Kirjoittaja Aihe: Miten toivoisit tuntemattoman ihmisen lähestyvän sinua internetsissä?  (Luettu 3688 kertaa)

pyllyart

Sen verran harvoin tulee vonkuviestejä, että pääsääntöisesti olen ollut ilahtunut niistä. Parinsadan km päässä asuva nollaprofiilimies kyseli vähän aikaa sitten, että olenko vielä vapaa. Vastakysyin häneltä että miksi päätit ottaa minuun yhteyttä. Ei vastannut mitään. Tuli semmoinen olo, että että taisi lähettää saman viestin foorumin jokaiselle jäsenelle.

kuunlilja74

  • Vieras
Ja sitten vielä ihan sellainen huomio että ainakin itse toivon että itseäni lähestyttäisiin haluten tutustua persoonaani ja millainen olen ihmisenä.
Eikä heti sessio ja seksi edellä.
Mulla loppuu heti mielenkiinto jos jo ensimmäisessä viestissä suunnitellaan sessio .

Olen varmaan silleen hassu kun haluan ensin vähän tietää jotain ihmisestä  ennen kun edes suunnittelen sessioivani.

Toki ne sessiomieltymykset voidaan selvittää nopeastikin muttei heti ekassa viestissä tai  vielä ihan toisessakaan.

MasterM47

en tiedä miten toivon että minua lähestyttäisiin kun se pelottas jos joku lähestyy

MasterOpie

  • Vieras
Rohkeasti...

Alistavaherra

  • Vieras

Mr Kinkerton

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Utelias keski-ikäinen pervo
  • Galleria
Parkkeeraan tähän seuraamaan mielenkiintoista keskustelua.

Itellä on mennyt niinpäin että 80/20 suhteella yhteydenotot täältä ovat tulleet nimenomaan mullepäin. Omat keskustelunavaukset ovat pitkälti jääneet vaille vastausta, mutta spekuloin että naispuoliset saa muutenkin niin paljon vastauksia, ettei sinänsä kohteliaat nyypät ehkä ole niitä kaikista kiinnostavimpia keskustelukumppaneitakaan?

Toki olis kiva saada ees "kiitos viestistäsi, valitettavasti se ei tällä erää meidän välillä johda enempään"  -tyylinen vastaus.  O:-)

Mutta ihan hyvä näinkin päin, tärkeintä toki vaan että homma etenee vähitellen.

Pinky

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 585
  • Tämmönen vaan
  • Galleria
Ja sitten vielä ihan sellainen huomio että ainakin itse toivon että itseäni lähestyttäisiin haluten tutustua persoonaani ja millainen olen ihmisenä.
Eikä heti sessio ja seksi edellä.
Mulla loppuu heti mielenkiinto jos jo ensimmäisessä viestissä suunnitellaan sessio .

Olen varmaan silleen hassu kun haluan ensin vähän tietää jotain ihmisestä  ennen kun edes suunnittelen sessioivani.

Toki ne sessiomieltymykset voidaan selvittää nopeastikin muttei heti ekassa viestissä tai  vielä ihan toisessakaan.

Tämä juurikin  ^-^ en voisi paremmin itse sanoa asiaa.

DomPervgnon

  • Vieras
Oma kokemus on, että mitään yhtä oikeaa tapaa ei ole. Koska jokainen viestin saaja on täysin erilaisessa elämäntilanteessa, hetkessä, mielentilassa. Ja lisäksi se mikä sinussa puhuttelee toista, ei puhuttele toista ollenkaan. Ja siinä missä joku on kiltti ja kohtelias, toinen on tyly ja töykeä. Ja niin edelleen. Tämä asia selviää ihan testaamalla: Tee kohtelias ystävällinen ja rehellinen lähestymisyritys ja lähetä se vaikka kymmenelle. ( Voit toki joo huomioida heidän profiilitekstit JOS sellainen on.) Todennäköisesti kuusi ei vastaa mitään, kaksi vastaa että kiitos kiinnostuksresta mutta ei, koska x, y ja z. Ja sitten on ne 1-2 jotka vastaa ja toivoo jatkoa.

Tämä pätee kaikkialla, ei vain bdsm-sivustoilla. Kaikissa deittipalveluissa. Suurimpia syitä ilmiöön varmasti se, että naiset nyt vaan saavat biljoona viestiä vs miehet juuri koskaan saavat viestiä.

Että ei muuta kuin tulta päin ja sitä täydellistä lähestymistekstiä hiomaan!  :)

PallasAthene

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 154
  • EI kaveripyyntöjä ilman viestiä jos ei tunneta IRL
  • Galleria
Kuten moni muukin on sanonut, niin toivoisin, että että itseäni lähestyttäisiin kohteliaasti, persoona edellä ja niin, että viestistä käy ilmi, että henkilö on lukenut profiilitekstini ja mieluusti ajatuksiani/kirjoituksiani baarissa. Ja kertoisi mieluusti myös jotain itsestään.

Eli haluaisin, että viestistä käy ilmi, että personani kiinnostaa syystä tai toisesta ja henkilö on kiinnostunut tutustumaan minuun/meihin. Tämä sama päee myös siinä tilanteessa että olisin/olisimme aktiivisesti etsimässä seuraa. "Tuu potkimaan munille, panemaan sträpillä, testaamaan alistuuko dom-mies" tai massapostitukset menee aina mappi-ööhön. Samoin 0-profiilit ja henkilöt, joiden ainoat kirjoitukset baarissa keskittyvät parin rivin toistuviin seuranhakuihin.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Kuva peniksestä, omasta tai naapurin, vois olla ihan jees.   ???

 ;D

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Suorasanaisesti ja rohkeasti. On aina hyvä saada vastaus Miksi-kysymykseen, hyvä syy voi saada minut innostumaan.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 780
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Viestistä selviää, että miksi hän otti yhteyttä juuri minuun. Näkee, että jokin minussa on herättänyt kiinnostuksen (esim. viitattaan johonkin profiilissa tai kuvissani) ja ilmenee myös mitä on mahdollisesti mielessä, esim. ihan vain apua tai tuttavuutta vai leikkiseuraa. Viimeksi mainitussa voi olla rohkea ja suorasukainen voi olla ja ottaa lähtökohdaksi sen roolin, missä haluaa olla, kunhan näkee, että on järkipäässä eikä lähettele vain random fantasiointeja.

Laura

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 608
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Kuva peniksestä, omasta tai naapurin, vois olla ihan jees.   ???

 ;D

Tämä! Kyrpäkuva on todella tärkeä. Lisäksi kannattaa erikseen mainita, että se on iso. Varmasti on kaikki baarin subineitoset kiimaisena.

OLAN

  • Porttikiellossa
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 643
  • Kindness and respect
  • Galleria
Moi hetkeen täytyy tarttua. Elämä on liian lyhyt miettiä sitä. Käytä ajatus, mieli ja tunne hyväksi. :)

Hubbis

  • Vieras
Hei,

Ihanko tosissaan tätä kysytään? No ihan ensin se dickpik koska kaikki naisoletetut ovat hulluina niihin ja mielellään joku fantasia siihen kylkeen..

Äh, oikeasti Aitous, rehellisyys, ja kiinnostus  ja halu tutustua toiseen. niillä pääsee mielestäni jo pitkälle.
Sekin että on lukenut toosen profiilin oikeasti ja että viesti on kirjoitettu henkilökohtaisesti eikä jokin copypasye joka lähetetään kaikille.

« Viimeksi muokattu: 15.06.2021, 06:23 kirjoittanut Hubbis »