Äänestys

mitä BDSM sinulle merkitsee, onko se harrastus, elämäntapa vaiko jotain muuta?

Harrastelija?  BDSM on seksielämäni mauste, vaikka tärkeäkin sellainen, ei silti elämäntapa
24/7 ? - BDSM on minulle kaikki kaikessa, elän ja hengitän sitä
Jotain muuta? Mitä?

Kirjoittaja Aihe: Millainen BDSM-ihminen olet  (Luettu 22129 kertaa)

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #75 : 11.02.2012, 20:15 »
Olen hyvä.

Salanimi

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #76 : 18.02.2012, 18:34 »
Jotain muuta oli valinta. Vaikea näitä on määritellä. Kyllä meillä kotona piiska heiluu ja jos minä käsken, asia tapahtuu, mutta aika tavalliselta elämä tuntuu.

Wibbe

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #77 : 20.12.2014, 13:57 »
Sori. En suostu menemään laatikkoon kun kaapista on ulos pääasyt. Viihdyttävää kyllä lukea tuota ikuista vääntämistä  ;D

hellävetoketju

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #78 : 20.12.2014, 15:44 »
 :o jotain muuta kenties kovin NÄLÄKÄINEN domme. Olen mutta se mihin kaikkeen se nälkäni suuntautuu on mysteerinen, vielä hieman minullekin joten suorasukaisesti kenties noviisikin tiedän kivusta kaikenlaista ??? :o :-X >:D ja sydämmeni sykkii :love: jos saan antaa kipua toisille! Ja riivin mieluusti hermojen rajoja olemalla tuuliviirinen outokala... lokeroista voi aina pomppia pois paitsi vakuumiboxista  >:D

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #79 : 20.12.2014, 17:05 »
Olen nykyisessä elämäntilanteessani kertakaikkisen tylsä harrastelija. Sisälläni virtaavat kuitenkin tummat vedet, voimakas palo ja syvä intohimo alistua, olla masokisti, olla jonkun vahvassa omistuksessa 24/7.

Se, miten siis olen ja elän tällä hetkellä, ei lainkaan vastaa sitä mitä minä haluaisin olla ja mihin olisin valmis.

Halut ja todellisuus eivät siis minun elämässäni kohtaa.  :-[

Switchmies1981

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #80 : 20.12.2014, 17:06 »
Mä oon piiskankipeä masokisti joka kaipaa kunnon kuria dominalta sekä strap-onia. Välillä kiva kurittaa nuorempaa subityttöäkin :)

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #81 : 21.12.2014, 20:02 »
Hyvä.

Mei

Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #82 : 22.12.2014, 12:52 »
En koe, että mulle olis kehittynyt joku vankka BDSM-identiteetti (jota voisin sanoin kuvailla). Tällä hetkellä kyseisen toiminnan lähinnä loistaessa poissaolollaan se luonnollisesti on paljon läsnä ajatuksissa. Leikittelen ajatuksilla 24/7 D/s-suhteessa olemista, mutta en tiedä haluaisinko sitä oikeasti. En mä varmaan, ainakaan pitkäkestoiseksi. Alistuvaksi mä olen aina itseni tuntenut, mutta en sulje pois sitä, että joskus kokeilisin alistavanakin olemista. Olen arkielämässä jossain määrin kontrollifriikki ja mun on vaikea kohdata se, että asiat eivät menekään niinkuin minä haluan. Seksuaalisen alistumisen halu tuntuu loogiselta ja luonnolliselta vastapainolta tälle. En tiedä, olisinko mä hirveän onnellinen, jos pyrkisin pomottamaan läheisiäni sekä seksin suhteen että muussa elämässä. Enhän mä kestäisi omissa nahoissani. :D Enkä mä oikeastaan edes nauti siitä, jos joku tekee niinkuin mä hetken mielijohteesta olen manipuloinut sen tekemään - monesti huomaan, että se mitä olen luullut haluavani, ei olekaan sitä mitä oikeasti haluan.

Mut joo. Mä haluun kokeilla. Ottaa selvää, kattoo mitä tapahtuu kun. Oon auki. Haluun jotain pimeää. Nyrjähtämistä. Täysi turvallisuus tuntuu tylsältä.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #83 : 22.12.2014, 14:34 »

Paras.

IKRM

RMK

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #84 : 22.12.2014, 15:28 »
Vittumainen ja tottelematon masokisti. Thats it.

Loc

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #85 : 22.12.2014, 15:32 »
Kaikkea muuta. Liekö piirit sitten niin suppeita. Vaan eletään täysillä. Haudassa aikaa levätä.

Koulutatko

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #86 : 22.12.2014, 18:09 »
Erillainen,sinut täysin itsensä ja halujensa kanssa.Ei pidä lokeroinnista ja ei osaa sitä edes itsensä kohdalla tehdä.Tiedän kuitenkin mitä haluan.

Warden

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 29
  • Ihtiäni oon kiittäny ja kiitosta on riittäny
  • Galleria
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #87 : 23.12.2014, 17:13 »
Varhain pervoutensa huomannut Master, sadistikin, joka ei jaksa alkaa enää suhteeseen joista en, seksuaalisesti todella aktiivisena, saisi itse sen ihmeempää seksuaalista nautintoa.
En osaa kategorioida sitä, pitäisikö naiseni olla sub, vaiko masokisti, tahi jotain siltä väliltä. Masokistin voi tarvittaessa alistaa, keinojahan siihen löytyy ja sekin on varsin nautittavaa, tietysti seksuaalisestikin.
Olen elänyt jo töidenikin puolesta melkoisen väkivaltaisen elämän, joten minulle monia kauhistuttavat asiat ovat vain normaaleja jo töistä tuttuja juttuja.
Kaikenmoisista muista pervouksista tai fetisismeistä voi kysellä yksityisviesteissä jos sattuu kiinnostamaan.

nahkaharness

Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #88 : 23.12.2014, 20:22 »
monipuolinen

misuli_n

Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #89 : 01.01.2015, 22:10 »
misuli.  ;)