Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Mihin et suostu?

<< < (3/19) > >>

Punapää:
Mihin en suostu.. Onpa vaikee kysymys.. Sillä multahan ei oikeestaan kysytä. Voisin hyvin luetella samoja juttuja mitä muutkin täällä, mut jos ihan tarkkoja ollaan niin ne on ne jutut mihin mun Omistaja ei suostu tai mitä hän ei halua. Oikeastaan mun hardlimitit on siis mun Omistajan asettamat rajat. Onneksi ne kohtaa aika hyvin myös omien ei-juttujen kanssa. Mut usein mun "Ei!" sanaa ei myöskään kuunnella. Toisaalta saatan hokee sitä vähän liikaakin ;D

Melissax:
Neulat on ehdoton ei! Kammoan ylikaiken.
Jotkut sanoo että siitä vois päästä yli mutta epäilen suuuuuuresti..

vila:
Noh en olisi ihmissuhteessa ihmisen kanssa, joka tekisi (tai pyytäisi minua tekemään) asioita jotka ovat omien arvojeni vastaisia (esim. ei-konsensuaalinen toisten ihmisten henkinen/fyysinen vahingoittaminen). Tämä on aika pitkä lista (jotkut ovat jopa kohtuu yleisiä juttuja), mutta sitä ei tarvitse luetella koska ainoa hard limit on paskat ihmiset. Enkä itsekään halua olla paska ihminen.

Pulse:
vaniljainen seksi vois olla sellanen mitä en enää lähtis kokeilemaan...

hiitamus:
Toisen suostumus on aika iso tekijä, rajaan siis pois lapset sekä päihtyneet ym, jotka eivät pysty yksiselitteistä suostumustaan antamaan.

Tällä hetkellä en myöskään antais mun itsemääräämisoikeuttani kehooni tai elämääni kokonaisvaltaisesti kenellekään. Ei ois mun juttu.

Ja vihaan kutittamista yli kaiken.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta