Äänestys

Haluaisitko enemmän vaihtoehtoja nykyisten( Dominoiva, alistuva, switch, fetisisti, määrittelemäton) lisäksi?

en, nykyiset riittävät minulle
kyllä haluan, nykyisissä ei ole itselle sopivaa tai olisi kiva kun niitä olisi lisää
yhdentekevää

Kirjoittaja Aihe: suuntautumisvaihtoehtojen lisääminen profiiliin  (Luettu 6846 kertaa)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: suuntautumisvaihtoehtojen lisääminen profiiliin
« Vastaus #15 : 14.08.2012, 17:05 »
Entäs ihmiset, joilla on monta roolia? Että jos on esimerkiksi alistuva ja fetisisti; voisiko heille olla mahdollisuus valita monta vaihtoehtoa?

Joillakin sivustoilla on tapeltu myös sukupuolimääritelmistä, kun niitä on aina liian vähän, vaikka kuinka yrittäisi sivuston ylläpito laittaa kaikki mahdolliset eri vaihtoehdot siitä, miten ihminen voi sukupuolensa kokea... Joillekin on suuri loukkaus, jos listasta puuttuvan sukupuolen kuittaa sanomalla, että "päätä vain se vaihtoehto, mikä on lähimmäksi oikein", kun heidän mielestään mikään valmiista vaihtoehdoista ei ole lähellekään oikein...

Monilla sivustoilla asiaa varmasti auttaisi se, jos sukupuolen ja seksuaalisen suuntautumisen kohtiin voisi itse kirjoittaa, mitä haluaa. Vai onko teknisesti helpompi laittaa valmis valikko, josta pitää valita?

Tämä nyt on vain pohdintaa yleisellä tasolla kokemuksistani eri nettisivustoilta, en ole itse vaatimassa mitään lisäyksiä BDSM-baariin!

(Muokkaus: yksi ylimääräinen sana poistettu tekstin selkeyttämiseksi.)
« Viimeksi muokattu: 14.08.2012, 21:26 kirjoittanut Kettu vinossa »

my whim is your

  • Vieras
Vs: suuntautumisvaihtoehtojen lisääminen profiiliin
« Vastaus #16 : 14.08.2012, 19:58 »
Olen aina ihmetellyt, mikseivät switchit voi lokeroida täällä itseään saman logiikan mukaan kuin alistuvat ja dominoivat, siis "switch naiselle/miehelle". Varmasti tämäntyyppiset roolivaihtoehtojen laajennukset ja tarkennukset lisäisivät monille sivuston käytettävyyttä. Jälleen kerran nostan Fetlifen esiin esimerkillisyydessään siinä, miten selkeästi mutta kaikenkattavasti profiilintarkennusominaisuudet on siellä toteutettu. Tutustukaa ja ihastukaa.


Sikäli se olisi jees....jos se tieto sitten täytyisi täyttää.Itseäni ei vähenpää voisi kiinnostaa profiilit missä ei ole mitään muuta kuin nimimerkki,joutais poistaa moiset.

On syytä muistaa, että ihmiset käyttävät baaria hyvin erilaisiin tarkoituksiin. Toisille se on verkostoitumista ja seuranhakua varten, jolloin profiilin muokattavuus ja itsensä näköiseksi tekeminen ovat tärkeitä ominaisuuksia. Niille, jotka eivät etsi kontaktia, vaan käyttävät sivustoa esim. vain artikkelien lukemiseen, ei tällaisilla ominaisuuksilla ole funktiota. Sellaisten vajaasti täytettyjen tai tyhjien profiilien ei edes ole tarkoitettu herättävän kiinnostusta, päinvastoin. Silti passiiviset käyttäjät ovat yhtä lailla baarin käyttäjäkuntaa. Profiilin valintakenttien pakolliseksi tekeminen palvelisi vain yliuteliaita profiilisurffailijoita ja seuranhakijoita, jotka turhautuvat klikattuaan nimimerkkiin, josta ei saanutkaan mitään irti. Ei kiitos sellaiselle, siis.

_Bambi_

  • Vieras
Vs: suuntautumisvaihtoehtojen lisääminen profiiliin
« Vastaus #17 : 14.08.2012, 23:57 »
Kannattaa myös muistaa että profiilissa on ne pari tekstikenttää, johon voi naputella tarkat tiedot omista mieltymyksistään.

Kaunis ajatus että ihmiset jaksaisivat kirjoittaa lisätietoihin itsestään, mutta olen töiden puolesta lukenut sen verran monta erilaista kyselyä/haastattelua, että kyllä se yleensä toimii niin ettei ihmiset avoimiin kysymyksiin koskaan vastaa (ainakaan mitään järkevää) - raksi ruutuun toimii parhaiten.

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: suuntautumisvaihtoehtojen lisääminen profiiliin
« Vastaus #18 : 15.08.2012, 02:01 »
Kiitokset lisäyksistä.  :love: