Kirjoittaja Aihe: TAFF - kinkykirppis  (Luettu 5087 kertaa)

MiaQ

  • Vieras
TAFF - kinkykirppis
« : 12.08.2014, 00:35 »
KINKYKIRPPIS

Aika: 6.9.2014, klo 20.00-23.30
Paikka: TAFF 2014, Pakkahuone, Tullikamarin aukio 2

Kinkykirppiksellä on mahdollisuus myydä omia tarpeettomia kinkyrytkyjään ja -asusteitaan, asiaan kuuluvia leikkikaluja ja muita viehkoja vehkeitä ja välineitä. Myyminen ei edellytä sitä, että itse seisoo tiskin takana. Järjestäjät hoitavat asian, eivätkä ota provikkaa välistä.

Ainoastaan etukäteen ilmoittautuneet kelpuutetaan. Paikan päälle ei voi tuoda yllättäen tavaroita myyntiin.

Ilmoittautuminen maanantaihin 1.9. mennessä osoitteeseen taffkirppis (at) hotmail.fi.

Ilmoita haluatko koko pöydän vai riittääkö puolikas 120 cm pöydästä. Mahdollisia myyjiä on siis maksimissaan kahdeksan. Kaikille ilmoitetaan mahtuuko mukaan vai ei.

Kiinnitä HYVIN myytävään tuotteeseen hintalappu, ja sen taakse nimikirjaimet. Nimikirjaimena käy tässä yhteydessä vaikka "joulupukki". Lista myytävistä tuotteista ja myyjistä on vain kirppisvastaavan hallussa.

Hintojen on oltava tasan euron hintoja, ei senttejä.

Tavarat voi tuoda Pakkahuoneelle klo 17.30-19.00

Kirppisvastaavan kanssa on sovittava erikseen, mitä mahdollisille myymättä jääneille tuotteille tehdään sen jälkeen kun kirppisaika päättyy klo 23.30.

hellävetoketju

  • Vieras
Vs: TAFF - kinkykirppis
« Vastaus #1 : 12.08.2014, 19:05 »
Mihis mä ilmoisin tai kelle jos tahdon parista korsettista ja kengistä eroon

Simone

  • Vieras
Vs: TAFF - kinkykirppis
« Vastaus #2 : 13.08.2014, 12:06 »
Ilmoittautuminen maanantaihin 1.9. mennessä osoitteeseen taffkirppis (at) hotmail.fi.

Ilmoita haluatko koko pöydän vai riittääkö puolikas 120 cm pöydästä. Mahdollisia myyjiä on siis maksimissaan kahdeksan. Kaikille ilmoitetaan mahtuuko mukaan vai ei.

Kannataa lukea viestiketjun aloitus.

Pilvi

  • Vieras
Vs: TAFF - kinkykirppis
« Vastaus #3 : 17.08.2014, 23:17 »
Vielä olisi vapaana 2 kokonaista pöytää ja puolikkaitakin voi varata. Eli jos sulla on itselles tarpeettomia kinkyrytkyjä niin käy ihmeessä tekemässä pöytävaraus niin me sun puolesta ollaan kirppismyyjinä :)

Pilvi

  • Vieras
Vs: TAFF - kinkykirppis
« Vastaus #4 : 03.09.2014, 15:24 »
Nyt on kirppispöydät kaikki varattuina. Sit vaan TAFFiin ostoksille  ;D

Simone

  • Vieras
Vs: TAFF - kinkykirppis
« Vastaus #5 : 04.09.2014, 12:19 »
Kenkäkokoelma siivottu - miten mulla voi olla noin monta paria täysin käyttämättömiä avokkaita!?  :o
No, ne lähtee nyt kiertoon, eli kokoa 37-38 avokkaita, mahdollisesti myös saapikkaita etsii TAFF kirppiksellä uutta kotia.
Vallan edukkaasti muuttavat  :)

Tiia (Niina)

Vs: TAFF - kinkykirppis
« Vastaus #6 : 04.09.2014, 13:06 »
kokoa 37-38 avokkaita, mahdollisesti myös saapikkaita etsii TAFF kirppiksellä uutta kotia.

No nyt mä tiedän minkä pöydän ääreen juoksen ekana.