Kirjoittaja Aihe: Piiskauksen jälkien kesto  (Luettu 18189 kertaa)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Piiskauksen jälkien kesto
« Vastaus #15 : 18.10.2011, 14:09 »
Paljaan käden käyttämisessä on se vika, että se ei ole 50% kivutonta.

Isabis

  • Vieras
Vs: Piiskauksen jälkien kesto
« Vastaus #16 : 18.10.2011, 15:20 »
Raipalla ei tullut jalkapohjiin näkyviä jälkiä, mutta mieleen jäi sellaiset jäljet että ne eivät ihan helpolla katoakkaan.

Nick

  • Vieras
Vs: Piiskauksen jälkien kesto
« Vastaus #17 : 18.10.2011, 20:37 »
Paljaan käden käyttämisessä on se vika, että se ei ole 50% kivutonta.

Juurikin näin.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Piiskauksen jälkien kesto
« Vastaus #18 : 18.10.2011, 22:14 »
Lainaus käyttäjältä: Nick link=topic=1532.msg21146
#msg21146 date=1318959424
Paljaan käden käyttämisessä on se vika, että se ei ole 50% kivutonta.

Juurikin näin.
No on se sitten,jos ei omalta mukavuusvyöhykkeeltä edes käden verran voi siirtyä. (-:
Ei käsi kestä, mitä perä vaatii... :D

Nick

  • Vieras
Vs: Piiskauksen jälkien kesto
« Vastaus #19 : 18.10.2011, 22:20 »
Tässä taas tullaan siihen mitkä ovat tavoitteet, mikä on tarkoituksenmukaista ja kuinka.

Jos pakaroille piiskaamisesta puhutaan, niin kyllä se käsi on aivan viimeisin vaihtoehto. Se sattuu aivan liikaa. Käteen.
Jos tavoitteena on tuottaa erityisiä tuntemuksia subille joka kokee käden perseellään erityisellä tavalla, niin asia on toinen, ts. niillä ei ole käytännössä mitään yhteistä.

submit

  • Vieras
Vs: Piiskauksen jälkien kesto
« Vastaus #20 : 18.10.2011, 23:15 »
Paljaan käden käyttämisessä on se vika, että se ei ole 50% kivutonta.

Juurikin näin.

Kyllä mun mielestä on siistiä, jos Dominoiva pystyy vetämään paljaallakin (kädellä) niin että soi :D

Smooth

  • Vieras
Vs: Piiskauksen jälkien kesto
« Vastaus #21 : 19.10.2011, 00:01 »
Paljaan käden käyttämisessä on se vika, että se ei ole 50% kivutonta.

Juurikin näin.

Kyllä mun mielestä on siistiä, jos Dominoiva pystyy vetämään paljaallakin (kädellä) niin että soi :D

...ja molemilla on jotain sinistä, toisella persukset ja toisella kädet :). On se siistiä ja sitäpaitsi, henkilökohtaistakin.

Simone

  • Vieras
Vs: Piiskauksen jälkien kesto
« Vastaus #22 : 19.10.2011, 00:33 »
Mä olen tehnyt suorastaan vertailevaa tutkimusta mustelmista ja ruhjeista viime aikoina!  ::)

Ylipäätään saan helposti mustelmia ja normaalit kolhaisut tai piiskauksen jäljet kestävät aika pitkään, riippumatta siitä missä kohtaa vartaloa ne ovat. Ihan vaikkapa sääreen pihatöitä tehdessä tullut mustelma saattaa olla tosi kipeä ja kestää viikkojakin.

Piiskausjäljistä hyvänä esimerkkinä, V pikkuisen läpsytteli Turun kevätbileissä toukokuussa ja selvä jälki oli nähtävillä vielä heinäkuun lopussa. Paikka oli ulkoreisi ja jostain syystä aika kevyellä läpsytyksellä tuloksena oli lähes ruhje joka ei siis meinannut häipyä millään!

Jokunen viikko sitten kävi kumma juttu.
Tulin kotona portaat alas aika pahasti, tuloksena koko vasen pakara ja takareisi valtavalla ruhjeella, joka ei sallinut useampaan päivään istumista tai kyljellä makaamista lainkaan ja särki aika ilkeästi tykyttämällä.

Tämä kuitenkin lähti liikkeelle jo viikon kuluttua niin, että hyytymät siirtyivät nestekierron suuntaisesti nivusiin ja alavatsaan. Olin aika hurjan näköinen ja pelästyinkin, kun yht´äkkiä koko alavatsa ja nivus olivat kuin suurta ruhjetta.
Samalla itse ruhje ikään kuin "tyhjeni" keskeltä muuttuen vaaleaksi ja on nyt (n3vkoa tapahtuneesta) hävinnyt lähes kokonaan. Verihyytymää kudoksessa vielä on muhkuroina, mutta ehkä nekin lähtevät aikanaan liikkeelle.

Kummallinen juttu sikäli, että se oli pahin mustelma/ruhje, jonka muutamaan vuoteen olen onnistunut hankkimaan ja häipyi nopeammin kuin ihan normaali pieni mustelma - romuttaen samalla käsitykseni siitä, että mulla jäljet kestävät aina pitkään  :o
 

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Piiskauksen jälkien kesto
« Vastaus #23 : 19.10.2011, 06:28 »
Paikasta ja välineestä riippuen mustelma pysyy/ei pysy...minulla pisimpään pysyneet mustelmat ovat olleet läpsyistä/padeista tulleet...noin viikossa häipyneet. Ja peffassa viipyvät pitempään kuin yläselässä, tietenkin jo siksi ettei ainakaan minun selkäni kestä ihan samoja otteita kuin istumalihaksisto.

Se missä jäljet pysyvät parhaiten on mieli...muistan ikuisesti erään mustelman missä joka ikinen floggerinhapsu näkyi selvästi...sekä erään kädenmuotoisen, joka syntyi itsestään eri välineillä...todellinen kädenjälki, taidetta...vaikka nuo haihtuivat iholta, mielestä ei ikinä...tunnetta joka noita muistellessa tulee on vaikea kuvailla: se on iloinen ja lämmin, liikuttava (kaikesta sitä pitääkin liikuttua kyyneliin, ryhristääry!) ...joku käytti sanaa pyhä...jostakin sellaisesta siinä on kyse.

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Piiskauksen jälkien kesto
« Vastaus #24 : 19.10.2011, 07:59 »
Paljaan käden käyttämisessä on se vika, että se ei ole 50% kivutonta.

Juurikin näin.

Kyllä mun mielestä on siistiä, jos Dominoiva pystyy vetämään paljaallakin (kädellä) niin että soi :D

Tässä ei kyllä ole mitään siistiä kuin ehkä subin mielestä, on kuulemma erittän hauskaa seurata kun Master vetää kädellä perseelle nin että soi, naama peruslukemilla ja sen jälkeen kuuluukin parvekkeelta "Ai vit.." Herran pomppiessa tasajalkaa ja ravistellessa kouraansa kuin tärinätautinen kolibri siipiään. Itse en näe tuossa mitään hauskaa ja sitäpaitsi se sattuu aivan vitusti.  :-\
Ja smoothille, aivan oikein, kyllä ne mustelmat voivat tulla kämmeniinkin.  >:D ja se jos mikä on subin syy..

Isabis

  • Vieras
Vs: Piiskauksen jälkien kesto
« Vastaus #25 : 19.10.2011, 08:41 »
Paljaan käden käyttämisessä on se vika, että se ei ole 50% kivutonta.

Juurikin näin.

Kyllä mun mielestä on siistiä, jos Dominoiva pystyy vetämään paljaallakin (kädellä) niin että soi :D

Minä kyllä lyön avarilla niin kovaa kuin lähtee. Kämmentä kyllä polttaa, mutta ajattelen, että siihen toiseen sattui kyllä vielä enemmän. Ja kun tarpeeksi kauan läimii niin kädestä menee tunto - persauksista ei.

Mr.Inathu

Vs: Piiskauksen jälkien kesto
« Vastaus #26 : 19.10.2011, 09:14 »
Avarillä läiskiminen isoille pinnoille on aivan mahdollista pidempäänkin, silloin vain kannattaa huomioida pari teknistä seikkaa.

Ensinnäkin, ei kannata läiskäistä suoraan ns. vastapalloon. Eli käsi ei saa päätyä siihen asentoon, jossa se on kun pakaraa "kouritaan", vaan iskevän käden piirtämän liikeradan tulee piirtää kaari joka kulkee pakaran suhteen hieman viistossa kulmassa ikään kuin pyyhkäisten pakaran pintaa pitkin. Tällöin kämmen ei ´liikerandan päätteessä jää edes kosketuksiin pakaran kanssa. Tätä voi vielä tehostaa etsimällä omasta kehosta "avaavan ja sulkevan" kehämäisen liikeradan, jossa avari seuraa toista liikkeen pysähtymättä. Oikein tehtynä se ei edes merkittävästi väsytä kättä ja s kyllä muistaa kokemuksen jonkin aikaa...

Toisekseen iskun "kohteen" (eli sen kulminaatiopisteen, jossa liikeradan suunta vaihtuu poispäin pakarasta) tulee olla vain aavistuksen pakaran ihon alapuolella, ei syvällä lihaksessa.

Kolmanneksi, läimäisyn tulee olla niin terävä kuin mahdollista. Iskussa ei tarvitse olla voimaa lähes lainkaan, vain nopeutta ja terävyyttä.

Ja näistä huolimatta se tottakai tuntuu myös kädessä, mutta mitäpä olisi pieni ja hallittavissa oleva tuntemus kädessä, sen rinnalla että sub saa vaihteeksi kokemuksen oikein Herran Kädestä ;D

-Mr.Inathu

Papi

Vs: Piiskauksen jälkien kesto
« Vastaus #27 : 14.10.2015, 23:43 »
Aloittajahan nimenomaan ei halua jälkiä (kovaa piiskausta). Silloin käsi on hyvinkin toimiva vaihtoehto Inathun kuvaamalla tavalla. Kyllähän kädelläkin kunnon jäljet saa, joten ei tarvitse edes täysillä läimäytellä.
Itse pidän siitä, että kädellä voin antaa nopean spontaanin kurinpalautuksen heti ja missä tahansa. Ei tarvitse paikkaa niin hirveän kauaa hakea. Hame ylös vaan ja OTK käyntiin. Pöksyjen käyttöhän onkin jo kielletty... >:D

heinrich

  • Vieras
Vs: Piiskauksen jälkien kesto
« Vastaus #28 : 15.10.2015, 01:01 »
Hmm...
Onhan nuilla "Madamilla" ollut kaikenlaista konstia kipiän tekemiseen.
Äkkiseltään tulee mieleen sellainen pitkä narukärkinen koulutusraippa.
Kertakaikkisen vittumainen kapistus...
Puhdas... Kirkkaan valkoinen polttava kipu.
Kärki repii mielellään ihoa rikki ja hiukan tihkuvia jälkiä tulee aika helposti
Tjaa... Tai... Eipä tullut udeltua kuinka työlästä sen käyttäminen oli  :o
Erikseen jää mieleen sen pirunhännän ääni...
Vieläkin puistattaa   :'(

Nii!
Vajaan viikon ne mulla näky...

Mutta voin suositella.
Lämmöllä  :love:

Alistavaherra

  • Vieras
Vs: Piiskauksen jälkien kesto
« Vastaus #29 : 01.12.2016, 11:30 »
Avarillä läiskiminen isoille pinnoille on aivan mahdollista pidempäänkin, silloin vain kannattaa huomioida pari teknistä seikkaa.

Ensinnäkin, ei kannata läiskäistä suoraan ns. vastapalloon. Eli käsi ei saa päätyä siihen asentoon, jossa se on kun pakaraa "kouritaan", vaan iskevän käden piirtämän liikeradan tulee piirtää kaari joka kulkee pakaran suhteen hieman viistossa kulmassa ikään kuin pyyhkäisten pakaran pintaa pitkin. Tällöin kämmen ei ´liikerandan päätteessä jää edes kosketuksiin pakaran kanssa. Tätä voi vielä tehostaa etsimällä omasta kehosta "avaavan ja sulkevan" kehämäisen liikeradan, jossa avari seuraa toista liikkeen pysähtymättä. Oikein tehtynä se ei edes merkittävästi väsytä kättä ja s kyllä muistaa kokemuksen jonkin aikaa...

Toisekseen iskun "kohteen" (eli sen kulminaatiopisteen, jossa liikeradan suunta vaihtuu poispäin pakarasta) tulee olla vain aavistuksen pakaran ihon alapuolella, ei syvällä lihaksessa.

Kolmanneksi, läimäisyn tulee olla niin terävä kuin mahdollista. Iskussa ei tarvitse olla voimaa lähes lainkaan, vain nopeutta ja terävyyttä.

Ja näistä huolimatta se tottakai tuntuu myös kädessä, mutta mitäpä olisi pieni ja hallittavissa oleva tuntemus kädessä, sen rinnalla että sub saa vaihteeksi kokemuksen oikein Herran Kädestä ;D

-Mr.Inathu

Itse suosin paljaalla kädellä läiskimistä ja sillä on tuotettu ihan tuntuviakin vaikutuksia ilman, että oma käsi olisi mitenkään kivulias. Tärkeää itselle on olla osallisena tuntemuksen tuottamissa tai tuntea muuta kautta, että voin olla varmempi lyöntien vaikutuksesta toiseen. Kivun tuottamisen "ulkoistaminen" välineelle ei aina toimi.

Käden liikerata tulee olla jatkuva eikä tyssätä kuten Mr. Inathu kuvasi "vastapalloon". Käsi viistää ihoa, eikä törmää siihen. Käsi on muutenkin välittömän kurinpalautuksen kannalta luonteva. Ei tarvitse erikseen olla "varustautunut".