Kirjoittaja Aihe: Seksimokia (?)  (Luettu 32982 kertaa)

Levodonna

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #15 : 20.11.2011, 11:59 »
Hitto, kyllä mä oon rajottunut kun oon luullu että vaginapierut ja menkat on vaan naisten juttuja.. mut 9/10 niin täytyy nostaa hattua..

Ainahan on mahdollista, että Herra Jack ja Kyyberi ovat harrastaneet seksiä naisten kanssa. ::)
Villi ajatus, tiedän.

Queena

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #16 : 20.11.2011, 12:01 »
Hitto, kyllä mä oon rajottunut kun oon luullu että vaginapierut ja menkat on vaan naisten juttuja.. mut 9/10 niin täytyy nostaa hattua..

Ainahan on mahdollista, että Herra Jack ja Kyyberi ovat harrastaneet seksiä naisten kanssa. ::)
Villi ajatus, tiedän.

Sain oudon mielukuvan välittömästi Herra Jackin ja Kyyberin kuukautisista :D

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #17 : 20.11.2011, 12:31 »
Sain oudon mielukuvan välittömästi Herra Jackin ja Kyyberin kuukautisista :D

Queena, opastamme mielellään käytännössä kuinka tuo tapahtuu,  teille vai meille?  ::) saadaan sinunkin listaasi hieman kasvatettua

Queena

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #18 : 20.11.2011, 12:43 »
Sain oudon mielukuvan välittömästi Herra Jackin ja Kyyberin kuukautisista :D

Queena, opastamme mielellään käytännössä kuinka tuo tapahtuu,  teille vai meille?  ::) saadaan sinunkin listaasi hieman kasvatettua

Mun nolouksien lista on jo aika pitkä :)

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #19 : 20.11.2011, 14:19 »
Sain oudon mielukuvan välittömästi Herra Jackin ja Kyyberin kuukautisista :D

Queena, opastamme mielellään käytännössä kuinka tuo tapahtuu,  teille vai meille?  ::) saadaan sinunkin listaasi hieman kasvatettua

Mun nolouksien lista on jo aika pitkä :)

Kyllä sinne  aina pari lisää mahtuu  :)

Dominantti

Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #20 : 20.11.2011, 23:12 »
Miten kuukautisten alkamista voi pitää mokana???  :o

Jos unohtaa laittaa pyyhkeen alle, ja asioi sängyssä jossa ei itse pääse pesemään lakanoita. ;)

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #21 : 20.11.2011, 23:18 »
Rekkamies ajaa kelillä kuin kelillä?  :D
Itsellä en muista erityisempiä mokia...mitä nyt pari....Kerran sammunu naisen alle ja sanonut "viimeisinä sanoina" Jatka samaan malliin!
Joskus nuoruudessa?touhuttiin lattialla,mihin sitten jäinkin nukkumaan vatsalleen rasymaton päälle....muutaman tunnin kuluttua havahduin ja nousin rivakasti ylös "AUTS" pikkuveitikka oli liimautunu mattoon kiinni...

Huntress

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #22 : 21.11.2011, 12:16 »
Miten kuukautisten alkamista voi pitää mokana???  :o

Jos unohtaa laittaa pyyhkeen alle, ja asioi sängyssä jossa ei itse pääse pesemään lakanoita. ;)

On se ihme talous jossa ei pyykkiä pestä.... Miten (jenkki)miehet selviävät avioliitosta/yhdessäasumisesta ja samassa sängyssä nukkumisesta, naisillehan tulee silloin tällöin ylivuotoja nukkuessakin makuuasennon ja siteen pettämisen takia ja pyykin joutuu laittamaan heti aamusta pyörimään?

Mr.Vic

Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #23 : 21.11.2011, 17:26 »
Miten kuukautisten alkamista voi pitää mokana???  :o

Jos unohtaa laittaa pyyhkeen alle, ja asioi sängyssä jossa ei itse pääse pesemään lakanoita. ;)

On se ihme talous jossa ei pyykkiä pestä....

Se on tämmönen talous jossa vedenjakelu on keskeytynyt määräämättömän pituiseksi ajanjaksoksi johtuen runkovesiputken piilovuodosta...

nette

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #24 : 20.07.2014, 16:06 »
7/10 ohhoh ;D

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #25 : 20.07.2014, 16:30 »
Mokiako nuo onkin...luulin että ihan normisettiä :-[

digistallo

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #26 : 20.07.2014, 16:31 »
Eli tämmöistä on itselle sattunut...

 1. Ei seiso
Useamman tunnin session lopussa ei sitten millään enää meinannu.

 2. Oksentaminen (alkoholin, ei kumppanin takia)
No ei suoranaisesti. Ryybiskelyn päätteeksi hommat.. siitä joku tunti eteenpäin tulikin sitten jo laatta (wiinasta siis).

 3. Sammuminen sänkyyn
 4. Väärällä nimellä kutsuminen
 5. Rakkaudentunnustus väärää aikaan (liian aikaisin suhteessa)
Never

 6. Pieraiseminen
 7. Vaginapieraiseminen
Molemmat,... Vagina pierut ei haittaa, ne kuuluu asiaan varsinkin doggyilyn jälkeen jostain syystä. Toiset vain jos on pakko, mutta ei ole koskaan haitannu hommia.

 8. Yllätetyksi tuleminen
 9. Partnerin poistuminen kesken huonon seksin takia
nope

10. Kuukautisten alkaminen
Nooh tuota... ei se ole koskaan yllätyksenä tullut sinäänsä. Seksiä on harrastettu kuukautisista huolimatta. Onpas tullut suuseksiäkin annettua kuukautisten loppuvaiheilla ja olihan se vähän.. noh pääasia että toinen tykkäsi.


matthew

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 73
  • The Journey is as important as the Destination...
  • Galleria
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #27 : 22.07.2014, 22:20 »
kyllä varmaan yli puolet noista on tullut koettua.... (tavalla tai toisella - itse tai kumppani)

samppeli

Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #28 : 24.07.2014, 14:38 »
Heh, hyvä ketju.

Omalle kohdalle sattunutta:
Emännän sisko on useampaan kertaan itseasiassa löytänyt hunosti piilotetut kumivaatteet, ekan kerra vieläpä levitti catsuitin kivasti sängyn päälle näytille. :D On tainnut anoppikokelaskin kerran törmätä catsuittiin kun oli jäänyt aika näkyvästi vaatekaappiin. Nämä on näitä.

Sama sisko yllätti kesken kiihkeimpien panotoimien. Perseeni kuva kuulemma vieläkin kummittelee verkkokalvoilla.

Emännän serkkutyttö, ikää 6 wee, pääsi "yllättämään" kesken aktin kun oli pakko mennä vessaan päästämään paineiya. Onneksi on lukot keksitty.

Pillupieruja on sattunut usein. Ensimmäisellä kerralla meinasi jäädä hommat kesken kun molemmat ravattiin aika totaalisesti. :D

Anaalihelmet on ollut jonkusen kerran aika massiivisesti kuorrutettu sillä itelllään. Yh...

Kumivaatteet aiheuttaa tunnetusti hikoilua. Seksiä harratettaessa hikoilee usein kuin pieni sika. Kumivaatteet päällä sitäkin enemmän. Nämä seikat kun yhdistää vetoketjuun, joka ei ole vesitiivis, meinaa se hien kuorruttamaa sänkyä. huoh...

Naamalle laukeaminen ei ole niin helppoa kuin luulisi, tähtääminen kesken orgasmin kun on aika vaikeaa. Näinollen rakkauden nesteitä on siivoiltu millon ikkunasta, milloin seinästä.

Näin äkkiseltää ei tule muuta mieleen.

Norja

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #29 : 26.07.2014, 02:17 »
Ei noi ole mokia. On loukkaavaa väittää kuukautisia mokaksi. Kuukautiset ovat sitäpaitsi vaginapenetraatiossa isokyrpäiselle etu ja muutenkin paljon makeempaa ku tavallinen veretön jyystäminen. Suomalaisissa sekatavaraliikkeissä ei myydä ruskeaa dylonia turhaan vaan just siks sitä menee kun jengi tekee edelleen kuukkislakanoita.