Baarin kannatusmaksut
Osin tämän ketjun kirjoitusten (noh, ainakin alkupään kirjoitusten) provosoimana kirjoitin aihetta sivuavan pitkähkön pohdiskelman tuonne: http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=1962.msg27423;topicseen#newJa ei, itse en halua valita kumpaa harrastan. Molemmat ovat hyvänmakuisia ja ylipäätänsä rajan vetäminen kinkyn ja vaniljan välille on hyvin vaikeaa, sama kuin yrittäisi sanoa, onko oma henkilökohtainen seksuaalisuus sinistä vain punaista...-Mr.Inathu
Mielipiteitä on paljon. Alkuperäiseen kysymykseen vastaan, että meitä on niin monenlaisia. Itse olen ratkaissut tämän pohdinnan siten, että pidän Masterina orjalle tai oikeammin orjaehdokkaalle aluksi "kehityskeskustelun", jossa luodaan jonkinlaiset rajat. Tämän lisäksi turvasana on se joka lopettaa toiminnan kokonaan ja taas on uuden keskustelun paikka. Näin tietysti uuden alokkaan kohdalla. Tuttujen ja "turvallisten" kohdalla näin ei tietysti tarvitse tehdä. Ja muistakaa aina, että sopimukset tehdään kirjallisina, niin niistä ei "huonon" hetken kohdalla ole kiistaa...Ja kaikkein tärkein. Nauttikaa olit ja olittepa sitten kinky tai vanilija... tai ehkä jotakin siitä väliltä...
Tarve tulla hyväksytyksi ja sopia muottiin on varsin suuri. Kuvitellaan kaikenlaista oletetaan ja pelätään että iso paha skenepoliisi koputtaa oveen ja ilmoittaa että ei ollakaan kelvollisia kyseiseen skeneen.