Baarin kannatusmaksut
niin ei menneet köydet solmuun keskenään pesun aikana.
Lainaus käyttäjältä: Suzie - 10.10.2014, 10:09 niin ei menneet köydet solmuun keskenään pesun aikana.Höh, minä avasin pesukoneesta tullutta 70 metrin yhtenäistä pätkää kaksi tuntia kunnes sain sen narulle kuivumaan. Se edellinen kokeilu, siinä piti köydet heittää pois kun ei heti ollut aikaa selvittää nippua ja viikko sen jälkeen olivat jo homeessa. Kyllä tämä joskus onnistuu, ihan varmasti.
Itse olen rihmannut juurikin noin omani, edellisessä harrastuksessa pohjasiima liitettiin heittosiimaan tuolla tavalla.Minusta nuo näyttää hyviltä, käytänöllisyyden kannalta suosisin itse ihan vain solmua....tekee sidosten päättelyn helpommaksi kun voipi "mokulat" rykästä vain sopivasta välistä parilla kiekalla pitäväksi...nyt joutuu tekemaan oikean solmun.
Mukavan monikäyttöisiä, jos oma motiivi sitomiselle ei ole esteettinen ^^
Katselin tuossa vähän köysiä Esinemin eBay-puljusta. Juuttiköyttä löytyy nimikkeillä Asanawa, Tossa, Tossa Lite, Xtra, Blonde Pre-Waxed ja Ichiban Light. Mitään käsitystä mitä mallistoa kannattaa suosia ja mitä välttää, vai onko näillä sitten käytännössä eroa?
Lainaus käyttäjältä: Boo - 20.02.2015, 20:16Katselin tuossa vähän köysiä Esinemin eBay-puljusta. Juuttiköyttä löytyy nimikkeillä Asanawa, Tossa, Tossa Lite, Xtra, Blonde Pre-Waxed ja Ichiban Light. Mitään käsitystä mitä mallistoa kannattaa suosia ja mitä välttää, vai onko näillä sitten käytännössä eroa?Lue ne köysien kuvaukset niin erot selviää.Kuitujen määrä, paino, kierteiden määrä ja tiukkuus jne..Mahdoton sanoa mistä itse tykkäät, varsinkin jos et omaa mitään aiempaa kokemusta köysistä.