Kirjoittaja Aihe: Voiko taviksen (minä) olla uskottava tässä gendressä??  (Luettu 3825 kertaa)

Paalukytky

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 103
  • Onhan se vaan ihanaa nähdä kun toinen nauttii.
  • Galleria
Heippa
Minä todellakin tavallisen näköinen ja pukeutumistyyliltäkin sulaudun vanilia massaan. Vanilia naisia on kyllä ihan mukavasti tarjolla, mutta täältä tuntuu välillä olevan hanat kiinni. OK olen kiltti ja näytän siltä tietty myös ylpeä siitä. Sama on myös kun yrittää vakuuttaa että esim. tykkään erilaiseta musiikista kun miltä näytän.

Miten paljon ulkoinen habitus vaikuttaa mielenkiinoonne?? Vai onko merkitystä?? Alasti kuitenkin sit mennään aika samalla viivalla ;D

SecretOfSahara

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 65
  • Galleria
Nakuna olet jo kuvissa!  ^-^

Hah hah joo, en minäkään ole uskottava. Menen ihan kermaksi, jos joku ihana dom kirjoittelee, mutta täällä olen kuin mikäkin fiksu nainen  :blank: ...

Luulen, että jos olisin edes normaalipainoinen tai jos mulla olisi houkuttelevia kuvia niin ehkä ehkä ehkä joku huomaa minut  :3 .... Toisen hyvä ulkoinen habitus vaikuttaa siihen voinko minä edes olla hänen etsimä ...  Toivon, että voin  siltikin olla jollekulle hyvä aarre  ^-^ ..

MariaAndromeda

Kai useimmat pervot aika taviksilta normiarjessa näyttää  ;D En olisi huolissani.

Paalukytky

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 103
  • Onhan se vaan ihanaa nähdä kun toinen nauttii.
  • Galleria
Kai useimmat pervot aika taviksilta normiarjessa näyttää  ;D En olisi huolissani.
Juu näin on ja ihan sika mukavaa porukkaa. Tietty myös pienessä porukassa tarjonnan ja tarvittavuuden suhde jää pieneksi. Vähän niin kuin haluutko Blinien kanssa siian, muikun, kirjolohen mätiä vai kaviaaria. Tai tykkäättö edes blineistä ;D

plastiikki

Itse ainakin olen täysin tatuoimaton, lävistämätön, tylsännäkönen ja tylsästi pukeutuva tavis. Välillä toki tulee ajateltua, etten riitä, mutta eiköhän pervoja ole kaikennäköisiä.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Tuskinpa on ’tavallisista’ vaatteista tai kampauksesta kiinni se, että onko kiinnostava/puoleensavetävä vai ei. Habituksessa on muutakin ja se viestii ihmisestä paljon. Jos pyrkii esimerkiksi olemaan uskottava D, niin ainakaan ei kannata vaikuttaa liian epävarmalta. Epävarmuudesta viestii esimerkiksi se, jos pohtii onko omana itsenään tarpeeksi hyvä tai viehättävä herättääkseen Baariruusujen mielenkiinnon.

Occam

  • Ketjureaktio
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 774
  • Way of the Asatru
  • Galleria

 En oikein ymmärrä aloittajan pointtia.
 'Täältä tuntuu olevan hanat kiinni'.

 Tai ymmärrän minä.

 Koen että bdsm baari, fetlife tms. Eivät ole pelkästään tai edes ensisijaisesti kinky-yhteisön seuranhakuun keskittynyt sosiaalinen media vaan kanava kommunikoida ajatuksiaan asian tiimoilta ja lukea muiden ajatuksista saadakseen jotain lisäarvoa tai mahdollisuuden keskustella valtavirrasta poikkeavista seksuaalisuuteen liittyvistä asioista ilman huolta siitä että menee tavallisemmalta kaverilta yli.

 Aloittajan kommentti että 'ei heru'. On valitettavan yleinen ajatus siitä mitä tämä on. Seuraa löytää toki samoin preferenssein kuin muualtakin. Muualtakin sitä löytää. Pelin säännöt on pitkälti selkeät ja samat.

 Alla muutamia yleispäteviä asioita jälleen kerran.

 Ulkonäöllä on väliä. Ei kaikille, mutta monelle.
 - tälle asialle voi tehdä aina jotain.
 Ja en tarkoita että pitää ottaa keholävistyksiä, tatuointeja, tai värjätä hiuksiaan pinkiksi. Mutta itsensä kunnossa pitäminen jeesaa.

 Dominoivan seuraa hakevan olisi hyvä osoittaa itsevarmuutta. Se on koko D/s kuvion perusta. Jos toteaa että vähän kiinnostelisi, en tiedä osaanko, en ole varma, niin se ei ole vetävin Dominointi-ilmoitus. Myöskään saman tien yhteydenotto 'haluan alistaa sua', 'täältä kullia perseeseen' voi toimia mutta tuskin kovin usein. Käytöstavat ja terve sosiaalinen itsevarmuus on hyvä pohja lähteä liikkeelle.

 Miehet hakevat täällä seuraa enemn kuin naiset. Suurin osa miehistä on enemmän Dominoivia (tai wannabe) ja suurin osa naisista alistuvia tai switch-henkisiä. Dominoiville naisille löytyy alistuvia miehiä paljon etsimässä seuraa. Tarjonta ja kysyntä eivät kohtaa. Dominoiville naisille on myös tarjolla aliatumisesta maksavaa seuraa jos dominointia haluaa tehdä elämäntapatyönä. Joten alistuvana miehenä on vain tehtävä paljon duunia sen eteen että seuraa löytyy. Personality goes a long way sanottiin pulp fictionissakin.

 Ehkä tärkein.

 Pitää ymmärtää että moni (minä mukaanlukien) ei ole täällä seuranhakutarjoituksessa. Vaan lukemassa, kirjoittamassa, vaihtamassa ajatuksia. Jos tuolla lukee että etsin seuraa, rn etsi seuraa, vapaa, varattu, ei kiinnosta kertoa... niin sen kannattaisi merkitä jotain.

 Ei sillä ole kaikille väliä minkävärinen rotsi on niskassa. Osalle on. Fettareita, gootteja, löytyy täältäkin. Sen osaan sanoa että kulli / pillu on useimmilla täällä ja elimien esittelyllä tuskin kinkyseuraa löytyy jos ei erikseen sitten siihen asenna erikoisvarustelua.
 
 En tällä viestilläni nyt viittaa ketjun aloittajaan, ei tunneta ja en osaa sanoa susta mitään ihmisenä. Tsemiä seuranhakuun, muistaen että täällä on paljon muutakin kuin vonkaus mahdollista.
 

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Uskottavuus ei mielestäni ole pukeutumistyylistä/kampauksesta/meikeistä/painosta/pituudesta/whatever kiinni, vaan asenteesta. Siitä, että on rennon ylpeästi sitä mitä on eikä pyytele anteeksi olemassaoloaan. Sama pätee mun mielestäni riippumatta siitä, onko domioiva, fetisisti, sub, switch... Jokainen ihminen on kuitenkin oma persoonansa ja johon sitten se tietty seksuaalisuus kiinnittyy.

Sellainen lisäys vielä, ettei tämä sivusto ole mikään panoautomaatti. Täältä löytää seuraa tai sitten ei. Ihan samalla tavalla kuin missä tahansa muuallakin, se on niin monesta asiasta kiinni. Ei täällä kaikki pane tai muutoinkaan sessioi toistensa kanssa. Itsekään en täältä seuraa hae, vaan lueskelen ihmisten kirjoituksia ja niitä mietiskelen. Tykkään olla tämän yhteisön yksi jäsen, täällä on paljon tosi mahtavia ja ihania ihmisiä :love:

Aloittajalle tsemppiä seuranhakuun.


rp_

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 183
  • En route vers de nouvelles dimensions.
  • Galleria
Vähän sekava aloitus, mutta näin taviskinkynä vastaan.

Minä todellakin tavallisen näköinen ja pukeutumistyyliltäkin sulaudun vanilia massaan.
Näin varmaan suurin osa perwåista sulautuu yksilönä massaan. Joskus olisi mukavaa tehdä sellainen koe, että otetaan sata tavista ja sata perwåa riviin normi arkivaatteissa. Yksilöstä ei voi mennä sanomaan perwåutta, mutta suurista massoista voi päätellä kyllä melko helposti, kumpi rivi olisi kumpi. Tosin taviskinkyillä on monia muitakin piirteitä kuin pukeutuminen.

Lainaus
Vanilia naisia on kyllä ihan mukavasti tarjolla, mutta täältä tuntuu välillä olevan hanat kiinni.
Puhut kahdesta eri poolista, joita ei voi vertailla keskenään, koska ne ovat toistensa sisällä. Seksuaalinen suuntautuminen antaa ensimmäisen poolin, mutta sitten kinkymieltymykset antavat sen toisen. Kuitenkin, ensimmäinen vaikuttaa jälkimmäiseen. Nämä poolit voivat olla suhteessa toisiinsa aivan erilaisia.

Lainaus
Miten paljon ulkoinen habitus vaikuttaa mielenkiinoonne?? Vai onko merkitystä??
On sillä joku merkitys kokonaisuuden kannalta, mutta mututuntumalta väittäisin, että kinkypiireissä ulkonäön merkitys on vähäisempi kuin vaniljapiireissä. Johtuen yksinkertaisesti siitä, että kinkymielenkiinnon kohteet ovat melkein aina henkisiä, eivätkä fyysisiä ominaisuuksia. Mutta mitä pienempi pooli, niin sitä enemmän merkityksellisiksi sitten nousevat henkilökohtaiset ominaisuudet.

Mr Kinkerton

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Utelias keski-ikäinen pervo
  • Galleria
Tämä on niin mielenkiintoinen keskustelu, että lisään itsenikin tähän.

Tosiaan mietin ihan samoja asioita. Ja toi on ihan totta mitä joku sanoi, että kokonaisuus ratkaisee. Mä koetan näyttää kuvissa kovalta, mutta sitten olen kuitenkin tekstissä ihan epävarma, hmm..  ???

Paalukytkin, minusta toi sun profiili on ihan huippu, kuvia myöden (ainakin jotain kokemusta on), ja sulla on kavereitakin jo, nyyh..   O:-)

Lila_

  • Vieras
Kinkyys on asennetta ja LUONNETTA! :love: Se sisin, luonto ja pään sisältö mitä ihmisestä löytyy! Ulkokuori on sitten...no, ulkokuori.

Enemmän kiinnostaa kinky mieli kuin vielä toistaiseksi ei-niin-mitään tarttumapintaa antamaton kova tai komea kinkykuori. Minua ei hurmata kengillä, tatuoinneilla, läväreillä ja vaatteilla saati roolia esittämällä vaan sillä luontaisella ja aidolla dominoivalla luonnolla - itsevarmuudella ja keskustelutaidoilla. Määrätietoinen, sosiaalisesti älykäs ja tunnetaitoinen D on hot :love:
« Viimeksi muokattu: 18.04.2021, 13:06 kirjoittanut lilakisu »

Mr Kinkerton

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Utelias keski-ikäinen pervo
  • Galleria
Kinkyys on asennetta ja LUONNETTA! :love: Se sisin, luonto ja pään sisältö mitä ihmisestä löytyy! Ulkokuori on sitten...no, ulkokuori.

Enemmän kiinnostaa kinky mieli kuin vielä toistaiseksi ei-niin-mitään tarttumapintaa antamaton kova tai komea kinkykuori. Minua ei hurmata kengillä, tatuoinneilla, läväreillä ja vaatteilla saati roolia esittämällä vaan sillä luontaisella ja aidolla dominoivalla luonnolla - itsevarmuudella ja keskustelutaidoilla. Määrätietoinen, sosiaalisesti älykäs ja tunnetaitoinen D on hot :love:

Sorry, mutta tästä kuvauksesta itselle tulee mieleen lähinnä Patrick Bateman.. sen takia haluaisinkin nähdä miten kinkyt oikeasti toimii.

https://youtu.be/j7NMbIcNf4o (American Psycho the musical; kohtaus Killing spree).

(EDIT: Huumoria, lähinnä yritykseni olla sosiaalisesti älykäs..)
« Viimeksi muokattu: 18.04.2021, 17:40 kirjoittanut Mr Kinkerton »

Lila_

  • Vieras
Kas kun ei Uhrilampaat.

pyllyart

Kuvassa ulkonäöltään tyypillinen suomalainen sadisti ja domi ja alistaja. Vie oman aikansa että näissä piireissä ansaitsee luottamuksen. Luottamus avaa piirit, ei ulkonäkö.

Mr Kinkerton

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Utelias keski-ikäinen pervo
  • Galleria
Kuvassa ulkonäöltään tyypillinen suomalainen sadisti ja domi ja alistaja. Vie oman aikansa että näissä piireissä ansaitsee luottamuksen. Luottamus avaa piirit, ei ulkonäkö.

Ihana  :love: Ja näin se varmasti on. Pitänee odotella että korona hellittää, niin pääsee sitten vaikka kömpimään johonkin miittiin. Sillä välin vanillaa Tinderistä kahdenkeskisellä luottamuksella.  ;)