Kirjoittaja Aihe: Miten kinkyistää kumppani?  (Luettu 8611 kertaa)

Piiskapiru

  • Vieras
Vs: Miten kinkyistää kumppani?
« Vastaus #30 : 01.09.2017, 08:23 »
Apinoiden maailmassa on pippeliä aina himokkaasti tarjottu ja työnnetty vieraisiinkin reikiin, vaikka turpaan saamisenkin uhalla.

Miqu

  • Vieras
Vs: Miten kinkyistää kumppani?
« Vastaus #31 : 03.09.2017, 18:58 »
Minulla on tästä kokemusta!

Aloin seurustella vanilla tytön kanssa, mutta paljastin taipumukseni nopeasti. Toki aloitin puhumalla kevyistä jutuista.  Se toimi, ja hän kinkyistyi vauhdilla.

Lopputulos: avioliitto, yhä yhdessä 30 v myöhemmin, lapsia yhdessä jne. Ja alistussuhde taas kehittymässä edelleen, uusia välineitä taas hankinnassa ym.  Toki hänen omat preferenssit ovat edelleen vanillan puolella, ja usein sessioidaan hänen fantasioidensa mukaan, eikä minun.

_Black_

Vs: Miten kinkyistää kumppani?
« Vastaus #32 : 03.09.2017, 22:41 »
Puhumalla selviää. Kerroin tyttöystävälle omista mieltymyksistä ja sanoin että olisi kiva jos hän suostuisi kokeilemaan esim. jotain kevyttä sitomista. Hänen edellinen parisuhteensta oli ollut aika köyhä seksin osalta ja kun vihdoin kokeiltiin kinkyilyä niin paljastui, että hän pitää alistumisesta ja seksistä hyvin paljon.

Joskus aiempienkin hoitojen kanssa olen aina hyvin nopeasti deittailun alkupuolella kertonut mieltymyksistäni. Jos vastapuoli on suoraan asenteella "ei helvetissä" niin sillon parisuhdetta on turha yrittää rakentaa, koska tiedän itse etten olisi onnellinen ilman säännöllistä pervoilua. Tietysti jos suhde on jo pitkä niin kynnys kertoa omista mieltymyksistä voi olla korkeampi. Siinä kohtaa uskon että puhuminen ja mahdollisesti pikkuhiljaa aiheeseen johdattaminen on ainoita vaihtoehtoja.

Villi-Ira

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 612
  • Sessiot, kinky-ja erotic illat,gb,miitit, vuokraa
  • Galleria
Vs: Miten kinkyistää kumppani?
« Vastaus #33 : 11.09.2017, 22:17 »
Mieltymyksiä meillä kaikilla on niin monia. Toivon että joku kompromissi löytyy myös teille.

Pörri

  • Ketjureaktio
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3126
  • Ihme otus
  • Galleria
Vs: Miten kinkyistää kumppani?
« Vastaus #34 : 20.09.2017, 13:34 »
Itsellä ollut hiukan samankaltaista ongelmaa... Pitkä parisuhde takana ja tietty kutina kuitenkin kinkyily ollut, vaikken alkuun osannut oikein nimetä asioita... No lopulta toinen innostui kokeilemaan piiskaamista ja kappas, innostui kovastikin... Ettenkö sanoisi liiankin kovasti...  ;D Tosin nyt sitten mietin, että kuinka innostaa kokeilemaan muutakin kun piiskaa... Ei oikein lämpiä muille osa-alueille...

zIggy

Vs: Miten kinkyistää kumppani?
« Vastaus #35 : 07.11.2017, 16:21 »
Pitkään se kesti, mutta lopulta uskalsin avautua seksuaalisuudestani tyttöystävälleni. Olen siis puhdasverinen sub ja ollut aina kiinnostunut alistumisesta. Asia oli ahdistanut minua kamalasti, koska 1) en voinut kuvitella eläväni pelkästään vaniljasuhteessa, 2) pelkäsin, kuinka hän ottaisi uuden, ison puolen seksuaalisuudestani vastaan ja 3) miten paljastus vaikuttaisi parisuhteeseemme.

Ja nyt voin onnellisena sanoa, että kyllä kannatti! Kävi nimittäin ilmi, että hän innostui asiasta välittömästi ja löysi samalla itsestään uuden, dominoivan puolen, joka on kytenyt pinnan alla jo pitkään muttei ole koskaan aikaisemmin realisoitunut tällä tavalla. Nyt ahdistus on poissa, ja edessämme on mielenkiintoinen ja jännittävä matka, jonka aiomme aloittaa kaikessa rauhassa ja yhteisymmärryksessä.  :)

Taidan olla varsinainen onnenpekka, sillä en ollut osannut suinkaan kuvitella, että tässä kävisi näin upeasti. Pelkoni oli, että paljastukseni olisi liian kummallinen ja että se voisi pahimmassa tapauksessa vahingoittaa parisuhdettamme pysyvästi. Kaikki meni sen sijaan mainiosti, siis suorastaan käsikirjoituksen mukaan!

Tästä se matka alkaa, mutta vaikka olenkin äärimmäisen innoissani tästä uudesta ja jännittävästä tilanteesta, niin koetan silti pidätellä hevosiani ja ottaa rauhallisesti, etten vaikuta liian innostuneelta ja säikäytä tyttöystävääni, joka vasta tutustuu uuteen, dominoivaan rooliinsa. Hiljaa hyvä tulee!

Upea fiilis.  :D

Lumihiutale

  • Vieras
Vs: Miten kinkyistää kumppani?
« Vastaus #36 : 13.11.2017, 07:21 »
Keskustelemalla tietysti. Jokaiselle ihmisellä on erilaisia taipumuksia, sitä ei mielestäni tarvitse hävetä, etenkään parisuhteessa. Avoimesti kun kertoo asiansa, niin eihän siinä mitään pahaa ole. On täysin turhaa tukahduttaa tunteensa ja mielihalunsa. Ja sitä paitsi hyvin todennäköisesti toinen jos vähääkään rakastaa, ymmärtää hän asian. En ole ekspertti, mutta uskon keskustelemisen olevan avainsana.

zIggy

Vs: Miten kinkyistää kumppani?
« Vastaus #37 : 08.12.2017, 16:37 »
Hitaasti mutta varmasti.

Eilen jo polvistuin naiseni kehotuksesta ja panin korkokengät hänen jalkoihinsa. Lisäksi annoin hänelle pitkän hieronnan ja palvoin hänen peppuaan. Lopuksi sormetin hänet orgasmiin, enkä itse saanut mitään.

Erittäin, erittäin lupaava alku. :)