Kirjoittaja Aihe: Kahlittu Production proudly presents: Kaalia Kahlitun tapaan 5.10 @ Vaasa  (Luettu 3290 kertaa)

Kahlittu

  • Vieras
Oletko aina halunnut nähdä ja kokea, miten kaalikääryleet muodostuvat Kahlitun keittiössä? Niin olen minäkin. Tervetuloa improvisaatiokeittiöni avajaisiin torstaina 5.10 klo 19.30 Butcher & Banker ravintolaan osoitteessa Vaasanpuistikko 18 klo 19:30. Tarkoitus vallata ylätilan oikealta puolelta löytyvä pöytäryhmä, mutta vitustako sitä aina tietää onko ne vapaina vai ei.

Omat essut mukaan. Tapahtumassa myös muistellaan hihattoman tehosekotinta ja syödään loput natchot. Dippiämpäri mulla on jo valmiiksi bemarin perällä maustumassa.

ps. tapahtumassa ei jaeta ilmaisia ämpäreitä, mutta voin antaa nimmareita joko tisseihin tai pakaroihin.

Edit: PoVi ei ole osallisena tässä miitissä. Ite tein ja säästin
« Viimeksi muokattu: 02.10.2017, 19:47 kirjoittanut Kahlittu »

pehmo

  • Vieras
Saako kysyä mistä pikkuvauvat tulevat, jos ämpäri ja tehosekoitin on jo valmiina, vai onko se salaisuus? :o

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2234
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Kiellän kaiken osallisuuteni tehosekoittimien olemassaoloon, mutta suosittelen lämpimästi tätä tapahtumaa. Tuon palomies Monosen seurassa on hyvä nauttia pirulliset sumpit ja lappaa tehosekoittimesta kuhaa pilliin. Ei kannata välittää sivuäänenä kuuluvasta kuivasta natinasta, se kuuluu asiaan samoin kuin puutarhurista näkyvä multaisa vana.

Harmi, etten itse pääse mukaan, ainakin aiemmilla kerroilla oli hauskaa kuin Arskalla telkkarissa!

eppkp

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 411
  • Spanko
  • Galleria
Tämä jää ikävä kyllä välistä. Oon Helsingissä tuolloin.

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 748
  • Galleria
Vitsit, Kahlitun kaalikääryle pitäis kyl nähdä! Harmi et oon töissä tuolloin.

marsu

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 65
  • Pyllyt on kivoja
  • Galleria
Jaa, taidan potea hampaiden poistoa vielä torstaina.  :(

Mr.Vic

Harmi että Vaasa ei ole Espoon naapuripitäjä, muuten toki tulisin. ;D

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Jaa, taidan potea hampaiden poistoa vielä torstaina.  :(

Kunnon lääkitys niin selviät molemmista, hampaanpoistosta ja Kahlitusta?


Enköhän minä ole paikalla.

Kahlittu

  • Vieras
Jaa, taidan potea hampaiden poistoa vielä torstaina.  :(

Kunnon lääkitys niin selviät molemmista, hampaanpoistosta ja Kahlitusta?

 :o

Myös Lunttu uhkasi saapua paikalle. Alkaa pahasti näyttää silttä ettei saa tälläkään kertaa istua yksin rauhassa.

IfUSeekAmy

Näillä näkymin olisin tulossa :)

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Harmi että Vaasa ei ole Espoon naapuripitäjä, muuten toki tulisin. ;D

Vantaan kautta pääsee lentäen. ::)

Another-rope

Voisin taas tulla nauttimaan lihallisista iloista. En välttämättä ehdi ihan tuohon 1930, mutta tulen kyllä aikanani.

marsu

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 65
  • Pyllyt on kivoja
  • Galleria
Jaa, taidan potea hampaiden poistoa vielä torstaina.  :(

Kunnon lääkitys niin selviät molemmista, hampaanpoistosta ja Kahlitusta?

 :o

Myös Lunttu uhkasi saapua paikalle. Alkaa pahasti näyttää silttä ettei saa tälläkään kertaa istua yksin rauhassa.

Näyttää tällä hetkellä yllättävän lupaavalta, nassu ei olekaan toispuoleinen Quasimodotyylinen hirvitys kuin viimeksi, jännä :D
Ei tosin taida nämä napit riittää ton Kahlitun kanssa...

pehmo

  • Vieras
Vaikkei tuohon vauvanhankintaan tullutkaan mitään selvyyttä, uskon olevani paikalla kääryleiden valmistumisen aikaan. Sää on kyllä sen kaltainen, että minut saattaa tunnistaa jalkinevalinnasta, mutta ei se haittaa. Minua saa puhutella, enkä mene hajalle siitä!

marsu

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 65
  • Pyllyt on kivoja
  • Galleria
Tuleeko joku hakemaan mut Palikselta? :D