Kirjoittaja Aihe: Etsin vaateompelijaa Tampereelta  (Luettu 5151 kertaa)

Anonyymi sissy

  • Vieras
Etsin vaateompelijaa Tampereelta
« : 06.03.2018, 15:39 »
Olen hiljakkoin löytänyt itsestäni kiinostuksen pukeutua kuin nainen. Niinpä etsinkin nyt ompelijaa, ken taitaisi tässävaiheessa esm. pitkän hameen ompelemisen mittatilauksena miehelle. Ompelijaa jonka luokse asioimaan voin ujostelematta mennä antamaan mittojani sekä yhdessä miettimään, millainen se hame voisi olla. Itse olen asian suhteen aivan noviisi ja edessäni on kaikki muukin tähän liittyvän opettelu. Meikkaus, korkareilla kävely jne. Omassa tuttavapiirissäni ei ole ketään keltä voisin kysyä neuvoa. Elän kaikinpuolin vahvasti, osin tiedetyssä kaapissani.

Asun tampereella, joten toivoisin ompelijankin löytyvän täältä. Asuja en koskaan tule käyttämään julkisesti, mutta se ei vähennä sitä, että haluaisin niiden olevan tyylikäitä, ehkä jopa seksikäitäkin. Olen, elän ja asun yksin, joten verhojen takana kotonani haluisin toteuttaa itseäni pienesti.

Jos ompelija löytyy. Kuten toivon. Minuun saa yhteyden yksityisviestillä  :)

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Vs: Etsin vaateompelijaa Tampereelta
« Vastaus #1 : 06.03.2018, 16:13 »
Laitoin viestiä  :)

Anonyymi sissy

  • Vieras
Vs: Etsin vaateompelijaa Tampereelta
« Vastaus #2 : 09.03.2018, 18:32 »
Paikallinen ompelija on löytynyt. Kaikesta päätellen, hyvä sellainen :D eli juuri, mitä etsin ja toivoin löytäväni! 

Villi-Ira

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 618
  • Sessiot, kinky-ja erotic illat,gb,miitit, vuokraa
  • Galleria
Vs: Etsin vaateompelijaa Tampereelta
« Vastaus #3 : 11.03.2018, 09:10 »
Jos joku muukin kaipaa Tampereelta ompelijaa, niin mulla on tiedossa hyvä ompelija jota voin suositella. Ompelee nahkaa, pvc:tä ja monia muita matskuja. Viestiä privana niin laitan tietoja.

Anonyymi sissy

  • Vieras
Vs: Etsin vaateompelijaa Tampereelta
« Vastaus #4 : 16.07.2018, 08:56 »
Tämä asia olisi jälleen ajankohtainen ja etsin ompelijaa. Toiveissa on, että hän olisi pätevä ja omaisi hyvän "visuaalisensilmän". Pätevän ompelijan luokse olen valmis tulemaan hiukan kauemmaksikin antamaan mittojani. Ihme kyllä, jos ei Tampereen kokoisesta kaupungista sellaista löydy :D  ja edelleenkin se kynnys mennä kyselemään keltätahansa ventovieraalta ompelijalta, on liian korkea kohdallani.

Anonyymi sissy

  • Vieras
Vs: Etsin vaateompelijaa Tampereelta
« Vastaus #5 : 18.07.2018, 18:03 »
Etsintäni on vielä voimassa ja ompelija löytymättä, joten nostan!

gnome

  • Vieras
Vs: Etsin vaateompelijaa Tampereelta
« Vastaus #6 : 17.09.2018, 23:31 »
Ootko käyny Kehräsaaressa? http://ateljeekatu.blogspot.com/search/label/Ompelimo Käy tuolta kysymässä. Taitaa olla useempikin ompelija tuolla. Mm. Tiina Rikala tekee latex-vaatteita joten varmasti on tottunut myös erikoisempiin asiakkaisiinkin