Kirjoittaja Aihe: Käänteinen estolista  (Luettu 9646 kertaa)

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Käänteinen estolista
« : 08.08.2012, 12:59 »
Koska olen kyllästynyt ylläpidon epäpätevyyteen linjaustensa suhteen sekä palstan pahantahtoisiin degeneraatteihin, jotka vaikuttavat olevan ylläpidon hyviä ystäviä ja saavan siksi parempaa kohtelua, olisin kiinnostunut tietämään, olisiko mahdollista saada sivustolle käänteinen estolista? Haluaisin määritellä henkilöt, jotka eivät pääse nauttimaan tekstistäni palstalla. Uskon, että tämä parantaisi palstan ilmapiiriä, kun degeneraatit jäisivät oman pienen ajatusmaailmansa pyörteisiin ja minä voisin jatkaa kommunikointia järkevien ihmisten kanssa ilman toistuvia häiriötekijöitä. Uskon, että moni muukin käyttäisi mielellään tällaista estolistaa.

HPerWs

  • Vieras
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #1 : 08.08.2012, 13:08 »
Leca, nyt kun lopetat kirjoittelun olet todellinen paholainen sillä sinulla on 666 viestiä. Mielestäni erittäin hyvä syy olla hiljaa ;D

kide

  • Vieras
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #2 : 08.08.2012, 13:16 »
Leca, nyt kun lopetat kirjoittelun olet todellinen paholainen sillä sinulla on 666 viestiä. Mielestäni erittäin hyvä syy olla hiljaa ;D

*reps*

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #3 : 08.08.2012, 13:17 »
Eli Leccare saisi provosoida rauhassa ilman, että asioista paremmin perillä olevat ihmiset pääsisivät oikaisemaan. Tämä saattaisi aiheuttaa skenelle suurta vahinkoa.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #4 : 08.08.2012, 13:29 »
Eli Leccare saisi provosoida rauhassa ilman, että asioista paremmin perillä olevat ihmiset pääsisivät oikaisemaan. Tämä saattaisi aiheuttaa skenelle suurta vahinkoa.
Kylläpä minulla on paljon vaikutusvaltaa.

Koo

  • Vieras
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #5 : 08.08.2012, 16:24 »
Eli Leccare saisi provosoida rauhassa ilman, että asioista paremmin perillä olevat ihmiset pääsisivät oikaisemaan. Tämä saattaisi aiheuttaa skenelle suurta vahinkoa.

Jo on paksua tekstiä tässä! Ai täällä on yleisesti paremmin asioista perillä olevia ihmisiä, siis ilmeisen yleispäteviä sanomaan sen ainoan oikean totuuden asiasta kuin asiasta? Ja vieläpä oleellisista ja tärkeistä asioista jos ihan suurta vahinkoa skenellekin pääsisi tapahtumaan!

Jösses! :D

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #6 : 08.08.2012, 16:52 »
Itse kyllä konppaan Stylosia.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #7 : 08.08.2012, 18:11 »
Monesti väärät tiedot ja huhut alkavat pienestä, mutta alkavat elä omaa elämäänsä ja niistä koituu suurta vahinkoa. Sitä paitsi, vaikka Leccaresta ei ehkä olisi väliä, niin moni sellainenkin, jonka sanoille pannaan enemmän painoa ja esimerkiksi on/on ollut vastuuasemissa yhdistyksissä, voisi haluta käyttää toimintoa.

Kukaan ei ole kaikkien alojen asiantuntija (enkä oikein käsitä, mistä ajatus tuli, että sellaista olisin väittänyt), mutta tuollaisen toiminnon myötä olisi mahdollista aloittaa keskustelu jostain aiheesta, niin että henkilöt, jotka kykenisivät perustellusti väittämään vastaan tai joita peräti paneteltaisiin, eivät kykenisi sitä lukemaan ja vastaamaan.

Leccarella on tapana kirjoittaa provosoivasti enkä jaksa tuntea paljon sääliä häntä kohtaan sen tähden, että joku siitä provosoituu. Taisipa tämäkin Leccaren ehdotus olla jälleen vain provokaatiota.

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #8 : 08.08.2012, 18:51 »
Miten olisi Lecis, jos alkaisit vain bloggaamaan? Sehän toimii juuri siten, että sitä lukee vain ne jotka haluavat ...tai just ne jotka tykkääväät provosoitua juuri sun teksteistä. Pakko sanoa, että kovin kärkäs kommentointi samaten kun ylläpidon nälviminen eivät ole mukavaa. Ei ainakaan anna hyvää kuvaa kirjoittajasta. Joskus kun oikein haluaisi olla oikeassa, niin kannattaa kysyä onko se sen arvoista vai olisiko sittenkin vaan hyväntahtoinen (ja antaisi viisaasti periksi) ??


Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #9 : 08.08.2012, 20:03 »
Antamalla periksi muut joutuvat kärsimään tulevaisuudessa samoista epäkohdista.

chilinen

  • Vieras
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #10 : 08.08.2012, 20:41 »
*yskii*

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #11 : 09.08.2012, 01:03 »

Leccarella on tapana kirjoittaa provosoivasti enkä jaksa tuntea paljon sääliä häntä kohtaan sen tähden, että joku siitä provosoituu. Taisipa tämäkin Leccaren ehdotus olla jälleen vain provokaatiota.
Jos seksuaalinen suuntautumisesi olisi toinen, logiikkasi mukaan, minihameessa provosoivasti kävelevät naiset ansaitsisivat tulla raiskatuksi ja taikka avoimesti eli provosoivasti julkisesti homoseksuaalit ansaitsisivat tulla kadulle hakatuksi. Koska minulla on jo riittävästi varoituksia, en kerro siitä mitä ajattelen sinusta tällä hetkellä.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #12 : 09.08.2012, 06:49 »
Ymmärrän Leccaren idean kyllä.
Myönnän että ajatus on välähtänyt minunkin mielessäni. Joskus ei vain jaksaisi. Siinä kohtaa tulee sitten mietittyä että viitsiikö johonkin kommentoida kun joku kuitenkin...ja myönnän myös jättäneeni kommentoimatta joinakin kertoina. Ehkä se on ollut hyväkin. Sitähän emme saa koskaan tietää.
Mutta koska tämä on julkinen saitti niin Styloksen perustelut jo kertovat miksei näin voi toimia. Julkisuus on julmaa. Se voi sattua. Ja kaikilla meillä on akilleen kantapäämme ja joku voi niihin osua, joskus jopa vahingossa, pahaa edes tarkoittamatta.
Se kuinka sitten osaa tulkita omia reaktioitaan ja niiden totuudellisuutta onkin vaikeampi kohta. Tunteet ovat vahvoja eikä kieli ole kiveä. Jokaisella mielellä on omat liukuvat, välillä toisiaan kohtaamattomat, kuvansa sanoille. Aika harva kuitenkaan ymmärtää ottaa asian huomioon vaan tarttuu omiin sisäisiin mielikuviinsa kuin uimataidoton pelastusrenkaaseen. Puristaen silmänsä ja korvansa kiinni, niin ulos kuin sisään päin, huomaamatta ettei olekaan aavalla merellä vaan kahluualtaassa.
Mutta asian tekee täällä vaikeaksi se, että liikutaan omituisella anonymiteetin ja tuntemisen yhdistävässä maailmassa. Ihmiset kirjoittavat nikeillään mutta osa tuntee toisensa, tai tietää irl. Tästä seuraa sitten mitä seuraa. Ainakin hankalasti toden ja epätoden välillä vellovaa kommentointia ketjuissa.

Niin. Ja olen kyllä henk koht sitä mieltä että provosoida pitää saada, ja provosoituakin. Se on sitten eri asia millälailla sen ilmaisee. Henkilökohtaisen raja on vaikea hahmottaa kummalta puolen rajaa tahansa, toisinaan.
 

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #13 : 09.08.2012, 12:42 »

Leccarella on tapana kirjoittaa provosoivasti enkä jaksa tuntea paljon sääliä häntä kohtaan sen tähden, että joku siitä provosoituu.
Koska minulla on jo riittävästi varoituksia, en kerro siitä mitä ajattelen sinusta tällä hetkellä.

Leca kaipaa sääliä?

JetErus

  • Vieras
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #14 : 09.08.2012, 13:37 »
Siis eikö tämän listan pitäisi olla juurikin niin päin, että kirjoittaja voisi valita ne nimimerkit, jotka hänen tekstinsä näkevät? :)

No, oikeastaanhan tässä on ylläpidon kannalta sellainen(kin) ongelma (yleisesti ikävän sävyisiä kirjoituksia koskien), että nämä provosoivat ja riitelevät kirjoitukset ehkäisevät tehokkaasti ujompia, epäsosiaalisempia tai muutoin mukavuudenhaluisia kirjoittamasta ja käyttämästä foorumia. Itse asiassa tämä pätee ihan tavalliseen foorumikansaan.

Itsekin olen usein jättänyt joitakin aloituksia ja kirjoituksia tekemättä, koska olen jo etukäteen tiennyt, että muutamat nimimerkit puuttuisivat asiaan provosoivasti, loukkaavasti ja riidanhaluisesti.

Olen viime aikoina pohtinutkin, että pitäisikö tänne perustaa vauva.fi:stä tuttu "aihe vapaa" alue, jonne voisi sitten kirjoitella ilman nimimerkkiä aiheesta kuin aiheesta. Se voisi sitten olla se foorumin villi länsi.

Tai ehkäpä sellainen ominaisuus olisi hyvä, että ketjun aloittaja voisi valita, että nämä ja nämä nimimerkit eivät hänen aloittamaansa ketjuun voi kirjoittaa?