Kirjoittaja Aihe: Tykkäätkö puristella finnejä?  (Luettu 24326 kertaa)

Irvokas.

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #30 : 04.11.2012, 16:55 »
Kieltämättä tuo puristelu tuo kieroutunutta mielihyvää... Se on kiva yllätys aina kuinka paljonkaan sieltä mahtaa mäliä tulla... 8) Toisaalta olen ajatellut onko kyseessä kohdallani myös vähäsen siitä,että "annan hellyyttä" puristelemalla...  :o Toisaalta nautin myös karvojen nyppimisestä toiselta ihmiseltä...  ;D

Verna

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #31 : 12.11.2012, 00:44 »
Mites olisi finnien sijaan "human bot fly" -sessio? Mikä lienee elukan suomenkielinen nimi, youtubessa on ainakin roppakaupalla videoita, joissa kuvataan ko. pörriäisen toukkien poistoa ihon alta. Hirveää, ällöttävää, etovaa ja jostain syystä järjettömän addiktoivaa.

Karma

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 99
  • Miu mau.
  • Galleria
    • Kumikisu
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #32 : 12.11.2012, 02:21 »
Kyllä tällainen pakkomielle ja mielihyvän lähde löytyy. Jo keskusteltuihin asioihin lisäisin vielä sen, että mustapäiden puristamiseen liittyy usein myös ihon alaisten karvojen vetämisen riemu. Siis kun joillain ihmisillä etenkin alakehon karvoituksen poiston yhteydessä karvoja kasvaa ihon sisään. On finnien puristeluun verrattava kicksi vetää pinseteillä hitaasti toisen ihon alta muutaman sentin pituinen karva, joka on välillä kasvanut omituiselle sykkyrälle. :D Usein niitä saattaa edeltää mustapään talipallo, jota irti vetäessä ihon alta paljastuu pitkä karva... joskus yhteen kasvaneita tuplakarvojakin. :P

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #33 : 12.11.2012, 10:23 »
Jo keskusteltuihin asioihin lisäisin vielä sen, että mustapäiden puristamiseen liittyy usein myös ihon alaisten karvojen vetämisen riemu. Siis kun joillain ihmisillä etenkin alakehon karvoituksen poiston yhteydessä karvoja kasvaa ihon sisään. On finnien puristeluun verrattava kicksi vetää pinseteillä hitaasti toisen ihon alta muutaman sentin pituinen karva, joka on välillä kasvanut omituiselle sykkyrälle. :D Usein niitä saattaa edeltää mustapään talipallo, jota irti vetäessä ihon alta paljastuu pitkä karva... joskus yhteen kasvaneita tuplakarvojakin. :P

Voi kyllä! Mulla itselläni on niin paksu nahka, ettei karvat meinaa kasvaa läpi asti ajelun tai epiloinnin jälkeen ja tähän saa tovin jos toisenkin kulumaan. ;D

Unensieppaaja

Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #34 : 12.11.2012, 15:56 »
Jostain syystä ne on vaan pakko puristaa. Onhan se sinäänsä ihan kivaakin, omallatavallaan.  :D

Jake

Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #35 : 12.11.2012, 23:49 »
Mun vanhassa pitkässä vaniliasuhteessani kauniimpi puoliskoni rakasti puristella finnejäni. Selän osalta se myös kelpasi minulle ja opin nopeasti tykkäämään ja rentoutumaan "session" aikana - kunhan puristelu oli enemmänkin finnien viiltelyä kynsien avulla. Tekijänä en saa siitä mitään; harmi kun subillani on muutama varsin mehevä...  ::)

camo

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #36 : 24.01.2013, 22:11 »
Juu kyllä puristelen ja nautin! En kyllä henkilökohtaisesti kovin eroottisena mieltymyksenä tätä pidä, mutta kieroa tyydytystä siitä saa. Nenässäni on luonnostaan isot ihohuokoset ja niihin kertyy kakkaa, vaikka ihoani hoidankin. Niin ja mitään aiheeseen liittyviä videoita en kyllä ole paria enempää katsellut, kun ei innosta!

... tietysti iho puhdistetaan kunnolla käsittelyn jälkeen. Ja tulehtuneisiin ei passa koskea. Makeinta on kun "ihomato" tulee kokonaan ulos ja jäljelle jää selkeä siisti reikä!
Näissä komppaan Smoothia ihan täysin! Vaikka kultani kaulan ja yläselän parissa näpertely kuinka kaunista ja primitiivistä olisikin, niin ihon tulehtuminen ei sitä kyllä ole.

Näppäryyden ja hygienian lisäämiseksi olen jo vuosikaudet käyttänyt tällaista:

"Double Ended Blackhead Remover" eli mustapäärauta. (Kuvassa Bodyshopin malli, joka löytyy itseltänikin.) Kosmetologitkin käyttävät näitä. Sietää siis tonkia ja kaivella ;P

Dominatrix

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1022
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #37 : 24.01.2013, 22:36 »
*rakastaa finnien ja mustapäiden puristelua*  :love:

All_Bound

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #38 : 24.01.2013, 22:43 »
Ihan parasta. Mun edellisessä suhteessa miehellä oli aina mustapäitä ja sellaisia tukkiutuneita talirauhasia joita hjänen harmikseen oikein syynäsin ja etsimällä etsin että pääsin puristelemaan. Itselläni se on sellaista hellyyden osoitusta kai tavallaan. Vähän niinkuin apinat etsii toisiltaan kirppuja.

Tässä olis kunnon paiseenpoisto video...
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iEeMJgV75nQ
Enjoy  (okei tää on aika oksettava)

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #39 : 25.01.2013, 00:05 »
Omiani kyllä, jos niitä kasvaa. Ei enää onneksi kovin usein eikä paljon.
Muiden finnejä en ole puristellut.

Lilith_Ravenfeather

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #40 : 25.01.2013, 00:07 »
Finnien ja mustapäiden puristelu on parhautta, valitettavasti ei vaan yleensä puristeltavien mielestä  ;D

kide

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #41 : 25.01.2013, 00:13 »
Tässä olis kunnon paiseenpoisto video...
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iEeMJgV75nQ
Enjoy  (okei tää on aika oksettava)

Tämä on jo klassikko - 2 Girls 1 Cyst:  >:D

https://www.youtube.com/watch?v=b-vRq1PLrtA

Marionx

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #42 : 26.01.2013, 14:51 »
Liitynpä joukkoon, ja tunnustan pakkomielteeni. Oon varmaan kahlannut läpi kaikki videot Pop That Zit-sivustolla. Ainoat mitä en pysty enkä halua katsoa on ne nenänkaivelu- ja operaatiovideot. Mutta kaikki mustapäät, finnit, paiseet, botflyt menee ja todellakin olen koukussa!

Lähipiirin ihmiset tietää tämän intohimoni ja jos huomaavat minun tuijottavan intensiivisesti itseään, sanovat heti, että "et saa!"  :))

jessicatv

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #43 : 31.01.2013, 12:17 »
Suorastaan rakastan finnien ja mustapäiden puristelua! Siinä määrin että se on jo pakkomielle, joskaan ei ehkä aivan fetissi, koska suoranaista seksuaalista mielihyvää en siitä saa, vaikka uppoudunkin finnien ihanaan maailmaan niin, että muut asiat menevät siinä vaiheessa aivan ohi havaintokykyni.

Valitettavasti finnien omistajat eivät koe puristelua yhtä nautinnollisena, joten sitä kannattaa tehdä silloin, kun toisella on panta kaulassa. Kun niitä finnejä ei oikein ole kenelläkään enää tarpeeksi, olen jopa harkinnut, että etsisin jonkun korkean kipukynnyksen omaavan nuoren henkilön pelkästään puristeltavaksi. :P Pitäisi olla kunnollinen akne, ei todellakaan vain muutamaa tylsää mustapäätä. Mitään muuta käsittelyyn ei kuuluisi kuin antamuksellinen puristelu toisen sietäessä sen nurisematta.

PopThatZit-sivuston Zit Manifeston mukaan olen lähinnä Obsessive Other People's Zit Popper.

tässä olisi yksi vapaaehtoinen, myöskin pannoitettava "tyttönen" joka nauttisi saadessaan puhtaan ihon...

mrs_whiterope

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #44 : 04.02.2013, 10:12 »
Lähipiirin ihmiset tietää tämän intohimoni ja jos huomaavat minun tuijottavan intensiivisesti itseään, sanovat heti, että "et saa!"  :))

Kuinka tuttua! :D