Kirjoittaja Aihe: Oulusta TAFFiin?  (Luettu 5337 kertaa)

submit

  • Vieras
Oulusta TAFFiin?
« : 09.08.2011, 23:31 »
Olisitko kiinnostunut lähtemääni Oulusta TAFFiin 3.9. kimppakyydillä tai isommallakin yhteiskuljetuksella? OuSMin jäsenfoorumilla kovin moni ei ole vielä osoittanut kiinnostusta asiaa kohtaan, löytyisikö täältä lisää matkaan lähtijöitä?

Vastata voi tähän ketjuun tai yksärillä minulle

Täällä lisätietoja TAFFista:
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=631.0
« Viimeksi muokattu: 30.08.2011, 18:39 kirjoittanut submit »

Leikkisa

  • Vieras
Vs: Alustava kysely: Oulusta TAFFiin?
« Vastaus #1 : 22.08.2011, 16:50 »
Minä olin aiemmin kiinnostunut yhteismatkasta, mutta muiden epävarman lähtötilanteen vuoksi päädyin jo järjestämään omat matkani valmiiksi muulla tavalla.

Toivottavasti muutkin oululaiset kuitenkin innostuvat lähtemään mukaan :)

Kunzmann

Vs: Alustava kysely: Oulusta TAFFiin?
« Vastaus #2 : 22.08.2011, 18:01 »
oltais kiinnostuneita jos jotain kyytijuttuja ois, meitä ois ainaki minä ja muru

submit

  • Vieras
Vs: Alustava kysely: Oulusta TAFFiin?
« Vastaus #3 : 22.08.2011, 18:22 »
Kunz, kirjoitin OuSMin palstalle asiasta lisäinfoa.

Tällä hetkellä vain kimppakyydit ovat mahdollisia, koska kiinnostuneita on ollut niin vähän.

Ilmoitelkaa tässä tai minulle yksärillä oletteko lähdössä omalla autolla, montako kyytiin mahtuu jne.
Myös pelkät kyytiä haluavat voivat ilmoittautua, koitetaan saada kaikille kyyti järjestymään!

Kunzmann

Vs: Alustava kysely: Oulusta TAFFiin?
« Vastaus #4 : 23.08.2011, 08:02 »
jos joku lähtee autolla niin ottaa Kunzin ja rouvan kyytiin, maksetaan bensat kimpassa

submit

  • Vieras
Vs: Alustava kysely: Oulusta TAFFiin?
« Vastaus #5 : 30.08.2011, 18:39 »
Jos joku Oulu - TAFF - Oulu -välin autollaan ajeleva haluaisi huomattavan alennuksen polttoainekustannuksista, kannattaa ottaa heti yhteyttä allekirjoittaneeseen!

- submit