Kirjoittaja Aihe: OuSM ry:n sidontatapahtuma 29.03.2014 klo18-21 Oulun keskustassa  (Luettu 5552 kertaa)

Hra K

Tervetuloa sidoksiin hilpeässä seurassa.

OuSM ry järjestää yhteishenkisen sitomistapahtuman Queen Desireen studiolla, Oulun keskustassa, osoitteessa uusikatu 64 (sisäpihalta sisään) "housut jalssa" periaatteella. Tapahtuman aika on 29.03.2014 kello 18:00-21:00. Paikalta löytyy joitain köysiä ja toivon mukaan läjä mukavia pervoja, joihin voi halutessaan tutustua. Tapahtuma on maksuton.

 OuSM:n puolesta
 K

seppo.ilmarinen

Mie voisin tulla tuijjaamaan miten ammattilaiset nää homma tekee.

Riia

Yhdistyksellä on yhdeksän noin kymmenmetristä pätkää sinistä kuuden millimetrin paksuista palmikoitua muovi'köyttä', joita tilaisuudessa voi käyttää harjoitteluun.
Paremmin soveltuvaa saa kuulemma edullisesti Bauhausista, joten kannattanee vierailla siellä, jos epäilee, että asiallisille köysille on itsellä käyttöä myöhemminkin.
Aihetta paremmin tuntevat voivat neuvoa sopivista materiaaleista tähän perään tarkemmin, yhdistyksen välineillä pääsee kuitenkin alkuun ilman omia investointeja.

RMK

  • Vieras
No suattaapi olla että tuunki!

Vapiskaa! ;D

Pip

Mulla on sidontasäkissä n. 160 metriä juuttia, mutta millä vitulla mä itseni sinne asti hommaan.... Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi...

edit: suojaudun grammarnazien kivitykseltä.
« Viimeksi muokattu: 25.03.2014, 00:25 kirjoittanut Pip »

Hra K

Aikeissani olisi suhauttaa tällä viikolla ostelemaan itselleni hiukan lisää 8mm hamppua. Jos haluat jonkun pätkän kyseistä narua, niin voit koittaa ennakkotilata sitä minun kautta. Isompia määriä en ala tuomaan, enkä muista hintaakaan. Jos osaat päätellä köysiä, niin sekin olisi hienoa opetella hiukka tyyllikkäämmin tekemään.

Tapahtumaan on eri lähteiden mukaan tulossa ihan kivasti porukkaa ja lisääkin mahtuu paikan puolesta.

 K

Mursku

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 170
  • Yhdistysdinosaurus
  • Galleria
Hamppuhan on kivaa juuri tuohon hommaan. Ainoa huono puoli on vain siinä, että hamppuköysi ei ole kovin hyvin soveltuva ennen kuin sen on käsitellyt sopivasti. Tietenkin jos tykkää, että paikat ovat täynnä hamppupölyä aina vaatteista lattiaan, niin sitten ei haittaa. Toki jokin kallis alan kauppa saattaa myydä valmiiksi käsiteltyä. Itse en ole tutustunut tarjontaan muuten kuin paikallisista liikkeistä.
Hyvä aloitusmateriaali voisi olla jokin hamppua jäljittelevä keinokuitu, jota ei tarvitse käsitellä ja joka kestää pesua.
Tuolla yhdistyksen narulla pääsee alkuun, kunhan varoo vetelemästä sitä ihoa pitkin. Tekee palohaavan aika vilkkaasti.
Ai niin ja meikä tulee ehdottomasti paikalle.

Pip

Aikeissani olisi suhauttaa tällä viikolla ostelemaan itselleni hiukan lisää 8mm hamppua. Jos haluat jonkun pätkän kyseistä narua, niin voit koittaa ennakkotilata sitä minun kautta. Isompia määriä en ala tuomaan, enkä muista hintaakaan. Jos osaat päätellä köysiä, niin sekin olisi hienoa opetella hiukka tyyllikkäämmin tekemään.

Tapahtumaan on eri lähteiden mukaan tulossa ihan kivasti porukkaa ja lisääkin mahtuu paikan puolesta.

 K
8mm hampulla ei saa kovin kauniita sidoksia, mutta helkutin hyviä lyömävälineitä punottua. Itse olen tyytyväinen Kuitulinjan 6 mm juuttiin. Sitä kun tilaatte kimppatilauksen, niin saatte postikulut ilmaiseksi. Jo yksi rulla riittää alussa hyvin, mutta muutama riittää pidempään.

Puremua

  • Vieras
Mie saatan sinne eksyä myös.

hokkupii

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 92
  • "Ei tänne puhumaan ole tultu." -Hiihtoliitto 2020!
  • Galleria
Haha, minä että oululaiset on kyllä truejulkikinkyjä kun keskellä keskustaa sitovat, mutta ei se ihan niin mennytkään. :D

Riia

Muutama harjoituskerta, niin ehkä jo kesällä kävelykadun keskusaukiolle!  ;D

johannas

  • Vieras
Siellähän sitä tuli oltua. :)

Kiitos tapahtumasta.

Hra K

Kiitos kaikille paikan päälle vaivautuneille kanssapervoille. Tapahtuma meni aika lailla niin hienosti kun ajattelinkin sen menevän. Tuli uusia persoonia ja oivalluksia. Jatkotapahtumistakin oli puhetta ja toivottavasti innostuksen ilmapiiri tuo ihmisiä yhteen jatkossakin. Tästä on hyvä jatkaa.

 K

RMK

  • Vieras
Valitettavasti käteni olivat sidotut,enkä päässyt tulemaan.

Puremua

  • Vieras
Kiitos, ku sai tulla. Nyt on meilläki matalampi kynnys osallistua tuleviin tapahtumiin.. :))