Kirjoittaja Aihe: Tampere Fetish Factory 2012 - WORKSHOPIT  (Luettu 8170 kertaa)

explorer

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory 2012 - WORKSHOPIT
« Vastaus #15 : 28.08.2012, 17:54 »
Arvoisat kinkyt!

Köysikuva-workshopissa vielä tilaa (minimiosallistujamäärä täyttynyt), joten suodaan halukkaille ilmoittautumisaikaa vielä tämän viikon torstaille 30.8 saakka! Kaikki halukkaat mukaan, muistattehan että workshop on täysin ilmainen!  :D

Oo.. tämähän olisi ollut mielenkiintoinen. Järjestetäänkö näitä joskus myöhemminkin?

Nyt syksyllä aattelin panostaa vähäisen vapaa-aikani musajuttuihin, mutta muutoin tää kyllä kiinnostais. Kovin hirmusti ei ole tullut kuvattua ja photoshopin käytössäkin olen keskinkertainen, mutta visuaalista silmää pitäis vähän olla niin sillä ja sommittelulla vois yrittää kompensoida sitten muuta. Sitomisessa olen täysi nyyppä.

Pip

Vs: Tampere Fetish Factory 2012 - WORKSHOPIT
« Vastaus #16 : 28.08.2012, 18:38 »

Oo.. tämähän olisi ollut mielenkiintoinen. Järjestetäänkö näitä joskus myöhemminkin?

Nyt syksyllä aattelin panostaa vähäisen vapaa-aikani musajuttuihin, mutta muutoin tää kyllä kiinnostais. Kovin hirmusti ei ole tullut kuvattua ja photoshopin käytössäkin olen keskinkertainen, mutta visuaalista silmää pitäis vähän olla niin sillä ja sommittelulla vois yrittää kompensoida sitten muuta. Sitomisessa olen täysi nyyppä.
En tiedä järjestetäänkö tällaista "täyden palvelun workshoppia" tällaisenaan. Smurffithan voisivat miettiä vastaavaa omiin kemuihinsa. Referenssiä aiheesta voit saada tutkailemalla Kahlitun kuvagalleriaa, jossa minä ja photarointia esittelevä HJ vilahdamme. Sidonnasta voit tutkailla minun galleriaani. Me siis olemme tuolla vetämässä tapahtumaa. Täällä baarissa on monia taitavia opettejia, joilta voi kysyä myös mieltä askarruttavia kysymyksiä.

Mikäli vain on aikaa ja mahdollisuus osallistua, niin suosittelen lämpimästi. Tekstisi perusteella olisit juuri sitä kohderyhmää, keille tämä on alunperin tarkoitettu.

editoitu Kahlitun linkki toimivaksi.
« Viimeksi muokattu: 28.08.2012, 19:05 kirjoittanut Pip »

explorer

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory 2012 - WORKSHOPIT
« Vastaus #17 : 28.08.2012, 19:20 »

Mikäli vain on aikaa ja mahdollisuus osallistua, niin suosittelen lämpimästi. Tekstisi perusteella olisit juuri sitä kohderyhmää, keille tämä on alunperin tarkoitettu.

editoitu Kahlitun linkki toimivaksi.

Hei Pip,

Kiitos vastauksesta ja linkeistä. Sulla / teillä on hauska harrastus.

Valitettavasti mulla on jo viikonlopulle fyysistä ohjelmaa jos tästä flunssasta nyt loppuviikkoon paranen.

Mielenkiintoista. Sitominen siis. Kiinnostaa mua tavallaan kahdella tasolla vähän niinkuin toisistaan erillään. Toisaalta esteettisenä juttuna jossa sommittelu ja kuva on se juttu. Toisaalta seksuaalisena juttuna, mutta tällöin sitomisella olis ihan toinen käyttötarkoitus ja palvelis lähinnä mun paheellista puoltani.

Mukavaa tapahtumaa teille sinne Tampereelle.

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: Tampere Fetish Factory 2012 - WORKSHOPIT
« Vastaus #18 : 28.08.2012, 22:54 »
No voi hitto, olisi kiinnostunut osallistua köysikuva-workshoppiin, mutta juuri edellisenä päivänä on Helsingissä toinen tapahtuma jossa aion käydä, enkä jaksa heti seuraavana päivänä mennä Tampereelle asti bilettämään. Kyyti ja majoituskin pitäisi järjestää jostain. Ja sitten vielä täytyisi jostain saada mallikin. Ei taida onnistua näin lyhyellä varoitusajalla. Täytynee odottaa sitten ensi vuoden tapahtumaa...

Ensi vuoden toukokuussa tosin Münchenissä, Saksassa, järjestetään BoundCon. Siellä saa ottaa sidoituista naisista (ja miehistä) niin paljon kuvia kuin haluaa kunhan ensin kysyy luvan, saako kuvata. Pitää katsoa ensi vuoden puolella, riittääkö rahat siihen reissuun.

slavegirl

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory 2012 - WORKSHOPIT
« Vastaus #19 : 30.08.2012, 23:18 »
Huomio kaikki köysikuva-workshoppiin ilmoittautuneet!

Tulettehan ajoissa paikalle, eli klo 14 YO-talon (Kauppakatu 10) pääovelle. Mikäli jostain ihmeen syystä myöhästytte, tai tulee muita mutkia matkaan, YO-talon ovesta löytyy puhelinnumero johon ilmoittaa asiastaan, tai tarvittaessa voi laittaa sähköpostia allekirjanneelle, eli: slavegirl.ss (at ) gmail.com

Lämpimästi tervetuloa!  :D