Kirjoittaja Aihe: Voiko Domi olla jalkafettari?  (Luettu 1465 kertaa)

RickLionmind

  • Vieras
Voiko Domi olla jalkafettari?
« : 27.07.2021, 22:59 »
Olen Domi jolla on myös jalkafetismiin taipuvaisia piirteitä. Haluan esim suudella naisen varpaita tai muuten suulla tuottaa jaloille nautintoa. Kuinka yleistä tämä on Domien keskuudessa, sillä yleensä tämä mielletään subien touhuiluksi?
On myös hyvin haastavaa löytää naispuolisia subeja jotka nauttisivat saada "jalkahoitoa". Tämä kun jakaa mielipiteitä laidasta laitaan.

Lemmetty

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 34
  • ~Myyttistä alkuvoimaa etsien, palvoen ja nauttien~
  • Galleria
Vs: Voiko Domi olla jalkafettari?
« Vastaus #1 : 27.07.2021, 23:07 »
Lyhyt vastaus mobiililla.

Tottakai voi olla. Dom voi omata vaikka mitä fetissejä ja taipumuksia, sepä siinä yksi hienoimpia juttuja onkin. Subiahan käytetään siihen millä oma viisari värähtää.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Voiko Domi olla jalkafettari?
« Vastaus #2 : 28.07.2021, 00:00 »
Dom(me) voi olla ihan mitä haluaa ja tehdä kaikkea mikä kiinnostaa. Et ole mitenkään ensimmäinen dominoiva, jolla on jalkafetissi.

Isan8

  • Vieras
Vs: Voiko Domi olla jalkafettari?
« Vastaus #3 : 28.07.2021, 10:48 »
Kai tämä on vähän samanlainen asia kuin minun suhteeni facesittingiin/queeningiin. En koe sitä lainkaan alistavaksi saati nöyryyttäväksi, koska se tehdään minun määräyksestäni ja ehdoillani.

misternorthwind

  • Vieras
Vs: Voiko Domi olla jalkafettari?
« Vastaus #4 : 28.07.2021, 17:06 »
Miten jalka(tai oikeastaan mikään muukaan)fetissi tekee susta yhtään vähemmän domin?

PuolivilliNaaras

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 338
  • I have seen it all
  • Galleria
Vs: Voiko Domi olla jalkafettari?
« Vastaus #5 : 31.07.2021, 16:42 »
En näe mikä asiassa olisi ongelma. Ei ole yhtä ainoaa oikeaa mallia olla kinky. Jalkafetissikin on melko tavallinen asia.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Voiko Domi olla jalkafettari?
« Vastaus #6 : 31.07.2021, 17:17 »
Miksei? Jos Domilla on itsetunto kohdallaan, niin mikään fetissi ei ole ongelma.

tumppi94

  • Vieras
Vs: Voiko Domi olla jalkafettari?
« Vastaus #7 : 31.07.2021, 17:46 »
Itse subina minulla ei ole mitään ongelmaa jos dom haluaisi tehdä noin jaloilleni. Minä en omaa jalka fetissiä mutta jos tuillainen pieni asia saisi domin nauttimaan sessiosta enemmän niin miksi kieltäisin sen.

Oum88

Vs: Voiko Domi olla jalkafettari?
« Vastaus #8 : 31.07.2021, 19:01 »
Miksi ei voisi olla? Musta ois ainakin todella upeaa jos mun tulevalla hottiksella / dommella / omistajalla ois vaikka fetissi lihaksiin ylipäätään tai juurikin vaikka spesiaalisemmin lihaksikkaisiin jalkoihin tai käsiin. Domme kannustaisi treenaamaan, pysymään kunnossa ja palvoisi mua niiltä osin, vaikka seksin määrän pitäisikin hyvin rajallisena. Tuohan vaan tehostais kaikkea siinä dynamiikassa❤