Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Onko lapsia haluava subnainen pelottava asia?

(1/19) > >>

Perhonen89:
Näin lapsia haluavana subnaisena mietin välillä, onko toiveeni löytää lapsia haluava dom-mies ja haluni perustaa perhe joskus liian pelottava domien mielestä? Sinänsä ymmärrän jos näin on. Täällä baarissa moni tuntuu etsivän/haluavan pelkkää sessiointiseuraa ja kun joku yhtäkkiä ilmoittaakin haluavansa lapsia ja perustaa perheen, niin ymmärrän jos se on monista liian totinen ja vakava ajatus.

Olen pistänyt myös merkille, että yllättävän moni dom ilmoittaa suoraan, ettei halua lapsia. Onko kinkyjen joukossa enemmän ihmisiä, jotka eivät halua lapsia vai onko kohdalleni osunut vain ihmisiä, jotka eivät niitä halua? :D

eppkp:
Mä haluaisin lapsia, mutta tuntuu, että lapsia haluavia sub/switch naisia on vähemmistö. Mä toki voin odottaa sen kanssa vielä useamman vuoden, mutta en ikuisesti.

momoi36:
Varmaan yksi tekijä on ikä.. suurin osa dom- miehistä ovat vanhempia kuin 20-30v ja lapset on hankittu jo..

Knknti:
Oma perstuntumani on, että nykyään ylipäätään harvempi tuntuu haluavan lapsia. Ei sillä välttämättä ole tekemistä kinkyyden kannalta.
Kyllä kinkyjen joukossakin on porukkaa, joka mielellään perustaisi jossain vaiheessa perhettä.

Joitain miehiä voi pelottaa myös lapsiasian ottaminen heti alussa esille. Ymmärrettäväähän sinällään on, että tärkeästä asiasta halutaan heti keskustella. Mutta moni miespolo varmaan luulee, että ne lapset pitää sitten tehdä saman tien ensimmäisten deittien jälkeen.

Northern82:
En usko, että siinä mitään pelottavaa on. Toki jokaisen henkilön kohdalla oma tilanteensa. :)
Vaikka leikkikaveria myös etsin, niin toiveissa olisi lopulta löytää ihminen, johon ihastua ja rakastua. Tällöin lapset olisivat siihen ihan luontainen jatko. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta