Kirjoittaja Aihe: Haluatko kertoa tarinasi????  (Luettu 11388 kertaa)

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #30 : 13.02.2016, 14:45 »
Noh, ainakin "haastattelu"metodisi ovat toivottavasti eettisempiä tässä kuin aikoinaan disakana. Hope.
Joskus voi myös katsoa peiliin ja miettiä oliko se oma lähestyminen kuinka informatiivinen ja asiallinen ja onnistunein olosuhteet huomioon ottaen.
Ei tämän enempää tästä.

Terveisin "aiempi haastateltusi"

Maaria

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #31 : 13.02.2016, 21:20 »
Anteeksi tyhmyyteni. Mutta mitä vaaraa on kokemuksien kirjoittamisesta ja lähettämisessä nimimerkillä esim sähköpostiin. Itse en ainakaan käyttäisi samaa nimimerkkiä kuin täällä, jos oikein epäluuloiseksi heittäytyisin.

Minusta on paljon arveluttavampaa, jos haluaa olla paljastamatta itseään, kirjoittaa täällä yhtikäs mitään. Ei tarvita kuin muutama kirjoitus johonkin vaikka miitti ketjuun, merkitä joitain nikkejä kavereiksi, kertoa avattaren alla, mihin klubiin tai yhdistykseen kuuluu ja muutama juttu itsestään, niin jopa saattaa stalkkeri löytää tyypin vaikka Facebookista oikean nimen ja kuvan kera.

Minusta enemmänkin on harmillista kirjoittajan puolesta,että mikään ei takaa tarinoiden todenperäisyyttä. Mutta toisaalta taas, miten koskaan voi olla varma, että jonkun tarina tai kokemus olisi juuri sitä, mitä kirjoittaa.

Jos sitten kirjoitetut tarinat päätyisivät kirjaksi ja kirjan sisältö ei mielytä yhtään tai omaa tarinaa on vääristelty, niin harmittaisihan se, mutta toisaalta taas niinhän sitä saattaa käydä tännekin tai mihin tahansa muualle kertoessaan itsestään. Täälläkin käy lukemassa tarinoita tai katsomassa kuvia sellaisia ihmisiä, jotka illanistujaisissa kertovat lukemastaan tai näkemästään yökkien tai "sairaaksi" kuvaillen, koska heidän elämänpiirissään tietyt asiat mielletään sellaisiksi. Ei niitä tarinoita ole alunperin tarkoitettu mihinkään kahvipöytäkeskusteluun retosteltavaksi ja yökittäväksi ja varmaan osa omasta seksuaalisuudestaan jotain julkaisseet haluaisi oikaista väärät luulot ja ajatukset toisenlaiseksi.



« Viimeksi muokattu: 13.02.2016, 21:40 kirjoittanut Maaria »

tildalinda

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #32 : 14.02.2016, 13:30 »
Hei vaan taas kaikille ja kiitos sinulle Maaria kannustavista sanoistasi!

Ja Chi...le, en ole sinua aiemmin"haastatellut". Ihan mielenkiinnosta silloin kyselin ja paljon kertomastasi opinkin.
Jos haluat, niin mielelläni haastattelen sinua nyt ihan oikeasti!

Ja aivan totta, katsoin peiliin ja ymmärsin,että olisi pitänyt ihan heti esiintyä itsenäni ja kysellä teiltä paljon varovaisemmin ja arvostavammin, josko mahdollisesti olisin saanut kysellä tietoja projektiini. Hankalaa vaan kun täällä pitää olla nimimerkki.
Pyydän tyhmyyttäni vielä kerran anteeksi!!!

Samalla totean, että vielä haluaisin lisää haastateltavia!!!
Hyvää ystävänpäivää!!!
t.minna

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #33 : 14.02.2016, 20:39 »
Taidan jättää väliin, sillä ylläpito sen kumminkin poistaa. Aihe kylläkin olisi psykkiselle puolelle kääntyvä, eli tarina varmaan olisi kertonut henkisestä muutumisesta, jonka voi aikaan saada monella eritavalla. Sillä täälä on sellainen tabu, joka on ehdottomasti kiellettyä aluetta ja se on mielen manipulointi ja muut psyykkisen puolen asiat.

tildalinda

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #34 : 14.02.2016, 21:28 »
Hei taas!



Haluaisin vielä tarkentaa muutamia asioita,joista on kyselty eli:

1. Jos kiinnostuit projektista niin laita minulle yv:tä jossa kerrot mistä haluaisit puhua.

2.Tänne ei kannata tarinoitanne kirjoittaa, sillä käymme niitä läpi useampaan otteeseen yhdessä projektin edistyessä.

3.Yhtäkään tarinaanne en julkaise tällä foorumilla. Ne tulevat ainoastaan projektiin.

4. Mitään ei julkaista ilman hyväksyntäänne.

5. Jos haluatte esiintyä valmiissa kirjassa eri nickillä kuin tällä foorumilla se on täysin mahdollista. ainoastaan minä tiedän toisen nimimerkkinne. Sitä ei julkaista missään.

6.Jos haluatte antaa minulle oman oikean nimenne, se ei tule tällä foorumilla tai muuallakaan kenenkään tietoon.

7.Kaikki keskustelumme ja kirjoittelumme ovat täysin luottamuksellisia.


t.minna
« Viimeksi muokattu: 15.02.2016, 09:57 kirjoittanut tildalinda »

sandra2

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #35 : 15.02.2016, 01:29 »
Hei Sandra2!
Laita minulle yv:tä ,niin annan s-postini kun sitä ei saa täällä näyttää.
Ja näköjään en saa täällä edes esittäytyä, joten tälle en nyt mahda yksinkertaisesti mitään.
Näytän siis pysyvän yhä epäilyttävänä ja tuntemattomana.
t.minna
joo aikamoista paskaa sanoisin

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #36 : 15.02.2016, 06:44 »
Hei taas!

Guide- Master laitatko minulle yv:tä???Aiheesi on mielenkiintoinen.

Haluaisin vielä tarkentaa muutamia asioita,joista on kyselty eli:

1. Jos kiinnostuit projektista niin laita minulle yv:tä jossa kerrot mistä haluaisit puhua.

2.Tänne ei kannata tarinoitanne kirjoittaa, sillä käymme niitä läpi useampaan otteeseen yhdessä projektin edistyessä.

3.Yhtäkään tarinaanne en julkaise tällä foorumilla. Ne tulevat ainoastaan projektiin.

4. Mitään ei julkaista ilman hyväksyntäänne.

5. Jos haluatte esiintyä valmiissa kirjassa eri nickillä kuin tällä foorumilla se on täysin mahdollista. ainoastaan minä tiedän toisen nimimerkkinne. Sitä ei julkaista missään.

6.Jos haluatte antaa minulle oman oikean nimenne, se ei tule tällä foorumilla tai muuallakaan kenenkään tietoon.

7.Kaikki keskustelumme ja kirjoittelumme ovat täysin luottamuksellisia.


t.minna
Valitan tämän foorumin ylläpitäjien en juuri luota, eli mielummin lait minulle sp privana, niin voin harkita kirjoittavani, toisaalta motivaatio voi jopa olla siihen kohtalainen.

submit

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #37 : 15.02.2016, 08:07 »
Hei Sandra2!
Laita minulle yv:tä ,niin annan s-postini kun sitä ei saa täällä näyttää.
Ja näköjään en saa täällä edes esittäytyä, joten tälle en nyt mahda yksinkertaisesti mitään.
Näytän siis pysyvän yhä epäilyttävänä ja tuntemattomana.
t.minna
joo aikamoista paskaa sanoisin
Ylläpito ei pysty varmentamaan henkilöllisyyksiä eikä yhteystietojen oikeellisuutta, joten turvallisempaa olla julkaisematta, niin väärinkäytöksiä ei pääse tapahtumaan ainakaan sitä kautta.
« Viimeksi muokattu: 15.02.2016, 09:25 kirjoittanut submit »

perapervo

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #38 : 15.02.2016, 15:06 »
Mulla kävi täällä foorumilla joku vuosi sitten kun tänne ilmestyi Oulun suunnalta naikkonen muistaakseni hän oli sub, hänellä oli blogi jonne hän kirjoitteli sessionovellejaan.

Joku kaunis päivä kyseinen henkilö oli lähestynyt allekirjoittanutta viestillä jossa kyseli ensimmäiseksi mielihalujani ja suuntautumistani.

Mieleeni silloin tuli että hakeekohan hän uutta virtaa kirjoituksilleen minun kauttani.

Ei tämä henkilö käsittääkseni enää tänne ole rekkautunutkaan.

Tämä tuli mieleeni kun kovin pitää itsestä kertoa että miksi ja kelle?

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #39 : 15.02.2016, 15:38 »
Mulla kävi täällä foorumilla joku vuosi sitten kun tänne ilmestyi Oulun suunnalta naikkonen muistaakseni hän oli sub, hänellä oli blogi jonne hän kirjoitteli sessionovellejaan.

Joku kaunis päivä kyseinen henkilö oli lähestynyt allekirjoittanutta viestillä jossa kyseli ensimmäiseksi mielihalujani ja suuntautumistani.

Mieleeni silloin tuli että hakeekohan hän uutta virtaa kirjoituksilleen minun kauttani.

Ei tämä henkilö käsittääkseni enää tänne ole rekkautunutkaan.

Tämä tuli mieleeni kun kovin pitää itsestä kertoa että miksi ja kelle?

No juuripa näin. Mielestäni ei oikein eettistä sellainen verenimeminen. Eli jos lähestyy mukayksityishenkilönä ja sitten kuitenkin käyttää saamiaan tietoja omiin julkisiin kirjoituksiinsa. Toki aina voidaan keskustella "kirjailijan" vapaudesta tmv mutta paska fiilis tuollaisesta tulee ja jää.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #40 : 15.02.2016, 15:54 »
Mitä välii jos joku haluu jotai ?  :o

Tarinani :

"Moro, oon Stoge. Synnyin... ja nyt oon tässä!"

Siinä ne isoimmat

Paljo täl tienas ?  ;D

tildalinda

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #41 : 15.02.2016, 16:28 »
Kiitos Stoge hyvästä tarinasta.
Saanko käyttää sitä? ;D

Chi...e. Olen tosiaan jutellut aiemmin sinunkin kanssasi, mutta ihan omasta mielenkiinnosta silloin.
Et ole päässyt tai joutunut (ihan valintasi mukaan) yhteenkään tarinaani.

Disakan tarinoissa on ihmisten minulle kertomia sessiokuvauksia, mutta olen ne ihan siihen tarkoitukseen saanutkin.
Eikä yksikään ole tältä foorumilta....tietääkseni.

Minun kanssani voi siis ihan turvallisesti jutella, enkä automaattisesti laita kertomuksia blogiin tai kirjaan.
Aika tyhmää minua sellaisesta syyttääkään.

No, ihan kivaa silti, että herätän näin paljon tuntemuksia.
Kait sekin on jo yhdenlainen saavutus ::)
t.minna

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #42 : 15.02.2016, 21:08 »
Mitä välii jos joku haluu jotai ?  :o

Tarinani :

"Moro, oon Stoge. Synnyin... ja nyt oon tässä!"

Siinä ne isoimmat

Paljo täl tienas ?  ;D

No skenepisteitä ainakin monia satoja.

Sellainen kysymys, että millainen deadline tässä on? Vai onko ylipäätään? Aika paljon tulee kaikenlaista kirjoiteltua että ehkä tästäkin aihepiiristä voisi yrittää kun tässä olis muut projektit antamassa myöten.

tildalinda

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #43 : 16.02.2016, 22:27 »
Hei taas!

Kiitos yhteyttä ottaneille!

Paljon olen saanut jo haastateltavia, mutta vielä mahtuu joukkoon!!!

Laittakaa rohkeasti yv:tä. Kaikenlaiset mielipiteet ovat myös tervetulleita.

Muistutuksena kertaan vielä pari asiaa:
1. Sinä itse päätät, mistä haluat keskustella.
2. Sinä itse päätät jutellaanko nenäkkäin vai kirjeenvaihdolla.
3. Sinä itse päätät nimimerkkisi ja sen annatko oikean nimesi minun tietooni.

Kiittäen, minna.

StockingMask

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #44 : 16.02.2016, 23:58 »
Iltaa

No moi. Toki kerron tarinani. Sen verran vanha ja tunnettu piru, että eipä tuo tunnettuus enää mitään riko.


SM


[admin] yhteystieto yksityisviestillä
« Viimeksi muokattu: 17.02.2016, 06:27 kirjoittanut Glori »