Kirjoittaja Aihe: Virallinen emetofiilimiitti - missä ja milloin?  (Luettu 8781 kertaa)

mustapukki

Vs: Virallinen emetofiilimiitti - missä ja milloin?
« Vastaus #15 : 21.11.2013, 17:25 »

Eli Helsinki voitti.

Sitten ajankohta.
Itse äänestän   15.3.2014

Katsotaan paikka sitten kun ajankohta on selvillä.


Helsinki saa kannatukseni, mutta ajankohta on kyllä aika pitkällä.

Olisko vaikka 4.1.2014. Se on lauantai.

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Virallinen emetofiilimiitti - missä ja milloin?
« Vastaus #16 : 23.11.2013, 16:28 »
4.1.2014
15.3.2014
Lisää ehdotuksia.

blandina

  • TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 715
  • Galleria
Vs: Virallinen emetofiilimiitti - missä ja milloin?
« Vastaus #17 : 24.11.2013, 12:54 »
4.1.2014
15.3.2014
Lisää ehdotuksia.

Mikä vaan muu kuin 4.1.2014 tai viikonloppu jolloin on bileet.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Virallinen emetofiilimiitti - missä ja milloin?
« Vastaus #18 : 24.11.2013, 16:32 »
Mikä vaan muu kuin 4.1.2014 tai viikonloppu jolloin on bileet.

Jos miitti menee Helsinkiin niin sittenhän miitin nimen omaan kannattaisi olla iltana jolloin siellä on kinkybileet, koska silloin olisi joku muukin syy matkustaa sinne asti.

blandina

  • TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 715
  • Galleria
Vs: Virallinen emetofiilimiitti - missä ja milloin?
« Vastaus #19 : 24.11.2013, 19:53 »
Mikä vaan muu kuin 4.1.2014 tai viikonloppu jolloin on bileet.

Jos miitti menee Helsinkiin niin sittenhän miitin nimen omaan kannattaisi olla iltana jolloin siellä on kinkybileet, koska silloin olisi joku muukin syy matkustaa sinne asti.

Teoriassa voisi ajatella asian olevan noin, mutta käytännössä varsinkaan ne ulkopaikkakuntalaiset eivät tule niihin miitteihin tai muihin tapahtumiin mitä järkätään bilepäivänä... Joten käytännössä sinne saapuu kuitenkin vain ne, jotka ovat järkevällä etäisyydellä ja joille siitä on haittaa että miitit ynnä muut on samana päivänä.

Noin muuten, alkuvuoden bilepäivät eivät taida olla vielä tiedossa, joten niiden varaan on vaikea muutenkin suunnitella.




Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Virallinen emetofiilimiitti - missä ja milloin?
« Vastaus #20 : 25.11.2013, 10:38 »
Kysyn ihan mielenkiinnosta, miksi blandina on niin innolla kommentoimassa miitin päivämäärää, vaikkei hän ole BDSM-baarin tai FetLifen puolella ilmoittanut olevansa emetofiili? Emetofiliaketjussakin kommentoit, ettet ole emetofiili.

Toki tähän miittiin saa tulla muitakin kuin emetofiilejä, mutta eikö emetofiilimiitin ajankohdan ja paikan sopiminen olisi reiluinta antaa ensisijaisesti heille, jotka todella ovat emetofiilejä?

Yritän tässä lähipäivinä muistaa ottaa yhteyttä muutamaan emetofiiliin, jotka eivät tässä ketjussa ole vielä mitään kommentoineet. Lupasin sitä muistaakseni aiemminkin, mutta unohdin.  :-[

blandina

  • TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 715
  • Galleria
Vs: Virallinen emetofiilimiitti - missä ja milloin?
« Vastaus #21 : 25.11.2013, 15:02 »
Kysyn ihan mielenkiinnosta, miksi blandina on niin innolla kommentoimassa miitin päivämäärää, vaikkei hän ole BDSM-baarin tai FetLifen puolella ilmoittanut olevansa emetofiili? Emetofiliaketjussakin kommentoit, ettet ole emetofiili.

Toki tähän miittiin saa tulla muitakin kuin emetofiilejä, mutta eikö emetofiilimiitin ajankohdan ja paikan sopiminen olisi reiluinta antaa ensisijaisesti heille, jotka todella ovat emetofiilejä?

Toki ymmärrän, että emetofiilit pitävät itseään erityisenä ihmisryhmänä, joiden fetissit ovat niin iljettäviä ja erikoisia, etteivät kukaan muu voi pitää, ymmärtää tai olla kiinnostunut sellaisesta. Minulla on teille kauhistuttava paljastus: Ette ole niin erityisiä kummallisen fetissinne kanssa, eikä se ole niin oksettava kuin millaiseksi te haluatte sen kohottaa. Se on fetissi muiden joukossa, ette ole erityisiä. Yleensä miitit tarjoavat tilaisuuden asiasta kiinnostuneillekkin tulla paikan päälle tutustumaan aiheeseen.

Tietysti ymmärrän, jos haluatte järjestää HC-emetofilien oksennusorgiat, johon ette toivo muita kuin tarkkaan valitun porukan. Kuitenkin ketjun aloitusviestissä kirjoitat:

Koska suomenkielisten nettifoorumien emetofiilien ja muiden aiheesta kiinnostuneiden määrä on lisääntynyt valtavasti, olisi jo useammankin mielestä hyvä idea järjestää aiheesta miitti.

Joten oletin automaattisesti, että myös aiheesta kiinnostuneidenkin toivotaan osallistuvan, joten myös siksi kommentoin miitin järjestyspäivämäärää. Anteeksi, että kirjoituksestasi sain väärän kuvan.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Virallinen emetofiilimiitti - missä ja milloin?
« Vastaus #22 : 25.11.2013, 17:49 »
Toki ymmärrän, että emetofiilit pitävät itseään erityisenä ihmisryhmänä, joiden fetissit ovat niin iljettäviä ja erikoisia, etteivät kukaan muu voi pitää, ymmärtää tai olla kiinnostunut sellaisesta.

Millä nettisivustolla olet törmännyt tämmöisiin emetofiileihin?  :o Jos et missään, niin se oli aika kamala ennakkoluulo. Saisit pyytää anteeksi!  >:(

Kokemukseni mukaan emetofiliaa haukkuvat tuolla tavalla nimen omaan ei-emetofiilit. Heidän mielestään emetofilia on iljettävä ja erikoinen fetissi, josta kukaan ei voi pitää. Olen tuon kaltaiseen vihamieliseen asenteeseen törmännyt tosi usein.

Onneksi ainakin tällä foorumilla on ollut paljonkin henkilöitä, joilla ei ole emetofiliaa, mutta joita aihe aidosti kiinnostaa ja jotka eivät hauku fetissiämme ja sen edustajia. Siksi miitti on tarkoitettu heillekin.  8)



Minulla on teille kauhistuttava paljastus: Ette ole niin erityisiä kummallisen fetissinne kanssa,

Ei se ole kauhistuttavaa, kun se on yleisesti tiedossa oleva totuus.

eikä se ole niin oksettava kuin millaiseksi te haluatte sen kohottaa.

Kuten aimemmin mainitsin, fetissiämme haukkuu lähinnä sellaiset, jotka eivät ole emetofiilejä. Kuten sinäkin ei-emetofiilinä olet tässä viestissä nyt haukkunut fetissiämme ja sen edustajia. Sellainen suvaitsemattomuus fetissiämme kohtaan on kovin surullista.


Se on fetissi muiden joukossa, ette ole erityisiä. Yleensä miitit tarjoavat tilaisuuden asiasta kiinnostuneillekkin tulla paikan päälle tutustumaan aiheeseen.

Juuri näin oli tarkoitus olla. Toki kaikki ovat varmaan yksimielisiä, etteivät emetofiilejä haukkuvat ihmiset eivät sinne ole tervetulleita.

Tietysti ymmärrän, jos haluatte järjestää HC-emetofilien oksennusorgiat, johon ette toivo muita kuin tarkkaan valitun porukan.

Tarkoitus oli istua jossain kahvilassa ja jutella niitä näitä. En tiedä, onko HC-emetofiilit järjestämässä oksennusorgioita, kun en itse heihin kuulu enkä ole saanut kutsua.


Kuitenkin ketjun aloitusviestissä kirjoitat:
Koska suomenkielisten nettifoorumien emetofiilien ja muiden aiheesta kiinnostuneiden määrä on lisääntynyt valtavasti, olisi jo useammankin mielestä hyvä idea järjestää aiheesta miitti.

Joten oletin automaattisesti, että myös aiheesta kiinnostuneidenkin toivotaan osallistuvan, joten myös siksi kommentoin miitin järjestyspäivämäärää. Anteeksi, että kirjoituksestasi sain väärän kuvan.

Edelleenkin, kaikki aiheesta kiinnostuneet saavat osallistua, kunhan he arvostavat fetissiämme, eivätkä hauku sitä noin rumasti kuten sinä.




En oikein ymmärtänyt blandinan viestiä, miten se liittyi aiheeseen?

Ehdotin vain aiemmassa viestissäni, että vaikka miittiin muutkin saavat osallistua, niin ensisijaisesti emetofiilit saisivat päättää päivämäärän. Että jos on päivämäärä joka kaikille emetofiileille käy mutta ei käy jollekin ei-emetofiilille, niin sitten emetofiilien mielipide voittaisi. Että ei jätettäisi jotain päivämärää huomioimatta vain sen takia, kun se ei jollekin ei-emetofiilille sovi.

Jos se on huono idea, saa sen sanoa.

Mietin vain, kun monenlaisia muitakin tapahtumia järjestettäessä on tapana kysellä ensiksi alan harrastajien mielipidettä ja jos sieltä ei tule ideoita, niin sitten vasta kuunnellaan muiden aiheesta mahdollisesti kiinnostuneiden mielipidettä.

blandina

  • TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 715
  • Galleria
Vs: Virallinen emetofiilimiitti - missä ja milloin?
« Vastaus #23 : 25.11.2013, 20:44 »
Toki ymmärrän, että emetofiilit pitävät itseään erityisenä ihmisryhmänä, joiden fetissit ovat niin iljettäviä ja erikoisia, etteivät kukaan muu voi pitää, ymmärtää tai olla kiinnostunut sellaisesta.

Millä nettisivustolla olet törmännyt tämmöisiin emetofiileihin?  :o Jos et missään, niin se oli aika kamala ennakkoluulo. Saisit pyytää anteeksi!  >:(
Jopa ihan livenä olen törmännyt tälläiseen emetofiiliin.

Kokemukseni mukaan emetofiliaa haukkuvat tuolla tavalla nimen omaan ei-emetofiilit. Heidän mielestään emetofilia on iljettävä ja erikoinen fetissi, josta kukaan ei voi pitää. Olen tuon kaltaiseen vihamieliseen asenteeseen törmännyt tosi usein.
En ole vihamielinen emetofilejä kohtaan, lähinnä vain tuntuu, että he koittavat verhota fetissiään enemmän salaisuuksien taakse, kuin kaikki muut. Tai ehkä se on vain sitä, että emetofilit ovat niin ujoja asiansa kanssa.

Onneksi ainakin tällä foorumilla on ollut paljonkin henkilöitä, joilla ei ole emetofiliaa, mutta joita aihe aidosti kiinnostaa ja jotka eivät hauku fetissiämme ja sen edustajia. Siksi miitti on tarkoitettu heillekin.  8)
Onneksi kaiken varalta heitä koitetaan suostutella olemaan osallistumatta.

Minulla on teille kauhistuttava paljastus: Ette ole niin erityisiä kummallisen fetissinne kanssa,
Ei se ole kauhistuttavaa, kun se on yleisesti tiedossa oleva totuus.
Hienoa, että edes joku sen (nyt) tajuaa.

eikä se ole niin oksettava kuin millaiseksi te haluatte sen kohottaa.
Kuten aimemmin mainitsin, fetissiämme haukkuu lähinnä sellaiset, jotka eivät ole emetofiilejä. Kuten sinäkin ei-emetofiilinä olet tässä viestissä nyt haukkunut fetissiämme ja sen edustajia. Sellainen suvaitsemattomuus fetissiämme kohtaan on kovin surullista.
Suvaitsemattomuutta ei esimerkiksi suinkaan ole se, että kerrot mitä fetissejä joillakin on ja mitä fetissejä niillä nyt ei ainakaan ole?
« Viimeksi muokattu: 25.11.2013, 21:57 kirjoittanut blandina »

alusastia

Vs: Virallinen emetofiilimiitti - missä ja milloin?
« Vastaus #24 : 25.11.2013, 21:39 »
 ;D äksi...aikuiset naiset tappelee tyhmästä asiasta! Lopettakaa jo ja ihmetellään sitten miitissä lisää! :))

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Virallinen emetofiilimiitti - missä ja milloin?
« Vastaus #25 : 25.11.2013, 22:02 »
Näin miittijärjestäjän näkökulmasta pääasiallisen kohderyhmän toiveiden kuuntelu on puhtaasti käytännön asia.

Jos yritetään miellyttää ihan kaikkia miitistä kiinnostuneita, miittiä ei saada koskaan sovituksi. Aina jollakin kusee aikataulu, osalla kusee paikka, osalla ei muuten vaan onnistu.

Muistan kun useampi vuosi olin järjestämässä eräällä musiikkiaiheisella foorumilla Jyväskylä-miittiä. Miitti oli siis avoin kaikille kyseisen nettifoorumin jäsenille, paikkana vain oli Jyväskylä. Eräs tamperelainen halusi kovasti osallistua miittiin koska hänen oli muutenkin käytävä lähiaikoina Jyväskylässä, mutta vaikka kuinka yritimme useamman viikon ajan pyöritellä itse kunkin henkilökohtaisia aikatauluja, aina oli niin ettei se tamperelaisen aikataulu sopinut sellaiselle illalle, johon useimpien miittiin tahtoneiden jyväskyläisten aikataulu olisi sopinut.

Lopulta tamperelainen luovutti ja jätti osallistumatta miittiin.  Hän ymmärsi sivistyneesti, ettei aikatauluja sopiessa aina voi miellyttää kaikkia (joutuihan osa jyväskyläläisistäkin jäämään miitistä pois), ja tottakai Jyväskylä-miitissä kuunnellaan ennen kaikkea jyväskyläläisten toiveita. Hän ei alkanut haukkumaan foorumilla kaikkia jyväskyläläisiä ties millä rivouksilla.




Ehdotin, että emetofiilimittiiä järjestettäessä kuunneltaisiin ennen kaikkea emetofiilejä. Oli mielestäni aika erikoista, että kun laitoin aloitusviestiin ehdotuksen:
Lainaus
Mielestäni olisi toki kohteliasta sopia miitti useamman kuukauden päähän, esimerkiksi ensi keväälle, jotta myös harvemminkin foorumia lukevat pääsevät kertomaan mielipiteensä.
moni piti jo parin viestin jälkeen itsestäänselvyytenä, että miitti on Helsingissä välillä tammi-maaliskuu ja kommentoitiin jo päiviä mitkä eivät ainakaan sovi, vaikka kaikkia emetofiilejä ei olla vielä kuunneltu tässä asiassa.



Toki jos tämä "kuunnellaan ensisijaisesti emetofiilejä" tuntuu syrjivältä roskalta, niin olkoon sitten. Jos muutkin ovat sitä mieltä kuin blandina, niin unohdetaan se.


Kertokaa parempi idea, että kuka päättää miitin ajan ja paikan, jos kerran minun ehdotukseni kaikkien emetofiilien kuuntelusta ja ensi keväästä ei kelpaa.

Laitoin tänään muutamalle henkilölle tietoa miitistä, toivottavasti he kommentoivat. Jos he jättävät kommentoimatta, voi olettaa etteivät he miittiin halua osallistua.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Virallinen emetofiilimiitti - missä ja milloin?
« Vastaus #26 : 25.11.2013, 22:50 »
;D äksi...aikuiset naiset tappelee tyhmästä asiasta! Lopettakaa jo ja ihmetellään sitten miitissä lisää! :))

Totta! Luulen, että vaikka tämä onkin tämmöinen sekava väittely niin loppujen lopuksi kukaan ei enää miittipaikalla viitsi riidellä vaan keskustellaan siitä että mikä kaikkia yhdistää.  On siitä aiemminkin ollut minulla kokemusta muilla foorumeilla, että vaikka miitin järjestämisketjussa on ollut riitaa, niin sitten paikalla on ollut ihan hyvä meininki ja foorumin viholliset ovatkin tulleet toimeen keskenään.8)
 
Minulla ei ole blandinaa tai muita ei-emetofiilejä vastaan mitään,

en halua että he jäävät miitin ulkopuolelle,

olen vain hemmetin huono selittämään asiani.  :-[

Anteeksi jos joku loukkaantui.

alusastia

Vs: Virallinen emetofiilimiitti - missä ja milloin?
« Vastaus #27 : 06.03.2014, 20:40 »
Onkos tämä idea jo kokonaan unohdettu...? :(

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Virallinen emetofiilimiitti - missä ja milloin?
« Vastaus #28 : 06.03.2014, 21:03 »
Onkos tämä idea jo kokonaan unohdettu...? :(

En tiedä.

Itse ainakin olen sen verran huonossa rahatilanteessa, ettei minulla ole varaa matkustaa Helsinkiin ennen kuin saan jostain työtä tai edes työkokeilupaikan (tai mikä se oli nimeltään, se jossa saa 9 € päivässä ekstraa työmarkkinatukeen jokaiselta päivältä kun on "töissä"). Joten itse en voi luvata mitään. Nyt pitää elää tosi säästeliäästi.

Kotikaupungissani Jyväskylässä voisin kyllä miitata jossain, jos tänne on joku esim. Bizarreen tulossa.

Voittehan te Helsingissäkin miitin järjestää, en vain itse pääse paikalle.

toiletman92

  • Vieras
Vs: Virallinen emetofiilimiitti - missä ja milloin?
« Vastaus #29 : 14.03.2014, 18:55 »
Itse asun kouvolassa ja jos miitti jossain muualla on niin olisi mukava jos pystyisi järjestämään jonkinlaisia kimppakyytejä niin saisi enemmän porukkaa paikalle