Kirjoittaja Aihe: Tuntemattomien tunteminen  (Luettu 16138 kertaa)

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #60 : 11.12.2011, 11:34 »

Linnanneito

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #61 : 11.12.2011, 11:49 »
*repeää täysillä* kiitos, Kyyberi  :))

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #62 : 11.12.2011, 13:07 »

chilinen

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #63 : 11.12.2011, 13:08 »
tillis :D :D

perapervo

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #64 : 11.12.2011, 13:14 »

tomi

Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #65 : 11.12.2011, 13:20 »
tillis toi oli kyl huippu, tarviiks kaiken aina niin vakavaa olla.  ;D

mastervsop

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #66 : 12.12.2011, 09:44 »
Tillis naulan kantaan vaikka tämän threadin jatkaminen olis kun kaivaisi peyton placet esiin.
Lukkoon vaan mun puolesta Jake LaMottaa siteeraten.

I remember those cheers
They still ring in my ears
After years, they remain in my thoughts.
Go to one night
I took off my robe, and what'd I do? I forgot to wear shorts.
I recall every fall
Every hook, every jab
The worst way a guy can get rid of his flab.
As you know, my life wasn't drab.
Though I'd much... Though I'd rather hear you cheer.
When you delve... Though I'd rather hear you cheer
When I delve into Shakespeare  "A horse, a horse, my kingdom for a horse", I haven't had a winner in six months.

Though I'm no Olivier I would much rather... And though I'm no Olivier  If he fought Sugar Ray
He would say
That the thing ain't the ring, it's the play.
 So give me a... stage
Where this bull here can rage
And though I could fight
I'd much rather recite

That's entertainment!!
That's entertainment!!






Uniform

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #67 : 12.12.2011, 17:36 »
Mitä kaikkee sitä täällä ehtiikään tapahtua, kun on itse hetken aikaa reissussa...

Mr.Inathu

Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #68 : 13.12.2011, 11:04 »
Mitä kaikkee sitä täällä ehtiikään tapahtua, kun on itse hetken aikaa reissussa...

Sanos muuta, vain muutama viikko muualla ja täällä on taas yhdenlainen sirkus käynnissä... Pyörä pyörii aina vain ympäri ja ympäri...  :o

-Mr.Inathu

MrDarkSide

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #69 : 14.07.2017, 08:27 »
Tälläiseen joulukuussa 2011 olleeseen keskusteluun törmäsin ja jotenkin tuli mieleen, että eipä ole tyyli saitilla muuttunut niin merkittävästi verrattuna heinäkuuhun 2017.

Erona ainakin se, että nuorimmat saittilaiset olivat silloin koulussa ala-asteella  :D

alabama

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #70 : 21.07.2017, 22:06 »
Hyvä otsikko ja siihen tartunkin
Muistan, miten skeneen tutustuessani kyselin ihmisistä, jotka kiinnosti. Kuuntelin, mitä muilla oli sanottavaa.  Oletin,  että eihän semmosta mulle sanota, mikä ei ole totta.  Siinä sivussa kuulin juttuja, mistä en edes kysynyt.. Mitä mulle haluttiin kertoa kysymättäkin..Ja miten kävi:
Joku josta kellään ei oo pahaa sanottavaa,  osoittautuu joksikin ihan muuksi. Joku,  josta skenessä varoitetaan, on lopultakin ihan huippu tyyppi ja nykyään hyvä ystävä.

Hupaisaa tuo tuntemattomien tunteminen..  Ja mitä sitten vaikka on joskus tuntenutkin jonkun hetken tai pidempäänkin.. Aikaa kuluu ja ihmiset muuttuu. Jotku muuttuu paremmiksi,  toiset huonommiksi,  toiset säilyy ihan samanlaisina vuodesta toiseen.




latexbun

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #71 : 22.07.2017, 00:53 »
Joku josta kellään ei oo pahaa sanottavaa,  osoittautuu joksikin ihan muuksi. Joku,  josta skenessä varoitetaan, on lopultakin ihan huippu tyyppi ja nykyään hyvä ystävä.

Samoja kokemuksia minullakin. Onko sitten niin, että toisten ihmisten "suosiossa" halutaan pysyä ja siksi vältellään mainitsemasta mitään negatiivista, vaikka aihetta olisi? On kai ihmisiä, jotka vain etsivät toisiaan pönkittääkseen omaa statustaan mahdollisimman suurella määrällä kavereita. Joskus silti näkee niin käsittämätöntä juoruamista, ettei voi edes ymmärtää, kuinka sitä kaveria puukotetaan selkään heti, kun silmä välttää.

Itse olen onnekseni saanut skenestä muutaman todellisen ystävän ja tietenkin mukaviin, aitoihin ihmisiin tutustun mielelläni jatkossakin. Ystävien kanssa kun voi sanoa ne ikävätkin asiat kasvotusten, kun tunnetaan jo ihan oikeasti.  :love:

momoi36

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #72 : 22.07.2017, 09:35 »
Tämä on hiekkalaatikko siinä missä mikä tahansa muukin yhteisö, jossa on samalla tavalla kateutta ja katkeruutta ym. tai mikä ikinä nyt ajaakaan jauhamaan sontaa toisesta. Epäilen myös että tässä yhteisössä on enemmän tunteilla käyvää porukkaa eli ihmisiä jotka antavat tunteiden ohjata elämää (tai tätä osaa elämästään) ja näin ollen se loan heitto ja draamailu on esim. työyhteisöä voimakkaampaa.

Minusta on hyvä että vaaralliseksi havaituista henkilöistä varoitetaan, kuitenkin se on jokaisen oma valinta meneekö surman suuhun siltikin. Voihan se myös olla, että vaarallinen henkilö ei olekaan vaarallinen kuin tietyn tyyppisille ihmisille jotka kokevat hänet vaaralliseksi tai jotka ovat vähän herkempiä.

Varoitukset voi antaa olla tai niitä kuunnella, jos kuulet kahdeltakin eri taholta kyseisen tyypin olevan vaarallinen voi punnita onko se ihan välttämätöntä mennä kokeilemaan löydätkö itsesi kilon palasina pakasteesta vai onkohan se sittenkin ihan halinalle. Voi myös punnita onko elämäntehtävänä mahdollisimman moneen soppaan lusikan tunkeminen ja draaman lisääminen lähtemällä mukaan loan heittoon.

Tälläisiä pohtii prinsessa jolle nämä kysymykset on helppoja, mulla on parempaaki käyttöä ajalleni ja energialle ku heitellä hiekkaa hiekkalaatikolla toisten silmiin ja seuraa saan muistakin kuin potentiaalisista paloittelijoista.

Omasta päästään ja hiekkalaatikosta  kiinni pitävä,
Snoukka


Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #73 : 22.07.2017, 13:28 »
Uskomatonta etten ole tähän ketjuun vastannut. Nykyään kaikki sceneen liittyvä on mulle lähinnä evvk-osastoa, mut vastataan silti, ehkä joku uusi lukee sepostukseni ja tajuaa ettei ole yksin.
Tulin sceneen joskus vuonna nakki idealistisessa "kaikki yhtä perhettä"moodissa. Mulla ei ollut kuvia, en kirjoittanut foorumille, en käynyt chatissa, olin vaan yks uusi subityttönikki muitten joukossa. Taisin käydä yksissä bileissä ja pari kertaa majavassa, kun minusta jo liikkui juorut, vaikka kukaan ei edes tuntenut mua ja muutamia tyyppejä vaan nähnyt. Juorujen lähteeksi paljastui vanhemmat dommet, mikä oli outoa,en ollut heidän kohderyhmäänsä,mulle kun on aina enemmin maistunut nakki kun lihapiirakka. En myöskään ollut heidän kilpailijansa kun en välittänyt subimiehistä. Syy minkä muilta kuulin, kaunista nuorta naista ei haluttu sceneen.

Myöhemmin majavassa nopeasti totesi että sceneä liikuttava voima ei ole yhteisöllisyys, vaan kiima, kateus ja selkäänpuukotus. Sain nopeasti kimppuuni haaskalinnut, joita myös mastereiksi kutsutaan. Siinä missä tyypit julkisesti esittivät toistensa kavereita, kaverin häipyessä hakemaan tuoppia, sain kuulla varoituksia ja kaikenlaista juttua miksi ei kannata olla juuri sen tyypin kanssa. Kuulin ihmisistä juoruja mitkä ei liittyneet mihinkään ja mitä en olisi halunnut edes tietää. Sehän on siis selvä jos muista juorutaan niin minustakin.

Mitä enemmän oli esillä, mitä paremmalta näytti, mitä suoremmin asioita sanoi, sitä enemmän liikkui juoruja.
Välillä minua yritettiin pelotella pois scenestä, enhän suostunut olemaan hiljaa ja nöyrä niinkun subinaisten kuului. En kunnioittanut mastereita, kunnioitin vain niitä jotka osoittautuvat luotettaviksi.
Huomasin että kaikki josta juoruttiin, olivat jollain tavalla "väärää" mieltä jostakin. Olivat tuoneet esiin jonkun epäkohdan, käyttäytyivät "väärin" tai olivat vaan antaneet pakit väärälle tyypille. Tutustuin ihmisiin ja totesin itse joko juorun olevan totta tai sitten ei, pidin silti kohtuuttomana sitä myllytystä mihin jotkut joutuivat.
Nykyään yhteis kekkuloinnit ei minua kauheasti kiinnosta, vietän aikaa mieluusti omassa sisäpiirissäni, johon kuuluu luotettavia ihmisiä jotka olen tuntenut kauemmin kun viime miitistä. Arkielämäni kinkyt ovat pääosin scenen ulkopuolella.
En jaksa välittää niistä juoruistakaan. Elän kivaa hedonistista elämää, siinä missä niillä juoruajilla ei ole oikein mitään.

Vaarallisuudesta, yhdelle vaarallinen ei ole kaikille vaarallinen. Jotkut on vaarallisia vaan niille joita rakastavat, siinä missä merkityksettömät panot ja pelkät kaverit saa nauttia vaan hyvistä puolista. Jotkut katoavat scenestä varoittelujen seurauksena ja alkavat metsästää uhreja esim. iskurista. Jotkut jopa muuttavat toimintaansa vaarallisesta ei-vaaralliseksi. Silti jokaisella pitäisi olla oikeus valita alkaako toimiin vaikkapa murhasta tai raiskauksesta tuomitun kanssa, tai psykopaatiksi todetun kanssa.
Siksi varoittelulla on myös jonkinlainen tarkoituksensa.

Omat vinkkini tuntemattomien tuntemiseen scenessä: Kyseenalaista ja älä usko kaikkea.

Mitä jos päädyt juorujen kohteeksi ? No sitten päädyt, et voi sille mitään. Sinulla ei ole velvollisuutta todistaa juoruja vääräksi. Älä välitä.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1031
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #74 : 22.07.2017, 15:20 »
Ilmeisesti mustakin jotain juorutaan kun muutama subitytteli on kysellyt kummia  >:D

Hyvät ja huonot jutut on kaikki luultavasti paskapuhetta kun vain muutama on ollut mun kanssa tekemisissä  :) ja kymmenkunta nähnyt miiteissä.