Kirjoittaja Aihe: Käänteinen estolista  (Luettu 9647 kertaa)

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #15 : 09.08.2012, 14:17 »

Leccarella on tapana kirjoittaa provosoivasti enkä jaksa tuntea paljon sääliä häntä kohtaan sen tähden, että joku siitä provosoituu.
Koska minulla on jo riittävästi varoituksia, en kerro siitä mitä ajattelen sinusta tällä hetkellä.

Leca kaipaa sääliä?
Kylläpä rajasit tekstistä paljon pois. En kaipaa sääliä. Kaipaan jotain aivan muuta, jota ylläpito ei halua minun kirjoittavan.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #16 : 09.08.2012, 14:36 »
Siis eikö tämän listan pitäisi olla juurikin niin päin, että kirjoittaja voisi valita ne nimimerkit, jotka hänen tekstinsä näkevät? :)

No, oikeastaanhan tässä on ylläpidon kannalta sellainen(kin) ongelma (yleisesti ikävän sävyisiä kirjoituksia koskien), että nämä provosoivat ja riitelevät kirjoitukset ehkäisevät tehokkaasti ujompia, epäsosiaalisempia tai muutoin mukavuudenhaluisia kirjoittamasta ja käyttämästä foorumia. Itse asiassa tämä pätee ihan tavalliseen foorumikansaan.

Itsekin olen usein jättänyt joitakin aloituksia ja kirjoituksia tekemättä, koska olen jo etukäteen tiennyt, että muutamat nimimerkit puuttuisivat asiaan provosoivasti, loukkaavasti ja riidanhaluisesti.

Olen viime aikoina pohtinutkin, että pitäisikö tänne perustaa vauva.fi:stä tuttu "aihe vapaa" alue, jonne voisi sitten kirjoitella ilman nimimerkkiä aiheesta kuin aiheesta. Se voisi sitten olla se foorumin villi länsi.

Tai ehkäpä sellainen ominaisuus olisi hyvä, että ketjun aloittaja voisi valita, että nämä ja nämä nimimerkit eivät hänen aloittamaansa ketjuun voi kirjoittaa?

Aihe on vapaa ei kai paljon eroaisi "vittuiluketjusta",paitsi että sit anonyymina arvattas onse toi vaiko sitten se.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #17 : 09.08.2012, 17:23 »

Leccarella on tapana kirjoittaa provosoivasti enkä jaksa tuntea paljon sääliä häntä kohtaan sen tähden, että joku siitä provosoituu. Taisipa tämäkin Leccaren ehdotus olla jälleen vain provokaatiota.
Jos seksuaalinen suuntautumisesi olisi toinen, logiikkasi mukaan, minihameessa provosoivasti kävelevät naiset ansaitsisivat tulla raiskatuksi ja taikka avoimesti eli provosoivasti julkisesti homoseksuaalit ansaitsisivat tulla kadulle hakatuksi. Koska minulla on jo riittävästi varoituksia, en kerro siitä mitä ajattelen sinusta tällä hetkellä.


tämä logiikka hieman ontuu. Leccaren ehdotus toi minulle mieleen pikemminkin tyypin, joka nousee nyrkkeilykehään ja on suivaantunut, kun vastustaja lyö takaisin. Raiskaus ja pahoinpitely ovat laittomia eikä uhri ole niitä toivonut. Toisen keskustelunavaukseen vastaaminen ei ole laitonta  ja jos joku aloittaa keskustelun, hänen voi olettaa haluavan nimenomaan keskustelua. Joku blogi voi olla asia erikseen. Foorumit ovat tiloja julkiseen väittelyyn ja niissä on oikeus esittää omia argumentteja.

Keskustelun avauksella on iso merkitys siitä tyylistä, millä niitä sitten käydään ja Leccaren keskustelunavaukset ovat vähän omaa luokkaansa. Ei ihme, jos niissä alkaa sitten esiintyä paljon argumentum ad hominem, vaikka tämä ei ehkä hyvää käytöstä niiden esittäjältä olisikaan. Joku väkivallalla uhkailu olisi sitten eriasia.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #18 : 09.08.2012, 22:02 »

Leccarella on tapana kirjoittaa provosoivasti enkä jaksa tuntea paljon sääliä häntä kohtaan sen tähden, että joku siitä provosoituu. Taisipa tämäkin Leccaren ehdotus olla jälleen vain provokaatiota.
Jos seksuaalinen suuntautumisesi olisi toinen, logiikkasi mukaan, minihameessa provosoivasti kävelevät naiset ansaitsisivat tulla raiskatuksi ja taikka avoimesti eli provosoivasti julkisesti homoseksuaalit ansaitsisivat tulla kadulle hakatuksi. Koska minulla on jo riittävästi varoituksia, en kerro siitä mitä ajattelen sinusta tällä hetkellä.


tämä logiikka hieman ontuu. Leccaren ehdotus toi minulle mieleen pikemminkin tyypin, joka nousee nyrkkeilykehään ja on suivaantunut, kun vastustaja lyö takaisin. Raiskaus ja pahoinpitely ovat laittomia eikä uhri ole niitä toivonut. Toisen keskustelunavaukseen vastaaminen ei ole laitonta  ja jos joku aloittaa keskustelun, hänen voi olettaa haluavan nimenomaan keskustelua. Joku blogi voi olla asia erikseen. Foorumit ovat tiloja julkiseen väittelyyn ja niissä on oikeus esittää omia argumentteja.

Keskustelun avauksella on iso merkitys siitä tyylistä, millä niitä sitten käydään ja Leccaren keskustelunavaukset ovat vähän omaa luokkaansa. Ei ihme, jos niissä alkaa sitten esiintyä paljon argumentum ad hominem, vaikka tämä ei ehkä hyvää käytöstä niiden esittäjältä olisikaan. Joku väkivallalla uhkailu olisi sitten eriasia.
Asiasta keskustelu on eri asia kuin henkilökohtainen solvaaminen, jonka useampi on aloittanut, kun keskustelu on ollut heille liian vaikeaa. Solvaukset eivät ole argumentteja ja niitä ei kukaan ole täällä hakemassa. Henkilöt, jotka tulevat puskista niitä huutelemaan kertovat käytöksellään hyvin paljon omasta itsestään. Logiikkasi tässä tapauksessa ei ole pätevä.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #19 : 09.08.2012, 22:20 »
Monet Leccaren keskustelunavauksista ovat olleet sellaisia, että on täysin ymmärrettävää, jos joku tulkitsee ne lähinnä solvauksiksi ja vastaa sellaisella. Jos toteaa ryhmän X edustajien olevan paskoja ja tarjoaa käsitykselleen varsin heikkoja perusteluita, ei kannata ihmetellä, jos ryhmän X edustajat tai heihin myötämielisesti suhtautuvat, toteavat kirjoittajan olevan typerys, joka ei tiedä mistä puhuu.

HPerWs

  • Vieras
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #20 : 09.08.2012, 22:56 »
Leca, nyt kun lopetat kirjoittelun olet todellinen paholainen sillä sinulla on 666 viestiä. Mielestäni erittäin hyvä syy olla hiljaa ;D
+32

Dominaattori

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 281
  • Galleria
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #21 : 11.08.2012, 22:36 »

Asiasta keskustelu on eri asia kuin henkilökohtainen solvaaminen, jonka useampi on aloittanut, kun keskustelu on ollut heille liian vaikeaa. Solvaukset eivät ole argumentteja ja niitä ei kukaan ole täällä hakemassa. Henkilöt, jotka tulevat puskista niitä huutelemaan kertovat käytöksellään hyvin paljon omasta itsestään. Logiikkasi tässä tapauksessa ei ole pätevä.

Et itse solvaa etkä huutele puskista???

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #22 : 11.08.2012, 22:40 »

Asiasta keskustelu on eri asia kuin henkilökohtainen solvaaminen, jonka useampi on aloittanut, kun keskustelu on ollut heille liian vaikeaa. Solvaukset eivät ole argumentteja ja niitä ei kukaan ole täällä hakemassa. Henkilöt, jotka tulevat puskista niitä huutelemaan kertovat käytöksellään hyvin paljon omasta itsestään. Logiikkasi tässä tapauksessa ei ole pätevä.

Et itse solvaa etkä huutele puskista???
En

Koo

  • Vieras
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #23 : 11.08.2012, 22:45 »
En käsitä miksei kukaan näe Lecan logiikkaa.... kun ei hyvällä saa huomiota saa pahalla.. mut miksi sitä huomiota annetaan, siinäpä kysymys!

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #24 : 11.08.2012, 23:01 »
Saan hyvällä huomiota. Minähän en solvaa ihmisiä huvin vuoksi palstalla.
Se, että puhun asioista, joista ei pitäisi olla hiljaa, yleisellä tasolla, raivostuttaa itsekeskeisiä ihmisiä, ilmaisen mielipiteeni, sekä vastaan minun huomiota pahantahtoisilla viesteillä kerjänneille, aiheuttaa negatiivista reaktiota joskus myös sivustakatsojissa, kun he eivät ymmärrä mitä tapahtuu. Yleisesti ottaen henkilöt, jotka kokevat oikeudekseen lähteä solvaamaan ihmisiä henkilökohtaisella tasolla, kun eivät pidä tämän sanomisista, ovat niitä henkilöitä joita halveksi ja joilta en halua huomiota sen enempää  kuin, että minulle tulee selväksi millaisia he ovat.

quattroverde

Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #25 : 11.08.2012, 23:08 »
Saan hyvällä huomiota. Minähän en solvaa ihmisiä huvin vuoksi palstalla.
Se, että puhun asioista, joista ei pitäisi olla hiljaa, yleisellä tasolla, raivostuttaa itsekeskeisiä ihmisiä, ilmaisen mielipiteeni, sekä vastaan minun huomiota pahantahtoisilla viesteillä kerjänneille, aiheuttaa negatiivista reaktiota joskus myös sivustakatsojissa, kun he eivät ymmärrä mitä tapahtuu. Yleisesti ottaen henkilöt, jotka kokevat oikeudekseen lähteä solvaamaan ihmisiä henkilökohtaisella tasolla, kun eivät pidä tämän sanomisista, ovat niitä henkilöitä joita halveksi ja joilta en halua huomiota sen enempää  kuin, että minulle tulee selväksi millaisia he ovat.

Aamen !

Dominaattori

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 281
  • Galleria
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #26 : 11.08.2012, 23:20 »

Asiasta keskustelu on eri asia kuin henkilökohtainen solvaaminen, jonka useampi on aloittanut, kun keskustelu on ollut heille liian vaikeaa. Solvaukset eivät ole argumentteja ja niitä ei kukaan ole täällä hakemassa. Henkilöt, jotka tulevat puskista niitä huutelemaan kertovat käytöksellään hyvin paljon omasta itsestään. Logiikkasi tässä tapauksessa ei ole pätevä.

Et itse solvaa etkä huutele puskista???
En

OK, hyvä niin.


Se, että puhun asioista, joista ei pitäisi olla hiljaa, yleisellä tasolla, raivostuttaa itsekeskeisiä ihmisiä, ilmaisen mielipiteeni, sekä vastaan minun huomiota pahantahtoisilla viesteillä kerjänneille, aiheuttaa negatiivista reaktiota joskus myös sivustakatsojissa, kun he eivät ymmärrä mitä tapahtuu. Yleisesti ottaen henkilöt, jotka kokevat oikeudekseen lähteä solvaamaan ihmisiä henkilökohtaisella tasolla, kun eivät pidä tämän sanomisista, ovat niitä henkilöitä joita halveksi ja joilta en halua huomiota sen enempää  kuin, että minulle tulee selväksi millaisia he ovat.

Luepa tuo uudestaan selvin päin ja mieti miksi ne ihmiset eivät ymmärrä "mitä tapahtuu" vai tapahtuuko yleensäkään mitään? Itse solvaat tuossa viimeisen lauseen neljännessä virkkeessä (huomioiden kirotusvireet, suom. huom.)  itseäsi - etkö näe dilemmaa?

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Käänteinen estolista
« Vastaus #27 : 12.08.2012, 04:55 »
hihihihi.
eihän tämä enää jaksa naurattaa mutta toisaalta, lecalle pointsit kovasta yrittämisestä. Ei se pippelin koko aina kaikkea kompensoi.
Osallistuin silti itsekin tähän topiciin.