Kirjoittaja Aihe: Kysy True Orjalta- ketju  (Luettu 11054 kertaa)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #15 : 22.07.2022, 07:17 »
Mitä kanirotua playboy-pupu edustaa?

Eritäin vaarallista womanus sapiensia.

Blondewolf

Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #16 : 22.07.2022, 08:45 »
@Vila @Occam.

Lisäksi orjuudessa on ollut myös yhteiskunnallinen aspekti. Esim venäläisessä kulttuurissa, Islamissa ja lähi-idän aikaisemmissa kulttuureissa yhteiskunnan ylempi luokka oli usein orjan nimekkeellä koska olivat hallitsijan "omaisuutta" vaikka olivatkin yhteiskunnallisesti ylemmässä asemassa kuin tavallinen kansa mutta oikeudellisesti taas eri ryhmässä.

Joissain tapauksessa tämä tehtiin myös siksi että orjat eivät olleet sosiaalisesti hyväksyttävässä asemassa noustakseen ylimpään valtaan joten heidät koettiin turvallisemmiksi lähimmiksi alaisiksi kun eivät voineet kapinoida omaksi edukseen. (Tämä logiikka ei tietääkseni koskaan toiminut muutamaa sukupolvea pitemmälle missä yhteisössä. orjat-kastit kyllä kaappasivat vallan tai tukivat nukkehallitsijaa viimeistään.) Päätös oli usein viisas sen tekijälle omana hallitsijakautena mutta seuraavat sukupolvet sitten vallanvaihtojen yhteydessä maksoivat laskun näistä päätöksistä ja kansa joutui sitten usein toisen etnisen ryhmän kontrolliin.

Toisissa tapauksissa orjia oli koulutettu tehtäviin joissa he sitten oppivat harvinaisia ja kriittisiä kompetensseja jota valtaa pitävät tarvitsivat yhteiskuntansa pyörittämiseen esim kirjurit, sihteerit, kirjanpitäjät, opettajat, rahanlainaus ja eri kaupankäynnin alat.

Usein myös sotavoimat olivat orjakastia kuten esim Ottomaanien janitsaarit ja Egyptin mamelukit. Janitsaarithan koulutettiin kristittyjen "pakkoverolla" otetusta poika-verosta kun taaseen mamelukit olivat muistaakseni turkin sukuisista paimentolaiskansoista "orjuutettuja"
sotilaita.

Euroopassakin orjuuden katoamiseen yksi merkittävä seikka on että orjille myönnettiin enemmän oikeuksi ja taas vapaiden talonpoikien oikeuksia ja elinkeinonhankintaa vaikeutettiin niin paljon että lopulta oli edullisempaa käyttää maaorjuutta kuin orjatyövoimaa maataloustuotannossa. Murrosvaiheessa vapaat kansalaiset vaihtoivat itse asemansa vapaasta kansalaisesta orjaksi koska vapaan kansalaisen velvollisuudet olivat raskaammat kuin orjan.

Kaivosorjien asema oli varmaan yksi ikävimpiä mahdollisia kohtaloita yhteiskunnasta riippumatta.

Lähi-idässä varsinkin mustat orjat kastroitiin ja monet pitkien matkojen takaa kuljetetut orjat vietiin nimenomaan seksi-orjuus mielessä koska maataloustyöhön soveltuvia orjia ei kannattanut liian pitkien matkojen takaa hakea kun marginaalit kaupassa eivät olleet riittävän hyvät kuljetella pitkiä matkoja.

Kannattaa tutkia eri orjuuden muotoja jos haluaa tehdä erilaisia roolileikki orjuus-skenaarioita.  ;D

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #17 : 22.07.2022, 09:44 »
Sananen  haaremiorjista...

Historiasta tiedämme että jo Faaraoiden hoveissa kaikki haaremiorjat olivat poikkeuksetta kastraatteja.

Tämä kastraatti käytäntö seurasi aina Ottomaanien  valtakunnan Sulttaanien haaremeihin. Haaremin vartijat olivat myös kastraatteja.
Haaremikuri oli niin kova että siellä myös kaikki vihannekset tarjottiin joko viipaloituina tai muutoin pilkottuina.

Mikäli orja ylipäätänsä kajosi naiseen rangaistuksena oli poikkeuksetta kuolema..

Orjien merkitsemistapoja oli yhtä moninaisia kuin niiden omistajiakin..


Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #18 : 22.07.2022, 09:45 »
Jos palataan vaikka välillä alkuperäiseen aiheeseen.

1. Valitseeko True Orja omistajansa?
2. Voiko True Orja lähteä (omistus)suhteesta, jos meno ei miellytä?

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #19 : 22.07.2022, 10:18 »
Jos palataan vaikka välillä alkuperäiseen aiheeseen.

1. Valitseeko True Orja omistajansa? EI se ottaa sen joka kelpuuttaa orjan.
2. Voiko True Orja lähteä (omistus)suhteesta, jos meno ei miellytä? orja voidaan luovuttaa toiselle itse ei saa lähteä.

Pörri

  • Ketjureaktio
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3124
  • Ihme otus
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #20 : 22.07.2022, 10:29 »
Jos orja ei itse saa poistua suhteesta ja se voidaan luovuttaa toiselle noin vaan, mikä erottaa omistajan ihmiskauppiaasta?

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #21 : 22.07.2022, 11:29 »
Jos orja ei itse saa poistua suhteesta ja se voidaan luovuttaa toiselle noin vaan, mikä erottaa omistajan ihmiskauppiaasta?

näissä harvemmin liikkuu raha.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #22 : 22.07.2022, 13:00 »
Jos orja ei itse saa poistua suhteesta ja se voidaan luovuttaa toiselle noin vaan, mikä erottaa omistajan ihmiskauppiaasta?

Suhteen alussa orja suostunut asemaansa. Tietyt reunaehdot käyty läpi ja osapuolet hyväksyneet.
Ihmiskaupan uhrit, heillä ei ole vaihtoehtoa. Eivätkä ole antaneet suostumustaan.

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #23 : 22.07.2022, 16:43 »
Jos palataan vaikka välillä alkuperäiseen aiheeseen.

1. Valitseeko True Orja omistajansa? EI se ottaa sen joka kelpuuttaa orjan.
2. Voiko True Orja lähteä (omistus)suhteesta, jos meno ei miellytä? orja voidaan luovuttaa toiselle itse ei saa lähteä.

Kuinka monta yllämainituilla ehdoilla syntynyttä pitkäaikaista Omistaja/orja-suhdetta keskimäärin tiedät Suomi-skenessä tapahtuneen?

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #24 : 22.07.2022, 18:00 »
Jos palataan vaikka välillä alkuperäiseen aiheeseen.

1. Valitseeko True Orja omistajansa? EI se ottaa sen joka kelpuuttaa orjan.
2. Voiko True Orja lähteä (omistus)suhteesta, jos meno ei miellytä? orja voidaan luovuttaa toiselle itse ei saa lähteä.

Kuinka monta yllämainituilla ehdoilla syntynyttä pitkäaikaista Omistaja/orja-suhdetta keskimäärin tiedät Suomi-skenessä tapahtuneen?

muutamia sematiikkaa on se että tokihan sä voit lähteä. mutta piirit on niin pienet että uuden suhteen löytäminen onkin sit lähes mahdotonta.

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #25 : 22.07.2022, 18:36 »
Jos palataan vaikka välillä alkuperäiseen aiheeseen.

1. Valitseeko True Orja omistajansa? EI se ottaa sen joka kelpuuttaa orjan.
2. Voiko True Orja lähteä (omistus)suhteesta, jos meno ei miellytä? orja voidaan luovuttaa toiselle itse ei saa lähteä.

Kuinka monta yllämainituilla ehdoilla syntynyttä pitkäaikaista Omistaja/orja-suhdetta keskimäärin tiedät Suomi-skenessä tapahtuneen?

muutamia sematiikkaa on se että tokihan sä voit lähteä. mutta piirit on niin pienet että uuden suhteen löytäminen onkin sit lähes mahdotonta.

Siis ihan vilpittömästi kiinnostaa, koska olen kuullut väitteen tosi monta kertaa mutta en ikinä edes etäisesti kuullut ihmisistä jotka olisivat oikeasti sen toteuttaneet. Toki siis lainailuja tai kokeiluja kyllä, mutta että oikeasti suhteita jossa kyettäisiin rakentamaan sisäistettyä orjuutta noilla ehdoilla.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #26 : 22.07.2022, 18:42 »
Jos palataan vaikka välillä alkuperäiseen aiheeseen.

1. Valitseeko True Orja omistajansa? EI se ottaa sen joka kelpuuttaa orjan.
2. Voiko True Orja lähteä (omistus)suhteesta, jos meno ei miellytä? orja voidaan luovuttaa toiselle itse ei saa lähteä.

Kuinka monta yllämainituilla ehdoilla syntynyttä pitkäaikaista Omistaja/orja-suhdetta keskimäärin tiedät Suomi-skenessä tapahtuneen?

muutamia sematiikkaa on se että tokihan sä voit lähteä. mutta piirit on niin pienet että uuden suhteen löytäminen onkin sit lähes mahdotonta.

Siis ihan vilpittömästi kiinnostaa, koska olen kuullut väitteen tosi monta kertaa mutta en ikinä edes etäisesti kuullut ihmisistä jotka olisivat oikeasti sen toteuttaneet. Toki siis lainailuja tai kokeiluja kyllä, mutta että oikeasti suhteita jossa kyettäisiin rakentamaan sisäistettyä orjuutta noilla ehdoilla.

ongelma on se etten tietty ole katsomassa miten homma toimii. tai onko siinä kenties " hippunen"

miehen omia fantasioita mukana. mutta kerron asian niinkuin olen sen kuullut.

fido

Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #27 : 23.07.2022, 20:47 »
Pitääkö truuorjan osata antaa nautinnollista suuseksiä?

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #28 : 23.07.2022, 22:49 »
Pitääkö truuorjan osata antaa nautinnollista suuseksiä?

Tietenkin ja jos se ei ole 120 % hyvää rankaisu on kova.

Dean

Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #29 : 24.07.2022, 08:14 »
Truuorjista en tiedä, mutta orjan velvollisuuksiin suuseksin antaminen tottakai kuuluu.