Kirjoittaja Aihe: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!  (Luettu 21795 kertaa)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #60 : 25.01.2013, 10:39 »
Minä vähän arvelen ettei pahan jannen kaltaisen ihmisen kanssa monikaan uskaltaisi treffeille, sillä jos ne peruuntuisivat oikeasti ihan hyvästä ja todellisesta syystä, niin olisi riski että hän menisi jollekin foorumille haukkumaan menetettyä sessiokumppaniaan ties miksi feikiksi tai pörheltäjäksi.

Miten siinä sitten voisi puolustaa itseään, ettei todellakaan ollut feikki tai pörheltäjä? Miten paljon aikaisemmin ennen treffejä on ilmoitettava treffien peruuntumisesta, että välttäisi pörheltäjän tai feikin leiman? Kyllähän ihminen voi esimerkiksi sairastua äkillisesti jolloin suunnitelmat peruuntuvat.

Moni varmaan mielummin treffailisi ihmisen kanssa joka ei ota ihan noin raskaasti peruuntumisia. Turhautumistaan peruuntuneista sessioista voi purkaa sivistyneemminkin. Täällä on useita keskusteluja aiheesta.

Itse en ole vielä päässyt sessioon asti yhdenkään netissä tapaamani ihmisen kanssa, jonka kanssa sessiota olen suunnitellut, mutta en ole silti haukkumassa heitä. Aina ei vain aikataulut, terveydentilat tai muut asiat osu kohdilleen.

Toki varmasti on olemassa ihmisiä, jotka vastailevat deitti-ilmoituksiin ihan vaan huumori- tai runkkumielellä, mutta on varmasti vaikea erottaa heidät oikeasti vakavissaan olevista henkilöistä, joilla vaan on huono tuuri.

Narttu-84

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #61 : 25.01.2013, 19:13 »
itse olen vanilija puolella törmännyt tälläiseen vedättäjään,kirjoiteltiin netin kautta kauankin ja sovittiin tapaaminen, tuntomerkit yms. ja kun saavuin paikalle ja  ei tyyppiä missään! mä sitten 2h pyörin ja hyörin paikan päällä kävin tee-kupposellakin, ajattelin aluksi että eksynyt yms,mutta kun aikaa vierähti,huomasin tulleeni huijatuksi eikä yhteyttä saatu enää siihen henkilöön.
 mutta sapetti vietävästi,en tiedä tuliko koskaan itse henkilö paikanpäälle,en usko koska niihin tuntomerkkeihin sopivaa eikä kuvausta sopivaa henkilä ollut koko paikan päällä,yleinen paikka oli! En ymmärrä ihmisiä ketkä sopivat tapaamisia, ja sitten jättävät ilmottamatta mitään ja ei tule paikalle tai katoavat jälkiä jättämättä,onneksi tuo tapaus sattui nuoruudessa.
 Näin Aikuisiällä en hirveästi ole tavannut ihmisiä,mutta ne keiden kanssa olen tavannut ovat olleet mitä ihanimpia ihmisiä :love:

Marionx

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #62 : 26.01.2013, 14:47 »
Mun on pakko nyt kommentoida näihin hauskimpiin selityksiin, mitä pörheltäjät keksii. Monenlaista on tullut vastaan, mutta eräs miespuolinen subi vei kyllä voiton, kun lähetti viestin muka omaistensa nimissä että hän on KUOLLUT. Hupaisinta tässä oli se, että samaan aikaan tämä henkilö kuitenkin viestitteli erään tuttavani kanssa ja vaikutti olevan ihan täysissä ruumiin voimissa, sielusta en menis takuuseen.

Voihan sitä tietysti kuollakin, ei siinä mitään...mut lähtiskö omaiset sit viestitteleen BDSM-foorumeilla, että tää meidän kinky-Kalle vaihtoi nyt hiippakuntaa, sori vaan...  :P

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #63 : 26.01.2013, 14:56 »
Itsellä on aina ollut noihin vedatajiin ykis ja sam lääke. eli kaikis kertaa men tapaaman, kolamtta kertaa ei tule, enkä suostu enään sen jälkeen minkäänlaiseen keskusteluun näiden kanssa. Sillä en vaan jaksa olla kenenkään vedätettävän ja tiedän tasan tarkkaa miten noiden feikkien elämän kanssa voi todella tukalaksi tehdä, se meinaan on kun suoraan kertoo niille mitä ne on ja käskee niiden suksia suolle.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 779
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #64 : 26.01.2013, 19:31 »
Itselläni on termi pieru-Saharassa Domme, toki voidaan puhua myös pieru-Saharassa Mastereista tai subeista. Pätee paitsi niihin, jotka eivät tule treffeille, myös niihin, jotka lupaavan alun ja sessioinninkin jälkeen viheltävät äkkiä pelin poikki ja katoavat, ehkä koko skenestäkin, ilman että esittävät kunnon syytä.

Tuhmakisu74

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #65 : 26.01.2013, 20:02 »
Monenlaista on tullut vastaan, mutta eräs miespuolinen subi vei kyllä voiton, kun lähetti viestin muka omaistensa nimissä että hän on KUOLLUT.

Auts!!! Tuohon verrattuna on tylsä selitys että itsellä on jalka poikki tai äidillä ranne poikki. Näihin molempiin olen törmännyt. Erityisesti ärsytti tuo "äidillä ranne poikki" kun vielä lähetin viestiä että sano vain jos olet muuttanut mieltäsi IRL- tapaamisesta ja että se on ihan OK. Ei uskaltanut sanoa tulleensa katumapäälle, lopetti vain siltä erää viestittelyn. Taisi kaduttaa häntä ne oharit sit kun joku kerta nähtiin ohimennen bileissä livenä. :)

-katy-

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #66 : 26.01.2013, 20:06 »
Aiheesta muistui mieleen termi Moni-ajo,jonka kuulin uskispiireissä vuosia sitten. Eli kun treffailee monia samanaikaisesti ja tarkoituksena seuloa se itselle sopivin henkilö ehdokkaista,niin siinä voi tulla kaikenlaista hässäkkää.
Jos ei ole vaikka nimimuisti paras mahdollinen :D
"Sari,sulla on tosi kauniit silmät"-ja olikin Pirkitta kyseessä

No joo,olikohan tuo mainitsemisen arvoista :D

(sitä mielipuolta itse,että kukin tavallaan,kunhan ei toimi kuin norsu posliinikaupassa. Jotenkin en usko,että kumppanin hakeminen tilanteena olis kinkysessio,jossa aiheena nöyryytys tmv. )
« Viimeksi muokattu: 26.01.2013, 21:24 kirjoittanut -katy- »

Riverlady

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #67 : 27.01.2013, 18:05 »
Taisi kaduttaa häntä ne oharit sit kun joku kerta nähtiin ohimennen bileissä livenä. :)

mitäs oli niin tyhmä ;D

Konevitsa

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #68 : 29.01.2013, 07:45 »
Ei niin paljon pahaa, ettei jotain hyvääkin pörheltäjissä olisi...

.. nimittäin pörheltäjät harvoin pettää puolisoaan, koska eivät sitten loppupeleissä kuitenkaan uskaltaudu tapaamisille asti. Kai tuo voitanee laskea heille plussapisteeksi ;)

st_barbara

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #69 : 28.02.2013, 20:29 »
kerran olen oharit tehnyt.
En ollut mikään pörheltäjä, vaan ihan oikea mäntti-juntti-kakkapää-akka.

Sitäkin useammat oharit on mulle tehty, mutta sen olen päättänyt, että samanlaiseksi paskiaiseksi en ala!!!!
 >:(

Olen sanonut/kirjoittanut, että mulle voi sanoa ihan suoraan, jos kiinnostus lopahtaa. Kestän sen kuin Aikuinen Nainen  ;)

Toisinaan aikataulut ei sovikaan, tulee yllättäviä menoja ja juttuja, ja joskus voi mennä pupu pöksyyn. Ei siinä ole mitään pahaa!
Siinä on se paha, että ei sanota suoraan.

Helwetti, jos mä haluaisin seisoskella herra ties missä kadun kulmassa itsekseni tai juoda kahvini yksin, osaan mä saakeli mennä tekemään niitä asioita ihan ilman treffejäkin!!!!!
Ja jos kirjekaveria hakisin, olisin kait nyt perkele laittanut ilmoituksen Nyyrikkiin  >:(

ugh, olen puhunut

MyLittleHD

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #70 : 28.02.2013, 22:16 »
Uskon, että pörheltäjät eivät ole pelkästään myyttisiä taruolentoja vaikka en ole henkilökohtaisesti heitä kohdannut enkä myönnä itse olevani yksi heistä. Parantumaton petit bourgeoisie kyllä olen - juttelen viimeiseen asti kaikesta muusta kuin kinkyilystä. Haluan myös tavata aika nopeasti, koska en jaksa viestitellä "tuntemattomien" kanssa. Kaikki treffikumppanit ovat olleet ihania (vaikka juttu ei olisi muuhun johtanut) ja poikkeuksetta kahvilla on vierähtänyt useampi tunti. _Bambin_ kanssa treffeillä on kuin istuisi erittäin tylsässä yhteiskuntapoliittisessa keskustelupiirissa :)

Minä olen _Bambi_n kanssa samoilla linjoilla, en vaan jaksa/ehdi/pysty kirjoittelemaan viikosta toiseen. Kuvat vaihtoon ja jos sitten vielä kiinnostaa kumpaakin osapuolta niin livenä kahville mars! Yhtään ohareita ei ole tullut vastaan, hauskoja ja erikoisia tyyppejä kylläkin, osan kanssa jopa jonkinmoista ystävyyttäkin havaittavissa. :)

subpks

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 237
  • Dragonscorpionin vaimo
  • Galleria
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #71 : 28.02.2013, 22:28 »
Uskon, että pörheltäjät eivät ole pelkästään myyttisiä taruolentoja vaikka en ole henkilökohtaisesti heitä kohdannut enkä myönnä itse olevani yksi heistä. Parantumaton petit bourgeoisie kyllä olen - juttelen viimeiseen asti kaikesta muusta kuin kinkyilystä. Haluan myös tavata aika nopeasti, koska en jaksa viestitellä "tuntemattomien" kanssa. Kaikki treffikumppanit ovat olleet ihania (vaikka juttu ei olisi muuhun johtanut) ja poikkeuksetta kahvilla on vierähtänyt useampi tunti. _Bambin_ kanssa treffeillä on kuin istuisi erittäin tylsässä yhteiskuntapoliittisessa keskustelupiirissa :)

Minä olen _Bambi_n kanssa samoilla linjoilla, en vaan jaksa/ehdi/pysty kirjoittelemaan viikosta toiseen. Kuvat vaihtoon ja jos sitten vielä kiinnostaa kumpaakin osapuolta niin livenä kahville mars! Yhtään ohareita ei ole tullut vastaan, hauskoja ja erikoisia tyyppejä kylläkin, osan kanssa jopa jonkinmoista ystävyyttäkin havaittavissa. :)

Täällä kolmas joka samoilla linjoilla. Sellaiset viikosta toiseen jaarittelijat ja kuvan pihtaajat olen jättänyt suosiolla vähemmälle huomiolle ( tai siis jätin, tällähetkellä en treffeillä käy). Kyllä sen nopeasti huomaa onko toinen kiinnostunut, pyrin sopimaan tapaamisen nopeasti kuvien vaihtamisen jälkeen jos vielä kiinnostusta on ollut puolin ja toisin. MIes ei ihan jonninjoutavan syyn takia treffejä peru jos on vähääkään kiinnostunut naisesta.

MustaRuoska

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #72 : 02.03.2013, 12:02 »
Uskon, että pörheltäjät eivät ole pelkästään myyttisiä taruolentoja vaikka en ole henkilökohtaisesti heitä kohdannut ...
Haluan myös tavata aika nopeasti, koska en jaksa viestitellä "tuntemattomien" kanssa...
Minä olen _Bambi_n kanssa samoilla linjoilla, en vaan jaksa/ehdi/pysty kirjoittelemaan viikosta toiseen. Kuvat vaihtoon ja jos sitten vielä kiinnostaa kumpaakin osapuolta niin livenä kahville mars!..
Täällä kolmas joka samoilla linjoilla. Sellaiset viikosta toiseen jaarittelijat ja kuvan pihtaajat olen jättänyt suosiolla vähemmälle huomiolle ...
Tätä on helppo kompata, kun valitettavasti on tullut pörheltäjiin törmättyäkin. Esteselitykset on sitten olleet sitten ihan omaa luokkaansa, yksi jopa sai jo hymyilemään. Sen tekstarin tarina oli pitkä sekä sekava, naputtamiseen oli käytetty aikaa ja yritetty olla luova. Nopea soitto olisi kyllä huomattavasti uskottavampi ollut.

No nykyisin vain harvoin feikkien takia käyn nettikeskusteluissa edes mitään tapaamisia sopimaan ja treffi-ilmoituksiin uskon ihan yhtäpaljon kuin joulupukkiin. Puhelut ja kuvien vaihto on sitten ehdoton tarkistus toimenpide, että näppiksen on oikeasti aikunen nainen, eikä jokin juniori tai muu feikki. Ensi tapaaminen on muutenkin hyvä sopia pelkäsi ajatusten vaihtotilaisuudeksi, niin saa karsittua uskomattomimmat heti sessioimaan tyypit.

Netti vaan nyt on mukava leikkipaikka henkilöille, jotka syystä tai toista tahtoo esiintyä toisenlaisena ihmisenä mitä on, niin BDMS skenessä kuin muuallakin. Vaikka tämän kuinka tiedostaa, niin kyllä pörheltäjät päähän ottaa ja saa sitten kenties turhankin takia uusia nikkejä epäilemään  :-\

torque

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #73 : 02.03.2013, 12:10 »
Barbara puhuu asiaa... Sen verran saisi selkärankaa olla että saapuu paikalle ja sen jälkeen kertoo vielä mielipiteensä jatkosta...
T

perapervo

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #74 : 02.03.2013, 12:14 »
Kuvan lähettämisen suhteen olen itse hyvinkin kyyninen, koskaan ei tiedä mitä vastapuoli sillä kuvalla tekee. Toki voi kysellä toisesta muilta ihmisiltä ja sitten kun hän osottautuu että uskaltaa sen kuvan lähettää niin silloin sen laitan kylläkin.