Kirjoittaja Aihe: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!  (Luettu 21777 kertaa)

Miltsu

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #45 : 23.01.2013, 23:20 »
Mulle ei ole tehty ohareita, enkä ole itse jättänyt menemättä. Force majoreita aikatauluun on tullut, välillä mustaan huumoriin asti, mutta lopussa on luojan kiitos seisonut  ;D

Niin on käynyt mullakin, että ensin on oltu hiRRRRRmu kiinnostuneita, ennen ensimmäistäkään tapaamista yhteydenpito yks kaks lakannut tyystin useammaksi kuukaudeksi, ja sitten jatkunut puskista "mites olis huomen illalla pikku sessiointi?"  :o 

(Koon oharitxtarit kirvoitti kyllä viikon naurut!!)

Fixx

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #46 : 23.01.2013, 23:48 »
tapaamiset ovat helpoimpia alleviivata niin, että siinähän vain katsotaan se toisen kirjoitusten takana oleva todellinen käsi.
Kuulostaa pelimiehen mielipiteeltä..
Kuulostaa miltä kuulostaa, hankala kuvitella miten voisin olla vielä kauempana "pelimiehestä".
No, tuossa kuitenkin sanot, että "katsotaan" "todellinen" "käsi". Eikö voisi ajatella, että ollaan tutustumassa ihmiseen, eikä pelaamassa jotain kortti- tai muuta peliä?

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #47 : 24.01.2013, 07:18 »
...käytetyllä kielellä ON väliä. Yleensäkin sota-, peli- ja kaupankäyntitermistö ihmissuhteisiin liitettynä on aika ikävää.


Mutta noin ylipäänsä, vaikka hyvä keskusteluhan tämä(kin) on ollut, ja asiallisia näkökulmia ja mieleipiteitä tullut esille, niin tulee kyllä vaikutelma aloittajan kyseenalaisista motiiveista tehdä yksityisestä yleistä ja oikeuttaa yksipuolisesti jokin julkisen kautta, vaikkakin on kyse vain toisesta näkökulmasta.
Ja en nyt tunne aloittajaa enkä ilmeisesti toista/toisia osapuolia. Enkä myöskään puolusta ohareiden tekemistä tmv. Mutta en myöskään yleisen kautta halua oikeuttaa mitään yksityistä mistä en tiedä riittävästi. Mielestäni nettisaitti ei ole mikään ihmissuhteiden yleinen oikeusistuin vaan jokaisen sydän silloin kun kokee tulleensa väärin- tai epäoikeudenmukaisesti kohdelluksi.
Ja tämä oli sitten minun vaikutelmani ja mielipiteen ilmaisuni; en halua ryhtyä tuomariksi enkä minkään sortin inkvisiittoriksi, inhottaa pelkkä ajatuskin, ja kavahdan tällaista mistä tämäkin ketju ponnistaa.
Sorry vaan aloittajalle, ei millään pahalla, itse asia on kyllä tärkeä olisi vain ollut tyylikkäämpää ja korrektimpaa pysyttäytyä ihan kokonaan yleisessä ilman yksityisen mukaan vetämistä.
Niin, ja en nyt ihan sairausluokitusta "pörheltämiselle" laittaisi, tai yleispäteviä oirekuvauksia ja syy- ja seuraussuhteita.

Ai niin, meinasi unohtua; tykkäsin aika paljon tuosta Fixxin määritelmästä feikille. Kiitos :)
« Viimeksi muokattu: 24.01.2013, 07:53 kirjoittanut Chmlnidae »

paha janne

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #48 : 24.01.2013, 09:34 »
Kiitos kommenteistasi.

Lisää vettä myllyyn!
Ilmeisemmin sinulle ei ole ikinä tehty ohareita kun olet niin liberaali ajatuksen suhteen. Tosin minun kokemukseni on että ne liberaalit ovat usein niitä jotka ovat itse tehneet saman ja pelkäävät tuomoita. Kerronpa huisin hauskan tarinan todellisesta elämästä: Aikanaan kun kysyttiin dopingista mm. Mika Myllylältä ja Jari Isometsältä niin molemmat olivat oikein liberaaleja. Eivät tuominneet, mutta  eivät myöntäneet omaa käyttöään. Tällä pohjustettiin sitä, että jos itse jää kiikkiin. No, täytynee sanoa, että heidän puheistaan arvasin että ovat itse käyttäneet. Tiesin sen vuosia ennen Lahtea.

Korjaa jos olen väärässä ( ja jotenkin niin toivoisin olevani). Suosittelen että luet kaikkien kommentit tältä sektorilta.

Tämä on niin mielenkiintoista tietää miksi joku tekee niin on se oleellisin asia.

Ei tälläistä voi kertoa, niin että se herättää oikesasti keskustelua muuta kuin kertomalla tapaus. Se, että henkilö itse ilmaantuu keskusteluun on hänen oikeutensa. En ole kuitenkaan paljastanut kyseisestä henkilöstä hänen tarkempia tietoja. Toivon vain, ettei kukaan tässä yhteisössä joudu ajelemaan turhaan sellaisen takia, jolla on tämä sairaus. Meillä on myös vastuumme tässä yhteisössä vaikkei se olekkaan helppoa.  Tämän kaltainen sivusto kerää myös pervoja, jotka haluavat raiskata tai muuten vahingoittaa ihmisiä pysyvästi. Toivon, että mikäli porukalla on tietoa näistä, niin varoituksen sana annetaan kanssa kulkijoille. Yksityisyyskinon etuoikeus joka tulee ansaita. Vain rikolliset hyötyvät kaiken salaamisesta.

Luettuani tarkkaan kaikkien kommentit olen iloinen siitä, että suurin osa ei hyväksy ohareita, pörhellystä tai feikkaamista. Hyvä niin.  :love:

Kaikista kommenteista kiittäen,
Pahis

switcher

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #49 : 24.01.2013, 09:57 »


Lady Whipin vastauksesta mieleeni juolahti "Top 3 surkuhupaisimmat syyt olla tulematta", kirjoitan ne tähän jos joku muukin saisi niistä hupia  C:-)

1. Tekstari tapaamista edeltävänä yönä klo 3.30: "Sori en mä voikaan tulla kun mä muistin että mulla on tyttöystävä"
2. Tekstari 10 minuuttia ennen tapaamista: "Mun tilaamat 3500 kuusentainta tuli ja mun tarvii istuttaa ne"
3. Tekstari tapaamispäivän aamuna: "Mut irtisanottiin eilen töistä ja mun tarvii etsiä uus duuni"

loistavia syitä :D sori hajosin tälle todella pahasti:D ja tuolle pörheltäjä nimitykselle kuulostaa joltain suloiselta ja karvaiselta :D mut Joo tosiaan noita riittää varmasti mut todellisen syyn voisi tietysti kertoa jos ei uskalla\halua eikä alkaa keksimään mitään "uskottavia syitä" käsirautani lukittui vahingossa patteriin kiinni enkä tiedä avaimesta :D

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #50 : 24.01.2013, 12:26 »
Pahis: en näe mitään mieltä ottaa minun persoonaani ja sitä mitä minä olen, tai kenties olen kokenut tai tehnyt, tähän keskusteluun mukaan. En myöskään ammattiurheilijoiden douppaamisia. Yleisesti ottaen ammatti- ja kilpaurheilu on arvoiltaa jo lähtökohtaisesti niin epäeettistä että ei-sallittujen aineiden käyttö ei ole kuin yksi osa kokonaisuutta, ja sitäkin  ja sen eettisyyttä, tulisi tarkastella suurempaa arvollista taustaa vasten.

En pidä vain asenteestasi ja argumentointityylistäsi kirjoituksissasi (eikä sinun tarvitse pitää minun asenteistani, tyylistäni tai mieleipiteistäni), noin yksinkertaisesti ilmaistuna  :). En myöskään melodramaattisuudesta enkä liioittelusta ja tekopyhyydestä. Sen enempää henkilökohtaisemmalle tasolle keneenkään menemättä.

Ja asiatasolla EN hyväksy toisen ajelluttamista väärin lupauksin 800 kilometriä mutta en voi tuomita myöskään tietämättä riittävästi kaikkien osapuolien kantoja tilanteesta.
Oharit EI ole mikään rikos, eikä niiden tekeminen itsessään sairaus. Minusta kannattaisi pysytellä asiallisella tasolla ilmaisuissaan.
En myöskään pidä piilomerkityksien syöttämisestä manipulatiivisesti lauserakenteisiin. Sikäli mikäli voi edes sanoa "piilo" esim ketjussa: ei ohareita-> liberaali-> tuomittava ohareitten tekijä. Enempää nyt muita tekstejä analysoimatta.
« Viimeksi muokattu: 24.01.2013, 12:46 kirjoittanut Chmlnidae »

paha janne

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #51 : 24.01.2013, 14:26 »
Kiitos kovasti opastuksesta Chmlinidae!

En lähde kanssasi kiistelemään kuulutko Pörheltäjän tuttavapiiriin vai et.  Vaikka monesti se koira älähtää...
Kaikki mielipiteet ovat olleet tervetulleita. Onhan yksi uskaltaunut valottamaan omaa nuoruuden pörhellystään, jos haluan eritoten kiittää kansalaisrohkeudesta.
Minun ideani oli ottaa asia esille ja halusin tietää mitä mieltä ja kuinka yleistä se on. Kiitos kaikille vastauksista, sitä ei hyväksytä ja sitä ikävä kyllä tapahtuu.

Mikäli et pidä minun persoonastani, mielipiteistäni tai kirjoituksista, niin suosittelen, että jätät ne lukematta. Myös muiden samanhekisten kirjoittamat mielipiteet, jotka eivät sovi liberaaliin intellektuelli ilmaisuun.
Kirjoitusvirheistä voit valittaa Suomenkielen laitokselle. Valtaosa kirjoituksista vastusti Pöheltämistä. Miksi et ole tuominnut heitä omassa liberaalissa hengessäsi?

Vielä opastukseksi: oharit ei ole mielipide eikä rikos, SE ON PASKA TEMPPU. Ei kyseessä ole ollut missää vaiheessa mikää mielipide,silloin kun olen mennyt olemattomaan treffiin, mielipiteet ilmaistaan esimerkiksi täällä. Treffit voi perua ajoissa eikä jälkikäteen.

Sain kuitenkin sinusta voimaa ja pontta laittaa tänn todellista melodraamaa!  ;D

Kas tässä:


Huomio Bittimikot! Perustetaan sivusto Porheltaja.com
Ideana sopia treffejä joihin ei saavuta! Alustavasti olen kysellyt sponsoreita ja ainakin NESTE, R-Kioski ja Poliisi olivat tulossa mukaan. Tankki täyteen Nesteeltä, Poliisilta kartta reiteistä jotka on täynnä kameramööbeleitä ja R-Kioskista karaa ja lihalehtiä. Sitten vain ajamaan, odottamaan olemattomia treffejä. Kyllä alan harrastajaa vituttaa jos ajaa päivän, saa sadat sakot, maha täynnä hemuja, paikat kipeenä lihalehtien lukemisesta ja HELVETTI! Se saapuikin paikalle!!!!!!  ;D

Toinen hyvä sivusto Feikkaaja.fi
Se olisi niille joiden fetissi on feikata. Pieni hento vaalea nainen etsii miestä voisi tarkoittaa vaikka isoa mustaa homoa!
Jos vielä jotenkin saataisiin kehitettyä sivustoa, ettei kohteen tarvitsisi olla edes ihminen niin se olisi täydellinen. Meet treffeille ja vastassa on naapurin koira tai appelsiini.  ;D Siinä sitä yrittäisi saada keskustelua aikaiseksi.
Ja ystävillä olisi hauskaa kun en kuulisi treffeistä.
Parasta olisi FEIKKAREIDEN yhteistapaamiset. Olisi mielenkiintoista veikata kuka se on jonka kanssa kirjoittelee!

Anteeksi BDSM-Baari. Tarkoituksenani ei ole viedä teiltä lukijoita näille uusille sivustoille, mutta selkesästi niillä olisi oma funktionsa tässä maailmassa.  :(

Minun on tässä tehtävä tunnustus. Kuvat profiilissa ei ole minusta. Olen Feikannut. En ole tuoli, harja tai edes tomaatti. Armahtakaa minut tästä synnistä.  ;D

t.Pahis



Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #52 : 24.01.2013, 16:07 »

  Olen Feikannut....Armahtakaa minut tästä synnistä.

t.Pahis

klipklop

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #53 : 24.01.2013, 17:07 »
 :popcorn:

diaNa

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 265
  • Carpe Diem
  • Galleria
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #54 : 24.01.2013, 17:40 »
no tuota....... eiköhän tässä nyt ole käynyt selväksi ettei feikkaaminen, pörhellys tai muu niihin verrattava toiminta ole kenenkään mielestä hyvä juttu ja ehkä ketjun aloittaja on saanut purettua pahan mielensä. nyt tähän asiaan tuskin mitään uutta järkevää enää tulee ja ketju alkaa menemään liian ikäväksi ja ilkeäksi.

ollaan mieltä, keskustellaan ja mietitään, ehkä opitaankin mutta nautitaan samalla elämästä, empaattisesti  :D



Chmlnidae

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #55 : 24.01.2013, 17:43 »
Pahis: Ole hyvä; on ilo olla avuksi  :)
Ja ei ei osu kalikka nyt oikeaan koiraan; en tunne misulia, joka selkeästi tuntuu kokevan tekstisi epäoikeudenmukaisena ja todellisuutta vääristävänä.
Ja en aio ottaa mitään kantaa asiaan, vaikka ilmitulleiden seikkojen pohjalta voin kuvitella että asetelma ei ehkä olekaan niin mustavalkoinen oikean ja väärän vastakkainasettelu. Kuvio saattoikin todellisuudessa olla jotakin mitä alun kirjoituksesta ei voinut tietää.
Ja varmasti sellaista, jonka käsittely olisi paras hoitaa muualla.

Ja sen mitä luen päätän ihan itse, samoin sen mitä näen aiheelliseksi kommentoida ja miten. Jos ylitän rajoja, niin oletan ylläpidon puuttuvan siihen. En kaipaa neuvojasi; kiitos. Ja voit myös jättää määrittelemiseni tekemättä (taikka sitten voit vaikka lisätä tuohon liberaaliin intellektuaalisuuteen vihervasemmistolaisuuden niin saadaan vähän vielä streotyyppisempi kuva aikaiseksi; se onko sillä mitään tekemistä minun persoonani kanssa onkin sitten jo toinen asia).
Minun kritiikkini ei kohdistunut sinun persoonaasi vaan tekstiisi: tapaasi sisällyttää siihen psykologista manipulointia. Oikeakielisyyteen sinänsä en tunne tarvetta puuttua, saatika tuomita kenenkään mielipiteitä, tai edes jättää niitä lukematta.

Misulille neuvo: jos joku saa pakkomielteen niin kannattaa todellakin tehdä ihan totaalioharit joka suhteessa: ei mitään reagointia mihinkään. Yleensä ne väsyy sitten siitä kun eivät saa vastakaikua, ja ottavat uuden uhrin ikävä kyllä (nimimerkillä "pari stalkkeria karistanut").

Feird

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #56 : 24.01.2013, 17:54 »
no tuota....... eiköhän tässä nyt ole käynyt selväksi ettei feikkaaminen, pörhellys tai muu niihin verrattava toiminta ole kenenkään mielestä hyvä juttu ja ehkä ketjun aloittaja on saanut purettua pahan mielensä. nyt tähän asiaan tuskin mitään uutta järkevää enää tulee ja ketju alkaa menemään liian ikäväksi ja ilkeäksi.

ollaan mieltä, keskustellaan ja mietitään, ehkä opitaankin mutta nautitaan samalla elämästä, empaattisesti  :D

Joo.. tätä keskustelua seurattuani alan olemaan aika samaa mieltä, parempi ku loppuis viel hyvän sään aikana... Menny vähän henkilökohtasuuksiin taas, tietysti viihdyttäväähän näitten kinasteluitten eskaloitumista on seurata, mut se luo vaan negatiivista ilmapiiriä koko foorumille. :/ Ohareitten tekeminen on tietysti perseestä, mut alottaja vois jo rauhottua tän asian kans.

Elektra

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #57 : 24.01.2013, 20:33 »
Mun kokemuksen ja käsityksen mukaan niitä syitä sille miksi joku pörheltää on useita, ja on tuntematta ihmistä tai tapausta ihan mahdotonta sanoa mikä juuri hänen kohdallaan on se pääasiallinen syy. Joillakin kyse voi olla siitä että haluaa vain tuntea itsensä halutuksi ja sitä haetaan tällaisella käyttäytymisellä, halutaan tietää tulisiko toinen oikeasti tapaamiseen. Toisilla sitten mielestäni on ihan selvästi nettimaailmassa kyse juuri siitä että haetaan keskusteluilla ja sillä "mitä tekisit mulle?" tyyppisellä fantasioinnilla ihan vaan puhtaasti runkkumateriaalia ja virtuaaliseksiä, eikä oikeasti olla aikeissakaan lähteä tapaamiseen, tai että se tapaamis- ja sessioaie on todella kiihottava siihen asti että runkkari saa tyydytyksensä ja sitten kaikki nämä aikeet haistuu savuna ilmaan, vai olisiko pikimminkin spermana reisille. Mutta on sitten niitäkin joilla on ihan vilpittömät aikeet tulla paikalle, mutta aina kun se pitäisi tehdä, ei syystä tai toisesta huvitakaan.

Minulla oli ennen ystävä, joka oli kova innostumaan kaikenlaisesta ja hän teki usein aloitteita että tavataan, tehdään jotain, mennään jonnekin. Hänestä näkyi että hän aidosti innostui asiasta ja oli tosissaan suunnittelemassa sitä juttua (tai sitten oli järjettömän hyvä näyttelemään). Sitten kun tuli se hetki että olisi pitänyt alkaa tapahtua, hän oli varmaankin välillä vähän väsynyt, ei enää innostanutkaan niin paljon, rahat vähissä ja mitä näitä nyt sitten onkaan ja suurin osa kaikista tapaamisista peruuntui "migreenin" tai jonkin muun verukkeen varjolla. Ehkä joskus saattoi olla ihan todellinen syykin, mutta koska peruutukset olivat ennemminkin sääntö kuin poikkeus, pidän niitä tekosyinä. Ymmärrän tätä jollain tasolla, koska teidän itsekin että menoa sopiessa voi olla kovinkin innostunut fiilis, mutta sitten kun pitäisi lähteä saattaa väsyttää tai ei muuten vaan huvittaisikaan. Suurin osa teistäkin varmaan tietää tämän tunteen, mutta yleensähän ihmiset eivät peru sovittuja menoja vaikka ei ihan huvittaisikaan koska a) meno on sovittu ja b) koska aikuinen ihminen yleensä tajuaa että vaikka se lähteminen tuntuukin vaikealta, se yleensä kannattaa ja ilta on tosi kiva vaikkei aluksi sitä fiilistä ollutkaan. Tämä minun ytäväni vaan sitten ei kuitenkaan saanut itsestään sen vertaa irti vaan useimmiten perui, jonka vuoksi ystävyys pikkuhiljaa kuihtui kun en viitsinyt ottaa aikaa hänen tapaamiseen, koska useimmiten se oli aivan turhaa.

Netissä on varmasti vielä tosi paljon helpompa sopia kaikenlaista ja sitten jos alkaa jännittää tai ei muuten vaan huvita, on helppo vaan jättää asia sikseen. Siinä mielessä en näe näitä ohareita mitenkään erityisesti BDSM:ään liittyviksi.

tomi

Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #58 : 24.01.2013, 21:02 »
Mielestäni erittäin asiallinen kirjoitus Elektralta, mitäpä tuohon enää voisi lisätä.

paha janne

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #59 : 25.01.2013, 09:38 »
Hyvä kirjoitus Elektralta. :love:

Lopetan omalta osaltani tähän tämän osan kirjoittelusta. Kiitän kaikkia kommenteista ja olisin toivonut, että joku pörheltäjä tai feikki olisi itse avautunut pothimaan omaa toimintaansa.
No hekä sitten siellä upo uusilla feikkaaja.fi sivuistoilla.  ;D

Kiitos myös huumronitajuisille ihmisille. Tämä oli hyvä läpileikkaus monien ajatusmaailmasta. Nyt tietää kenen kanssa kirjoittaminen kannattaa ja kenen kanssa kannattaa vaihtaa numeroita ja sähköpostiosoitteita.

Pörheltäjälle voin sanoa, että en ole ottanut sinuun yhteyttä vaan sinä usemman kerran minuun.  Ei pelkoa, että olisin kiinnostunut. Muille pörheltäjille ja feikkareille suosittelen omia sivustoja, joissa voitte olla puhtaasti oma itsenne.

UGH! Olen puhunut.