Äänestys

Kumpi on parempi siivouksessa: mies vai nainen?

Mies
36 (27.3%)
Nainen
68 (51.5%)
Ihan sama, äiti siivoaa
28 (21.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 54

Kirjoittaja Aihe: Hupikysely: Kumpi on parempi siivouksessa: mies vai nainen?  (Luettu 30578 kertaa)

Smooth

  • Vieras
Minä sanon, että yleensä nainen koska nainen sen tekee rutiinilla ja kaiken muun tekemisen ohessa.
Taas jos mies saa päähän siivota, siitä tulee iso tapahtuma tapahtumajuomineen ja facebookpäivityksineen ja parhaassa tapauksessa myös jälki on loistava. Siis ihan loistava!

Koo

  • Vieras
Mies koska jos tyyppi alkaa siihen hommaan se on ihan viimeisen päälle pedanttia - jonkinlainen suoritus :)

Pip

Helppoahan se on jos on harjotellut. Mä en ole koskaan ollut mikään kodinhengetär. Osaan kyllä parisuhteessa viedä ne likaiset vaatteet pyykkikoriin ja yleensä jäljiltäni ei jää hirveästi siivottavaa, mutten kuitenkaan yksinollessa hirveästi välitä niitä tehdä. Sit on aina hirveä kiire siivota, jos tulee vieraita. :D Tätä kämppää tosin on mahdotonta saada edes siistin näköiseksi. Mutta ehkä joskus tulevaisuudessa kun saan viimeisetkin huonekalut tänne.

Queena

  • Vieras
Mun kokemuksien mukaan mies ei siivoa jos ei erikseen käsketä. Se että mies oma-aloitteisesti vaikka päättäisi imuroida tai pestä ikkunat on unelmaa vaan. Mutta kun käskee on jälki miehestä riippuen joko kamalaa tai loistavaa.

TragedyForYou

  • Vieras
Olen varmasti epätyypillinen nainen koska en pidä siivoamisesta enkä sitä teekään kuin pitkin hampain ja satunnaisten inspisten vallassa. Kotona vallitsee hallittu kaaos. Mies ei sekään välitä kauheasti siivoamisesta mutta joidenkin asioiden suhteen on paljon pedantimpi kuin minä. Pienessä asunnossa missä on liian paljon tavaraa ja 3 kissaa..ei tätä kovin putipuhtaaksi koskaan saa.
Pitäis olla se kuuluisa siivousorja  :))

Smooth

  • Vieras
Pitäis olla se kuuluisa siivousorja  :))

Se on varmaan se kaupunkilegenda-tyyppi, josta kaikki puhuu mutta jota kukaan ei ole koskaan tavannut...

swan

  • Vieras
Mies koska jos tyyppi alkaa siihen hommaan se on ihan viimeisen päälle pedanttia - jonkinlainen suoritus :)

Aivan ja voi olla että asiasta puhutaan pitkään..annoin äänen miehelle,sillä niin on hyvä.
 :D

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vastasin "ihan sama, äiti siivoaa" koska siivoaminen on jumalan rangaistus ihmisille eikä sitä pitäs kenenkään vapaaehtoisesti tehdä :D

LeatherM

Se siivoaa jolla on pienempi toleranssi. Siivousorja, jos näette jossain niin lähettäkää tännekin.

Nuppuorja

  • Vieras
Nainen siivoaa. Siivoava mies on perversio pahimmillaan. En ole kauhean pedantti mutta pidän puhtaasta kodista. Ei miehen siis tarvitse edes osata. Siivoamisesta voi tehdä molemmille hauskaa kun laittaa korkkarit jalkaan ja nättiä päälle.... Oonko mä nyt sitten se siivousorja?

Milla

  • Vieras
Äiti. Isikin käy. Mut jos laitat lapsen asialle, saat mennä ite perässä. Mites se sanonta menikään ... pojat on poikia, mutta miehet on ikuisia ...    O:-)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vastasin Mies mutta on ketunhäntä kainalossa,eli kun asiaan on innostettu Domina hiukan valvoo+tarkastaa lopputuloksen,jolloin mahdollista ottaa uusiksi kohdat joissa mahdollisesti puutteita toki palkkio/rangaistus lopussa myös lisää motivaatiota,itse olen usein profiilissakin ilmoittanut olevani kotiorja  jopa kokemusta omaava,eli en minä hukassa ole en varsinkaan urbaanilegenda,ikävä kyllä että olen rajoittunut joten siivoan vain naisille,mutta jos jollainDominalla tai siivousta inhoavalla naisella on käyttöä,olen käytettävissä.

n4103xxl

  • Vieras
Ei kai siivoamisesta kukaan erityisesti nauti, mutta mun mielestä se kyllä kuuluu naisen toimenkuvaan, minä kyllä tunnustaudunkin vanhan koulukunnan kasvatiks :)

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vastasin "ihan sama, äiti siivoaa" koska siivoaminen on jumalan rangaistus ihmisille eikä sitä pitäs kenenkään vapaaehtoisesti tehdä :D

Eikös sen pitäisi ennemmin olla, että jos sitä jonkun pitää tehdä niin ennemmin niiden ketkä tekevät vapaaehtoisesti kuin sitten jumalan rangaistuksena itse pakotettuna? ;)

Noin itse aiheeseen, enpä ole huomannut että jommallakummalla sukupuolella olisi siivoamiseen jotenkin paremmat edellytykset esim. toisen käden syrjä kasvaisi valmiiksi mikrokuitua tai hiukset moppia.. ::)

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1382
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Helppoa, narttu siivoaa, ja koska en ole pikkumainen luonne, ihan sama kuka se on...-(:

-R-