Kirjoittaja Aihe: Äänestyksen muokkaus  (Luettu 4530 kertaa)

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Äänestyksen muokkaus
« : 12.04.2012, 21:04 »
Olisiko teknisesti mahdollista että voisi itse päästä muokkaamaan omaa äänestystä niin että voi muuttaa käytettävien äänien määrää tai lisätä rastin kohtaan että omaa äänestystään voisi jälkikäteen muuttaa? Ettei tarvitsisi pyytää näihin toimenpiteisiin ylläpidon apua. Jos jälkikäteen vaikka haluaa lisätä äänestysvaihtoehtoja (mikä on jo nyt mahdollista muttei nuo kaksi yllämainittua muokkausta).

Hermes

  • Vieras
Vs: Äänestyksen muokkaus
« Vastaus #1 : 12.04.2012, 21:34 »
Omia äänestyksiä pitäisi jo olla mahdollista muokata sen kolme vuorokautta, minkä verran viestejäkin pystyy muokkaamaan. Sen jälkeen tosiaan vain ylläpidon avustuksella.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Äänestyksen muokkaus
« Vastaus #2 : 13.04.2012, 16:25 »
Omia äänestyksiä pitäisi jo olla mahdollista muokata sen kolme vuorokautta, minkä verran viestejäkin pystyy muokkaamaan. Sen jälkeen tosiaan vain ylläpidon avustuksella.

Heti kun olin tehnyt äänestyksen, huomasin että unohdin pari vaihtoehtoa ja muokkasin äänestystä ehkä 10min sen julkaisun jälkeen. Silloin sain vain nämä vaihtoehdot:

(Lisää vaihtoehto)
Äänestyksen asetukset:

Tulosten näkyvyys:
    Näytä tulokset kaikille
    Näytä tulokset vain äänestämisen jälkeen
    Näytä tulokset vasta äänestyksen päätyttyä.

Nollaa äänestys Valitse tämä jos haluat nollata kaikki äänimäärät.

ELI SIITÄ PUUTTUU NÄMÄ KOHDAT:

Enin äänimäärä käyttäjää kohden:
Äänestys käynnissä :
(Jätä tyhjäksi niin ei suljeta automaattisesti)
    päivää
Salli käyttäjien vaihtaa ääntään.:

Eli ei voi enää muuttaa käyttäjän äänimäärää ja ei voi jälkikäteen laittaa rastia kohtaan Salli käyttäjien vaihtaa ääntään.

narri

  • Vieras
Vs: Äänestyksen muokkaus
« Vastaus #3 : 20.04.2012, 15:19 »
ELI SIITÄ PUUTTUU NÄMÄ KOHDAT:

Enin äänimäärä käyttäjää kohden:
Äänestys käynnissä :
(Jätä tyhjäksi niin ei suljeta automaattisesti)
    päivää
Salli käyttäjien vaihtaa ääntään.:

Eli ei voi enää muuttaa käyttäjän äänimäärää ja ei voi jälkikäteen laittaa rastia kohtaan Salli käyttäjien vaihtaa ääntään

Huomasin kaipaavani samaa toimintoa kuin Lise aiemmin, eli olin vahingossa jättänyt yhden vaihtoehdon äänestyksestä pois. Nyt kun lisäsin sen, olisin halunnut laittaa 'Salli käyttäjien vaihtaa ääntään', mutta tällaista vaihtoehtoa 'muokkaa äänestystä' -toiminto ei meille peruskäyttäjille anna. Ei kuitenkaan ole mitään hyötyä esimerkiksi nollata kaikkia äänimääriä.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Äänestyksen muokkaus
« Vastaus #4 : 14.05.2012, 19:54 »
Otin nyt kuvan tuosta näkymästä jos joku ylläpidosta ymmärtäisi mistä on kysymys. Jos ylläpidosta joku voisi muokata Tatuoinnit ja lävistykset-äänestystäni niin että oman äänen voi vaihtaa?

Vaikka on valinnut äänestystä tehdessä vaihtoehdon "salli muuttaa omaa ääntä" niin miksi tämä ominaisuus häviää kun muokkaa äänestystä niin että lisää äänestysvaihtoehtoja?

Glori

  • Vieras
Vs: Äänestyksen muokkaus
« Vastaus #5 : 14.05.2012, 21:13 »
Laitoin nyt ruksin ruutuun "salli vaihtaa ääntä" Tatuointi&läväri-ketjuun.

Jos jatkossa joudutte muokkaamaan näitä äänestyksiä, niin yksinkertaisesti vain pyytäkää ylläpitoa laittamaan se ruksi ruutuun. Edelliset kyselyt ja selostukset asiasta ovat olleet niin pitkän kaavan mukaan, että ainakin minulla on asian pointti mennyt ohi.

Äänestysominaisuus foorumilla nyt vain on simppeliä mallia. En usko että sitä pystyy sen kummenmaksi säätelemään :(

Mutta yhteistyöllä :) !!


LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Äänestyksen muokkaus
« Vastaus #6 : 14.05.2012, 21:30 »
Jos jatkossa joudutte muokkaamaan näitä äänestyksiä, niin yksinkertaisesti vain pyytäkää ylläpitoa laittamaan se ruksi ruutuun. Edelliset kyselyt ja selostukset asiasta ovat olleet niin pitkän kaavan mukaan, että ainakin minulla on asian pointti mennyt ohi.

Pointti oli se että pystyisikö teknisesti tekemään niin että itse pystyisi muokkaamaan enemmän omaa äänestystään kun tuntuu typerältä vaivata ylläpitoa joka kerta kun muokkaa äänestystään. Ilmeisesti tämä ei ole teknisesti mahdollista jatkossakaan vaan vain ylläpidolla on valta muokata kaikkia ominaisuuksia (vaikka haluaisi muokata vain itse tekemäänsä äänestystä).

Minusta tuo tuntuu ohjelmointivirheeltä että ominaisuudet katoaa vaikka niihin ei koske (eikä pysty koskemaan) muokkausvaiheessa.