Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Pohdintaa DDLG:stä, ikäerosta ja moraalista

<< < (3/7) > >>

Wasabi:
Hyvää pohdintaa.  :) Pakko tarttua tähän, vaikka olen ikäerojutuista jonkin verran jo kirjoitellutkin tänne. Tässä pari aiempaa aihetta sivuavaa kirjoitustani:
1  2

Itse olen siis onnellisesti alistus-/ omistus-/ Ddlg-suhteessa, jossa on ikäeroa se pari vuosikymmentä. En koskaan ole ollut kiinnostunut suhteesta oman ikäisteni kanssa, joten tämä oli nimenomaan se mitä halusin ja mistä haaveilin. Sekä suhdemuotomme, että kokemuseromme on mahdollistanut sen että Daddystä on tullut minulle opettaja, tuki ja kasvattaja monissa elämän asioissa. Vaikka olenkin se pikkutyttö jolla on lupa tulla Daddyn kainaloon, tai pyytää apua, niin Daddy on myös kouluttanut minua itsenäiseksi, omilla jaloillani seisovaksi aikuiseksi.

Sitten ulkopuolelta tuleva kritiikki. Sellaista joutuu kenties joskus kohtaamaan, jos valitsee tällaisen suhteen, riippuen toki sosiaalisesta ympäristöstä jossa asian tuo ilmi. "Pervo setä ja viaton tyttö" -asetelmasta on helppo vääntää kaiken maailman ennakkoluuloiset kauhutarinat, mutta ainoa tarina jolla on oikeasti väliä on suhteessa olevien ihmisten. Itse tiedän että emme tee mitään väärää, ja olen ylpeä suhteestani, joten ajatelkoon ulkopuoliset mitä tahtovat. (Toki ihmisiä voisi joskus hieman kouluttaa täysin vääristä käsityksistä)

Raduni:
Minä olen aina elänyt oletuksessa, ettei konkreettinen ikäero ole välttämätön elementti DDlg:ssä. Ainakin omalla kohdallani karkeasti puolet littleistäni on ollut oikealta iältään jopa minua vanhempia. Toisaalta voidaan sitten kiistellä, että onko oma touhuni muutenkaan enemmän DDlg:tä vai ageplayta.

Minusta ikä- tai kypsymättömyysero ei ole ongelma, kunhan kumpikin tietää mitä tekee. Tässä piilee kuitenkin vähän sellainen sudenkuoppa, että sillä isollakin pitäisi olla tuntosarvet aika herkällä sen suhteen, että tietääkö se pienempi ihan oikeasti mitä tekee, ja se oikeastaan onkin varmaan vähän koko paradoksin kulmakivi. Jos ihminen on täysi-ikäinen ja oikeustoimikelpoinen, niin mitään ongelmaahan ei pitäisi olla.

Outoja katseita varmasti tulee, koska monet meistä tällä foorumilla ovatkin täällä juuri siksi että olemme vähän outoja ja teemme tällaisia outoja juttuja.

Hoppari:
Itse olen 40v mutta ageplay noin 17v teini poika

Valerie:

--- Lainaus käyttäjältä: Hoppari - 04.01.2020, 22:56 ---Itse olen 40v mutta ageplay noin 17v teini poika

--- Lainaus päättyy ---

Jos yhtään luet keskustelua, niin tästä ei ollut tässä kyse.

LadySweet:
Jestas, kun isile vaikutat tekstinä just niin lämpimän järkevältä kuin vaikutat ensikohtaamisenkin perusteella.

(Itse aiheeseen mullei oo paljoa annettavaa. Uskoaksen kaikki on hyvin, kun molemmat on tietoisesti asiassa mukana.)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta