Ilmoitustaulu > Miitit

Oulun Kolossa/Linnasaaressa ti 18.7. klo 18.00

(1/2) > >>

Ariette:
Huomio huomio!

Tämä on viimeinen kuulutus lennolle K90100! Toistan, viimeinen kuulutus lennolle K90100!
Lähtö portilta 5! Toistan, lähtö portilta 5!

Sää lupailee lennolle auringonpaistetta sekä 15 asteen lämpötilaa. Lentomme lähtenee ja saapunee Linnasaareen Oulu wake parkin liepeille. Bodenin ystävyyskaupungin tolppa on myöskin hyvä maamerkki.

Mikäli kuitenkin sää muuttuu epävakaiseksi ja sateiseksi joudumme perumaan lentomme lämpimään puistoon ja siirtymään sisätiloihin odottamaan parempaa lentosäätä eli Koloon osoitteeseen Pakkahuoneenkatu 5.

Lähtöportin tunnistaa ainakin sinisestä pupusta sekä joukosta iloisesta.  :love:

axcle:
Woop woop! Eikun hau hau :D

TEGAMi:
Olen varannut lippuni tälle lennolle. Minne voin ottaa yhteyttä, koska joudun perumaan lentoni? Saanko rahani takaisin? Maksoin lipusta sentään huimat 0.000,00€.
Jos lento myöhästyy kuitenkin sen verran, että se lähtee vasta 2120, niin saatan keretä siihen!

Ariette:

--- Lainaus käyttäjältä: TEGAMi - 16.07.2017, 14:56 ---Olen varannut lippuni tälle lennolle. Minne voin ottaa yhteyttä, koska joudun perumaan lentoni? Saanko rahani takaisin? Maksoin lipusta sentään huimat 0.000,00€.
Jos lento myöhästyy kuitenkin sen verran, että se lähtee vasta 2120, niin saatan keretä siihen!

--- Lainaus päättyy ---

Hei!

Kiitos yhteydenotostasi! Valitettavasti emme voi palauttaa rahojasi byrokraattisista syistä. Lentokentän remontin vuoksi lentomme saattaa kuitenkin myöhästyä, sillä näin on käynyt kesän aikana useamman kerran. Pyydän teitä tarkkailemaan nettisivujamme, jonne ilmoitamme mahdollisesta lennon myöhästymisestä. Mikäli ette kuitenkaan ehdi lennolle, korvaamme menetetyn summan uudella lentomatkalla.

Ystävällisin terveisin

Lennonjohdon asiakaspalvelu

murunda:
Yksityiskoneeni on päässyt vesisateessa kastumaan. Jos huollossa saavat koneen kuivattua, niin kerron kapteenille että olen tulossa miittiin. Nykyään on niin vaikeaa saada kunnollista henkilökuntaa  :-\

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta