Kirjoittaja Aihe: Haluatko kertoa tarinasi????  (Luettu 11391 kertaa)

tildalinda

  • Vieras
Haluatko kertoa tarinasi????
« : 11.02.2016, 12:34 »
Olen intohimoinen kirjoittaja ja nyt kehittelen kirjan aiheeksi pervoutta/kinkyyttä suomessa.
Kustantajat vähän pelkäävät julkaista seksiin suoraan liittyviä kirjoja, mutta alkukyselyjen jälkeen olen saanut varovaisen ehkä-vastauksen yhdeltä ennakkoluulottomalta kustantajalta.
Huom! Tämä ei silti vielä takaa sitä, että aiheesta lopulta tulisi kirja, mutta toivossa on hyvä elää.
Suunnittelen kirjasta ns. tietoteosta, jossa alan harrastajat kertovat tarinansa.
En halua tehdä fiktiivistä teosta.
Nyt siis etsin rohkeita pervoja ja kinkyjä, jotka haluaisivat kertoa tarinansa muille....nimimerkillä tietenkin.
Aiheina voi olla ihan mitä tahansa, myös yksinäisyys ja kumppanin etsintä, seksiseuran puute ja tietenkin kaikki mahdolliset osa-alueet tämän genren sisällä.
Voisitte kertoa mm. milloin löysitte kinkyn-piirteen itsestänne, millaisen tai millaisia, miten olette sitä/niitä voineet toteuttaa ja miten kinkyys on vaikuttanut arkielämäänne.
Näitä voi laittaa suoraan s-postiini:
Yv:nä voisitte ensin ilmoitella halukkuudestanne.
Kiitos etukäteen!!!!


[admin] yhteystiedot vain yksityisviestillä
« Viimeksi muokattu: 11.02.2016, 12:47 kirjoittanut Glori »

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #1 : 11.02.2016, 12:52 »
Minua kiinnostaisi ainakin tietää kirjoittajasta enemmän. Minkälainen roolisi olisi ja miten ajattelit tarinat kirjaksi muuttaa? Myös minkälainen kokemus sinulla on kirjoittajana tuon intohimon lisäksi? Onko kirjoituksiasi julkaistu jossain tai oletko aikaisemmin tehnyt kirjaa?

tildalinda

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #2 : 11.02.2016, 13:31 »
Hei Ailouna.
Olen kirjoittanut paljon niin nimimerkillä kuin omana itsenänikin.
Julkaistuja ei vielä ole...mutta aika pian luultavasti tulee ensimmäinen.( Ei siis tämä kyseinen projekti)
Tätä aihealuetta olen työstänyt jo vähän kauemmin ja aluksi vähän eri konseptilla, mutta sellaista ei haluta julkaista, joten nyt näin ns. tietokirjapohjalta on helpompi lähteä liikkeelle.
Minä kerään tarinat yhteen ja kukin tarina on valmiissa kirjassa itsenäinen lukunsa.
Minä olen siis vain kertoja.
Toivottavasti sait tästä selvyyttä asiaan.
t.tilda

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #3 : 11.02.2016, 13:32 »
Minua kiinnostaisi ainakin tietää kirjoittajasta enemmän. Minkälainen roolisi olisi ja miten ajattelit tarinat kirjaksi muuttaa? Myös minkälainen kokemus sinulla on kirjoittajana tuon intohimon lisäksi? Onko kirjoituksiasi julkaistu jossain tai oletko aikaisemmin tehnyt kirjaa?

Samoilla linjoilla Ailounan kanssa. Lisäksi jonkin sortin synopsis\rakenne olis kiva tietää. Ja niin, miten kirjoittaja takaa tarinansa jakavien yksityisyyden suojan?  :)

submit

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #4 : 11.02.2016, 14:18 »
Onko Taru Höykinpuron toimittama Kivun kauneus tuttu teos? Jos ei, kannattanee tutustua. Kuulostaa vähän samantapaiselta projektilta.
http://like.fi/kirjat/kivun-kauneus/

tildalinda

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #5 : 11.02.2016, 14:44 »
Ensin yksityisyydensuojasta:
Kertojasta näkyy vain nimimerkki,ikä ja sukupuoli.
Minä en tarvitse kertojan oikeaa nimeä enkä yhteystietoja.
Kertoja kertoo sen minkä haluaa.
Kertoja saa minun yhteystietoni ja nimeni.

Näitä samantapaisia kirjoja on muutamia.
Nyt kuitenkin haluan kertoa genrestä ja fetisseistä laajemmin ja yleensäkin suomalaisten seksihaaveista ja fantasioista ja yksinolosta yms.
En pelkästään sadomasokismistä.

Kyselen nyt ainoastaan sitä, että löytyykö tälläisia henkilöitä,jotka haluaisivat antaa tarinansa mahdolliseen kirjaan.
En tarvitse tähän sen kummemmin muiden mielipiteitä. Kartoitan vain tilannetta.
Jokainen miettii itse haluaako vai ei jakaa kokemuksiaan.

Kiitos niille,jotka ovat jo ilmaisseet kiinnostuksensa!

yst.terv.tilda

-katy-

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #6 : 11.02.2016, 15:03 »
Kyllähän tällainen aika paljon luottamusta vaatii,että anonyymille nimimerkille kertoo elämästään ja joka sitten julkaisee nämä tiedot kirjassaan. Monta kysymystä herää. Mielestäni kysymykset ovat ihan normaalia käytöstä,varsinkin keskustelufoorumilla ja topikin alla. Nimenkin takana voi olla kuka vain,kirjoittavathan jotkut salanimelläkin :)

tildalinda

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #7 : 11.02.2016, 15:12 »
Kuten jo sanoin, niin kaikki kertojat saavat minun nimeni ja yhteystietoni ENNENKUIN heidän täytyy kertoa minulle yhtikäs mitään.
Heidän ei tarvitse paljastaa itsestään kuin ikä ja sukupuoli.

Yv:nä kun ottaa yhteyttä, niin kerron tarkemmin projektista.

Yst.terv.tilda

-katy-

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #8 : 11.02.2016, 15:20 »
Kuten jo sanoin, niin kaikki kertojat saavat minun nimeni ja yhteystietoni ENNENKUIN heidän täytyy kertoa minulle yhtikäs mitään.
Heidän ei tarvitse paljastaa itsestään kuin ikä ja sukupuoli.
Sori jääryyteni,mutta eihän nimi ja osoite vielä kerro juuri mitään..nykyisin tuntuu olevan liikkeellä jopa identiteettivarkaita.
Kirjassa jossa kertoo/sinä kerrot  iän ja sukupuolen, voi joku yhdistellä asioita,haitallisesti.  No joo, se tästä ;D
« Viimeksi muokattu: 11.02.2016, 18:21 kirjoittanut Kammiovärinä »

submit

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #9 : 11.02.2016, 15:22 »
Vaikka ei pyydetty mielipiteitä, kerron ;)

Jos itse olisin tällaista kirjaa työstämässä, haluaisin varmaankin tavata kaikki kirjoittajat, jotta voisin varmistua henkilöiden autenttisuudesta. Nimimerkin takaahan voi kirjoittaa ihan mitä vaan - mutta ei kai kukaan sentään käyttäisi tilaisuutta väärin - kunhan spekuloin :)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #10 : 11.02.2016, 15:27 »

Myös yksityisviestiä voi tuttuun tapaan laittaa, jos ei jotain halua jakaa kaikkien silmille nähtäväksi.

Kiitos!

Onhan näitä materiaalin kerääjiä ollut täällä aikaisemminkin.

Itse suhtautuisin hyvin suurella varovaisuudella tiedon antamiseen vieraalle ihmiselle, varsinkin kun aihe on henkilökohtaiseen seksuaalisuuteen liittyvä.

tildalinda

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #11 : 11.02.2016, 15:35 »
No niin...tätä vähän jo etukäteen pelkäsinkin.
Epäilijöitä ja pelkääjiä on aina ja joka paikassa.

Jokainen kuitenkin itse päättäköön haluaako osallistua projektiini vai ei.

Otan mielelläni vastaan kaikenlaista palautetta, mutta Yv:nä, kiitos!!!

Ja yhä edelleen, suuri kiitos teille,jotka jo olette yv:tä laittaneet!

Yst.terv.Tilda


submit

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #12 : 11.02.2016, 15:49 »
Kukin toki tekee projektinsa kuten haluaa, mutta varmasti kirjaa myytäessä on merkitystä sillä, miten tiedot on kerätty ja työstetty.

Onnea projektiin - toivottavasti kustantajakin sanoo lopulta KYLLÄ :)

sandy

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #13 : 11.02.2016, 16:48 »
Miksi muutaman kuukauden palstalla ollut minulle ainakin outo nick haluaa kerätä ihmisten henkilökohtaista seksuaalisuuteen liittyvää tarinaa? Jos haluaisin kirjoittaa kirjan, varmasti tekisin "taustatyötä" hieman pidempään ja perusteellisemmin. Olisin skenesssä aktiivinen, tutustuisin henkilöihin ja näyttäisin olevani oikealla asialla. Tämän jälkeen voisin hienovaraisesti kysyä tuntemiltani henkilöiltä, haluaisivatko he jakaa tarinansa kirjassani.

Onnea kuitenkin projektiin. Varmasti haluan lukea kirjasi kun se on markkinoilla :)

tildalinda

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #14 : 11.02.2016, 17:53 »
Hei taas!

Arvostelua projektini näkyy saavan ihan ämpärikaupalla, mutta ainahan se tahtoo niin olla, että negatiivista palautetta saa aina enemmän kuin positiivista.
Sainpahan ainakin huomionne!

Tietääkseni toimittajat/ kirjailijat/ dokumenttien tekijät aika harvoin tuntevat entuudestaan haastateltaviaan eikä haastateltavatkaan tekijää. Sehän se vähän on se pointtikin, tutustua uuteen.

On ikävää, että täällä teidän monien mielestä saa äänessä olla vain tunnetut ja siis paljon jo äänessä olleet henkilöt.
Kaikki muut leimaatte heti ja helposti jotenkin epäilyttäviksi.

Luulen, että ne jotka ovat sinut seksuaalisuutensa ja tämän genren kanssa uskaltavat kokemuksistaan avoimesti myös puhua.
Mutta kukin taaplaa tyylillään ja onhan Suomi vapaa maa ajatella ja toimia kuten haluaa.

Antakaa se vapaus myös minulle ja niille,jotka haluavat näistä asioista puhua.
Kiittäen, Tilda.