Äänestys

mitä BDSM sinulle merkitsee, onko se harrastus, elämäntapa vaiko jotain muuta?

Harrastelija?  BDSM on seksielämäni mauste, vaikka tärkeäkin sellainen, ei silti elämäntapa
24/7 ? - BDSM on minulle kaikki kaikessa, elän ja hengitän sitä
Jotain muuta? Mitä?

Kirjoittaja Aihe: Millainen BDSM-ihminen olet  (Luettu 22078 kertaa)

Master T

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #90 : 01.01.2015, 22:13 »
 ;D misulille

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #91 : 01.01.2015, 22:30 »
Mainio seuramies.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #92 : 06.11.2016, 11:43 »
Paljon oon miettinyt tätä kysymystä, kun bdsm on laajentunut vähän muuallekin kuin makuuhuoneeseen. Käyn täällä foorumilla ja muilla bdsm-aiheisilla sivuilla, käyn bileissä ja miiteissä, omistan kinkyjä kavereita.. Eli tämä ei ole enää pelkästään makuuhuoneen asia. Silti elämäntavaksi en ehkä tätä laske, koska elämässäni on kuitenkin myös paljon muita asioita, joihin bdsm ei kuulu ja ajattelen bdsm:n kuitenkin vain yhtenä osa-alueena elämässä. Ehkä totean niin, että kyseessä on yksi itselleni tärkeä asia, joka on maustamassa elämääni. :)

Littlegirl

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #93 : 06.11.2016, 12:36 »
Minä kun en ole lokeroihin mahtunut missään muussakaan, niin tuskin tässäkään. Taipuisuudestani huolimatta ;)

Mutta joo, otan omituisuuteni pöytälaatikosta tarvittaessa ja asetan ne 24/7 käyttöön, kunnes taas en :D

Lokeroikaa te, niin minä nautin matkasta :)

Jotain muuta siis.

Feird

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #94 : 06.11.2016, 12:52 »
Niin mukava kuin 24/7 kinkyily ajatuksena onkin ja kaikenlaiset pervoiluaktiviteetit ja päivittäinen yhteydenpito muihin kinkyihin kuuluvatkin arkipäivään niin elämässä on valitettavan paljon muitakin asioita. Mutta on tämä puoli itsessäni sen verran tärkeä ettei se enää ole pelkästään vain makuuhuonetouhua ja piristystä seksielämään. Toisaalta en tee mitään Dominan hommia työkseni joten mukava harrastushan tämä lähinnä on.

Draugo

Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #95 : 06.11.2016, 12:52 »
Ilmeisesti huono kun en tunnu oikein kenellekkään kelpaavan  :(

hermit

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #96 : 06.11.2016, 14:55 »
Aikaansaamaton paska vätys joka tarvitsisi kunnon potkun pers...eiku palleille >:D

Matsina

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #97 : 06.11.2016, 16:13 »
Vaikka alistunkin 24/7 niin en nyt koe, että eläisin ja hengittäisin BDSM:ää. BDSM:n eläminen ja hengittäminen kuuluu minusta lähinnä ammattilaisille ja ihmisille, jotka panostavat BDSM-kulttuurin kehittämiseen. Ehkä sanoisin, että olen äärideeässä ja harrastelen vähän BDSM-seksiä siinä sivussa?

neurobashing

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 112
  • Vatsakas nahkamies
  • Galleria
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #98 : 07.11.2016, 09:22 »
Lyhyestä virsi kaunis, eli harrastelija.Hieno laji kaikkine monimuotoisuuksineen ;)

neurobashing

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 112
  • Vatsakas nahkamies
  • Galleria
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #99 : 07.11.2016, 09:27 »
Lyhyestä virsi kaunis, eli harrastelija.Hieno laji kaikkine monimuotoisuuksineen ;)

Olinkin jo vastannut tähän 5 vuotta sitten  :D En taida olla ihan täysin hereillä vielä..

Tigrita

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 139
  • Galleria
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #100 : 07.11.2016, 11:41 »
Elämäni mauste. Eihän ruokakaan maistu miltään, ellei sitä mausta. Semmoiset on ihan pöljiä, jotka pitää ruokaa vain energianlähteenä. Kyllä siitä myös nautintoa ja tyydytystä pitää saada. Niin kuin elämästäkin.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2613
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #101 : 07.11.2016, 15:43 »
En taida mahtua mihinkään noista lokeroista, vaikka näemmä jotain olen jo muinoin ehtinyt äänestämään.

Harrastelija ei varmaan käy bileissä yhtä aktiivisesti ja järkkää miittejä. Toisaalta en taas koe olevani mikään elämäntapakinkykään. Elämässä on paljon muutakin ja 24/7 -jutut ei kyllä varmaan toimis mun kanssa sitten mitenkään, kun se toinen ihminen on aina oma itsensä mulle eikä subi tai dominoiva noin niinku leikkitilanteen ulkopuolella.

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #102 : 07.11.2016, 19:23 »
En tiä meenkö itsekään kumpaankaan noista, mut enempi jälkimmäiseen ku ekaan. Fettiin laittanu "I live the lifestyle when I can".

24/7 slave-master suhde olis toki edelleen haaveena.

Potulny

Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #103 : 07.11.2016, 20:52 »
Elämässä bdsm kulkee koko ajan mukana, välillä vahvemmin ja välillä heikommin. Toi mun alkekirjoitus kuvastaa ehkä parhaiten tilannetta. Mun kinkytön arki ja kinky-arki kulkee vierekkäin, osin limittäin mut kuitenkn erillään. Hankala selittää ton tarkemmin...

DareDoll

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #104 : 07.11.2016, 21:35 »
Vastasin harrastelija koska bdsm kuuluu mun elämässä seksiin ja seksuaalisuuteen, ja mun elämässä on niin paljon asioita, joihin seksi ei oikeastaan liity millään tavalla  :)