Kirjoittaja Aihe: Motoristeja  (Luettu 67483 kertaa)

Arska

Vs: Motoristeja
« Vastaus #105 : 23.11.2020, 19:24 »
On tullu käytännössä koko ikäni ajeltua. Yli 20000km vuodessa tulee päristeltyä.
Kesällä yleensä ees autoa ole ollut, syksyllä ostanu ja keväällä myyny.

Metsänpeikko

Vs: Motoristeja
« Vastaus #106 : 23.11.2020, 21:42 »
Syksyllä möin tonnisen Hondan pois, kaduttaa

Ois Kawasaki GBz 750 vm 82, menee suoraan museoitavaksi, tarjouksia ysärillä.

Fia

  • Vieras
Vs: Motoristeja
« Vastaus #107 : 13.02.2021, 20:08 »
Liekö ikäkriisi, kevättä rinnassa vai Ilonan vika, mutta valtaisaksi yllätyksekseni oon näköjään kehittämässä jonkun moottoripyöräfetissin. Alaa koskeva ymmärryksen taso on tosin aika nolla, mutta oon nopea oppimaan. Varsinkin jos on hyvä opettaja.

Iiiloonaaaa?

Icebug85

  • Vieras
Vs: Motoristeja
« Vastaus #108 : 13.02.2021, 20:56 »
On mulla ollut kolme eri moottoripyörää..ja edelleen on yksi Yamaha Fz6-s

101

Vs: Motoristeja
« Vastaus #109 : 13.02.2021, 21:26 »
Liekö ikäkriisi, kevättä rinnassa vai Ilonan vika, mutta valtaisaksi yllätyksekseni oon näköjään kehittämässä jonkun moottoripyöräfetissin. Alaa koskeva ymmärryksen taso on tosin aika nolla, mutta oon nopea oppimaan. Varsinkin jos on hyvä opettaja.

Onko sulla A-kortti?

Hanne

  • Vieras
Vs: Motoristeja
« Vastaus #110 : 13.02.2021, 21:53 »
Täällä yksi motoristi myös. Busa löytyy tallista ja kovasti jo kesän ajelut mielessä. ^-^

Fia

  • Vieras
Vs: Motoristeja
« Vastaus #111 : 13.02.2021, 21:59 »
Liekö ikäkriisi, kevättä rinnassa vai Ilonan vika, mutta valtaisaksi yllätyksekseni oon näköjään kehittämässä jonkun moottoripyöräfetissin. Alaa koskeva ymmärryksen taso on tosin aika nolla, mutta oon nopea oppimaan. Varsinkin jos on hyvä opettaja.

Onko sulla A-kortti?

Ei - vielä. 😉

Pip

Vs: Motoristeja
« Vastaus #112 : 13.02.2021, 22:26 »
Liekö ikäkriisi, kevättä rinnassa vai Ilonan vika, mutta valtaisaksi yllätyksekseni oon näköjään kehittämässä jonkun moottoripyöräfetissin. Alaa koskeva ymmärryksen taso on tosin aika nolla, mutta oon nopea oppimaan. Varsinkin jos on hyvä opettaja.

Onko sulla A-kortti?

Ei - vielä. 😉
Sen voi saada ajo-opetuksella ilman autokoulua, mutta siihen tarvitaan kokenut kuski opettajaksi. Tulee aika paljon halvemmaksi.

Fia

  • Vieras
Vs: Motoristeja
« Vastaus #113 : 13.02.2021, 22:56 »
Liekö ikäkriisi, kevättä rinnassa vai Ilonan vika, mutta valtaisaksi yllätyksekseni oon näköjään kehittämässä jonkun moottoripyöräfetissin. Alaa koskeva ymmärryksen taso on tosin aika nolla, mutta oon nopea oppimaan. Varsinkin jos on hyvä opettaja.

Onko sulla A-kortti?

Ei - vielä. 😉
Sen voi saada ajo-opetuksella ilman autokoulua, mutta siihen tarvitaan kokenut kuski opettajaksi. Tulee aika paljon halvemmaksi.

Meneeköhän liikaa ohi forumin aiheen jos alan metsästää itselleni opettajaa tätä kautta. Olishan ainakin melko spesifit vaatimukset deitti-ilmoon. 😂

Ai niin, täällä ei toki saanut etsiä vissiin kavereita joille on valmis maksamaan jostain jotain. 😉

Pip

Vs: Motoristeja
« Vastaus #114 : 13.02.2021, 23:00 »
Liekö ikäkriisi, kevättä rinnassa vai Ilonan vika, mutta valtaisaksi yllätyksekseni oon näköjään kehittämässä jonkun moottoripyöräfetissin. Alaa koskeva ymmärryksen taso on tosin aika nolla, mutta oon nopea oppimaan. Varsinkin jos on hyvä opettaja.

Onko sulla A-kortti?

Ei - vielä. 😉
Sen voi saada ajo-opetuksella ilman autokoulua, mutta siihen tarvitaan kokenut kuski opettajaksi. Tulee aika paljon halvemmaksi.

Meneeköhän liikaa ohi forumin aiheen jos alan metsästää itselleni opettajaa tätä kautta. Olishan ainakin melko spesifit vaatimukset deitti-ilmoon. 😂

Ai niin, täällä ei toki saanut etsiä vissiin kavereita joille on valmis maksamaan jostain jotain. 😉
Eihän siitä opetuksesta maksetakaan, siksi se niin halpa onkin, verrattuna autokoulun kursseihin.

Pip

Vs: Motoristeja
« Vastaus #115 : 13.02.2021, 23:27 »
Niin ja Fialle tervetuloa veljien ja siskojen joukkoon, missä ketään ei jätetä tienpäälle. Ite oon apua saanut ja sitä antanutkin ja kansainvälisestikin motoristit välittävät toisistaan ja kaikki on kavereita kulkuvälineestä riippumatta.

Fia

  • Vieras
Vs: Motoristeja
« Vastaus #116 : 14.02.2021, 00:37 »
Kuulostaa idylliseltä.  :love:

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1669
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Vs: Motoristeja
« Vastaus #117 : 14.02.2021, 10:04 »
Liekö ikäkriisi, kevättä rinnassa vai Ilonan vika, mutta valtaisaksi yllätyksekseni oon näköjään kehittämässä jonkun moottoripyöräfetissin. Alaa koskeva ymmärryksen taso on tosin aika nolla, mutta oon nopea oppimaan. Varsinkin jos on hyvä opettaja.

Iiiloonaaaa?

Hommaa ihmeessä kortti itsellesi! Voidaan ajella yhdessä vaikka karkkikauppaan!!! Jos saat jonkun opettamaan niin saat kortin murto-osalla autokoulun hinnasta. Omasta kortistani taisin maksaa noin 200€ tuolla konstilla. Ja sen voin sanoa että moottoripyörällä ajo on parasta mitä voi housut jalassa tehdä. Voi olla että se on myös parasta mitä voi tehdä ilman housujakin. En vain ole sitä vielä kokeillut...

Janetar

Vs: Motoristeja
« Vastaus #118 : 14.02.2021, 11:52 »
Vaikka nietokset on täällä etelässäkin vielä korkeat, tarttui innostus ajoharjoittelun virittämiseen tähänkin tulevaan mopoilijaan 🤩. Onneksi kohta mennään jo masliskuussa!

Fia

  • Vieras
Vs: Motoristeja
« Vastaus #119 : 14.02.2021, 11:55 »
Liekö ikäkriisi, kevättä rinnassa vai Ilonan vika, mutta valtaisaksi yllätyksekseni oon näköjään kehittämässä jonkun moottoripyöräfetissin. Alaa koskeva ymmärryksen taso on tosin aika nolla, mutta oon nopea oppimaan. Varsinkin jos on hyvä opettaja.

Iiiloonaaaa?

Hommaa ihmeessä kortti itsellesi! Voidaan ajella yhdessä vaikka karkkikauppaan!!! Jos saat jonkun opettamaan niin saat kortin murto-osalla autokoulun hinnasta. Omasta kortistani taisin maksaa noin 200€ tuolla konstilla. Ja sen voin sanoa että moottoripyörällä ajo on parasta mitä voi housut jalassa tehdä. Voi olla että se on myös parasta mitä voi tehdä ilman housujakin. En vain ole sitä vielä kokeillut...

Kyllä tää nyt alkaa poltella ihan tosissaan. 😊 Täyttä hulluutta, mutta pitäähän elämässä hulluutta olla. 😂

Hitsi kun nyt keksisin, mistä kaivan täältä Oulun korkeudelta itselleni moottoripyörä-senpain... Mun inboxiin saa ilmoittautua mutta vain tosi tarkoituksella. 😉