Kirjoittaja Aihe: Deep throat gag  (Luettu 5212 kertaa)

Naamio

  • Vieras
Deep throat gag
« : 21.08.2015, 10:41 »
Moi

Onko kukaan löytänyt/kokeillut (tarpeeksi suurta, sisähalkaisija 5cm luokkaa) deep throat gagia. Spider gag jo on, mutta sen kanssa ei oikein voi läpytellä tyttöä edes hellästi munalla poskelle  :P. Lisäksi vehje vääntyilee suussa. Tai jos jollain on tiedossa isomman puoleinen spider gag, niin sekin olisi ensi alkuun kiva...

Patu

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 45
  • Kiltti, pieni ja omistettu.
  • Galleria
Vs: Deep throat gag
« Vastaus #1 : 21.08.2015, 11:57 »
Näistä löytyy mukavasti kokoja (ja värejä):

http://www.ebay.com/itm/131579013267

Toisaalta nimeksi mainitaan spider gag, joten ei ehkä täytä läpsyttelyvaatimuksiasi.

Synti

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 160
  • Voroileva kisu
  • Galleria
Vs: Deep throat gag
« Vastaus #2 : 21.08.2015, 14:18 »
Hmm en aiemmin bongannutkaan, että noissa on eri rengaskokoja. Itselläni on joku tommonen kiinanihme, mutta siinä on ainakin niin pieni rengas, että saisi olla aika mikropippeli että sujuvasti siitä sujahtaisi... :-\

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Deep throat gag
« Vastaus #3 : 21.08.2015, 14:24 »
Saahan noita vaikka minkäkokoisella renkaalla,mut ongelma on lähinnä sen renkaan suuhun mahtuminen. Normikokoiseen naisen suuhun voi olla aika vaikea saada jo 5cm rengasta. Tänhän voi jokainen toki mitata itse, avaa suun ammolleen ja mittaa ylä-ja alahampaiden välin.
Itte saan just ja just survottua 5cm renkaan suuhun,kun tuo väli on 4cm, mut aika pahasti leuat menee lukkoon siitä.

Loc

  • Vieras
Vs: Deep throat gag
« Vastaus #4 : 21.08.2015, 14:31 »
Ei ihan aiheesta, mutta puiset gägit ovat jo hetken mietityttäneet askartelumielessä. Puupallot toki, mutta muotoiluunhan saa käyttää rutkasti mielikuvitusta. Olisiko aiheesta ihmisillä sanottavaa?

vorona

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 373
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Vs: Deep throat gag
« Vastaus #5 : 22.08.2015, 00:07 »
Saahan noita vaikka minkäkokoisella renkaalla,mut ongelma on lähinnä sen renkaan suuhun mahtuminen. Normikokoiseen naisen suuhun voi olla aika vaikea saada jo 5cm rengasta. Tänhän voi jokainen toki mitata itse, avaa suun ammolleen ja mittaa ylä-ja alahampaiden välin.
Itte saan just ja just survottua 5cm renkaan suuhun,kun tuo väli on 4cm, mut aika pahasti leuat menee lukkoon siitä.


Just näin. Harmillista! Toi Locin mainitsema puu vois olla työstömielessä hyvä matsku semmingin kun ainakin mulle mahtuu esim. vähän tietyllä tavalla litistetty ja sisähalkaisijaltaan riittävä rinkula suuhun paremmin kuin ihan pyöreä, ja kikkeliä ei renkaan pieni ovaalius tunnu haittaavan.

Naamio

  • Vieras
Vs: Deep throat gag
« Vastaus #6 : 24.08.2015, 10:24 »
Kiitos vastauksista, mietin vaan, että tuollainen tuplarinkulagagi (deep throat -nimellä jossain kiinanpuljussa) voiskohan se mahtua paremmin suuhun hampaiden taakse. Pitää alkaa kokeilla...

Patu

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 45
  • Kiltti, pieni ja omistettu.
  • Galleria
Vs: Deep throat gag
« Vastaus #7 : 24.08.2015, 17:09 »
Kiitos vastauksista, mietin vaan, että tuollainen tuplarinkulagagi (deep throat -nimellä jossain kiinanpuljussa) voiskohan se mahtua paremmin suuhun hampaiden taakse. Pitää alkaa kokeilla...

En kyllä keksi, miten se toisen renkaan lisääminen ainakaan helpottaisi gägin suuhunmahtumista.  ???

MeMo

Vs: Deep throat gag
« Vastaus #8 : 20.05.2016, 08:57 »
Olen myös etsinyt pitkään ns putkigagia, mutta valikoima on ollut hyvin rajallinen tai sitten ne mitä löytyy, ovat melko kalliita, esim uberkinkyssä. Mutta Bilteman vierailulla ajatus sitten heräsi ja väkästelin itse. Toimii loistavasti pienessäkin suussa ja kuitenkin vastaavasti isommallakin kalulla ;)