Äänestys

Oletko mukana työelämässä?

Olen kokopäivätyössä
Olen osa-aikatyössä
Olen työtön
Olen sairaseläkkeellä
Opiskelen
Olen työkyvytön
Olen eläkkeellä
Opiskelen työn ohessa

Kirjoittaja Aihe: Kysy TrueMasterilta - ketju  (Luettu 59277 kertaa)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #570 : 03.10.2022, 09:28 »
Miten eri tavoin juot kahvisi ja miksi se on mustaa?
Vaikuttaako truemasterointi kahvisi väriin, koostumukseen, hajuun ja laatuun?
Käytätkö lehmää vai jotain muuta lypsettävää ehostetta kahvissasi?

Kysyn, koska haluan tietää varioiko truumasterien kahvitilastot vai voiko teidät yleistää yhdeksi mustaa kahvia kuluttavaksi laumaksi. ::)
Meidän kahvinjuontitapamme ovat kovin vaihtelevia. Jotkut pitävät kahvistaan mustana, osa valkaisee sitä jollakin. Eivät taida ihan kaikki edes olla kovia kahvinystäviä. Itse valkaisen kahvini jollakin kasviperäisellä aineella, joka on maitoa vatsaystävällisempää.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #571 : 03.10.2022, 09:34 »
Lainaus käyttäjältä: vila
Miten tässä yhteydessä määritellään vanilja? Esimerkiksi jos ihminen täyttää kaikki tuolla listatut TM-kriteerit, mutta harrastaa "rajua" seksiä (ja ottaa dominoivan roolin siinä) ilman BDSM-tauhkaa ympärillä niin onko hän vanilja vai ei? Eli tarkoittaa vanilja tässä yhteydessä lähinnä "tasa-arvoista" paijausseksiä?
Vanilja voi olla rajuakin, en sillä sano. TrueMaster on kinky siten, ettei se ole leikkiä, teeskentelyä tai jokin rooli joka menee päälle. Rajanveto on hankalaa, muttei mahdotonta.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #572 : 03.10.2022, 09:37 »
Jos TrueMaster kokee ettei ole enää kiinnostunut tapamaaan vaikka leikkikaveriaan, niin kertooko hän rehdisti, että kiinnostusta tapaamiseen ei enää ole vai ghoustaako hän tämän?
Kyllä se ghostaaminen on todella häijy temppu, enkä suosittele kenenkään sitä tekevän. Itse olen joskus puolivahingossa siihen syyllistynyt, ja kumpikin perseily oli liikaa. Ei se meiltä TM ihmisiltä ole mitenkään kiellettyä, vaikka epökohteliasta onkin.

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #573 : 03.10.2022, 09:58 »
Lainaus käyttäjältä: vila
Miten tässä yhteydessä määritellään vanilja? Esimerkiksi jos ihminen täyttää kaikki tuolla listatut TM-kriteerit, mutta harrastaa "rajua" seksiä (ja ottaa dominoivan roolin siinä) ilman BDSM-tauhkaa ympärillä niin onko hän vanilja vai ei? Eli tarkoittaa vanilja tässä yhteydessä lähinnä "tasa-arvoista" paijausseksiä?
Vanilja voi olla rajuakin, en sillä sano. TrueMaster on kinky siten, ettei se ole leikkiä, teeskentelyä tai jokin rooli joka menee päälle. Rajanveto on hankalaa, muttei mahdotonta.

Eli siis meneekö se siinä, että TM:n pitää itse määritellä itsensä kinkyksi? Eli TM ei voi olla jos ei itse koe olevansa sellainen?


// Vielä yksi kysymys: Voiko TM olla intersukupuolinen?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #574 : 03.10.2022, 10:31 »
Lainaus käyttäjältä: vila
Miten tässä yhteydessä määritellään vanilja? Esimerkiksi jos ihminen täyttää kaikki tuolla listatut TM-kriteerit, mutta harrastaa "rajua" seksiä (ja ottaa dominoivan roolin siinä) ilman BDSM-tauhkaa ympärillä niin onko hän vanilja vai ei? Eli tarkoittaa vanilja tässä yhteydessä lähinnä "tasa-arvoista" paijausseksiä?
Vanilja voi olla rajuakin, en sillä sano. TrueMaster on kinky siten, ettei se ole leikkiä, teeskentelyä tai jokin rooli joka menee päälle. Rajanveto on hankalaa, muttei mahdotonta.
Eli siis meneekö se siinä, että TM:n pitää itse määritellä itsensä kinkyksi? Eli TM ei voi olla jos ei itse koe olevansa sellainen?
Se on hyvä lähtökohta-ajatus. Määrittelemistä tärkeämpää lienee kuitenkin, että kyseessä on sukupuoli-identiteetti, joten se edellyttää itsetuntemusta ja eri aspektien tunnistamista itsestään. Muutoin on ns. Latentti TrueMaster, jota on aiemmin käsitelty.
Lainaus
Vielä yksi kysymys: Voiko TM olla intersukupuolinen?
Ei voi. TrueMaster on aina Mies. Intersukupuolinen ei sitä ole. Joku varmasti pahoittaa tästäkin mielensä intersukupuolisten puolesta, mutta siitä vain sitten. Ei se mitään muuta.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #575 : 04.05.2023, 21:04 »
Onko baarissa enää ketään Truemasteria ?
Parhaita ketjuja ellei paras ollut tää niin ois kiva lukee teidän mielipiteitä jne.
Hyvin paljon arvostan teidänlaisien miesten ajatusmaailmaa vaikken kaikesta olekkaan samaa mieltä  >:D

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 719
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #576 : 06.05.2023, 10:17 »
Kiitos Sigma. On meitä täällä muutama, tavallaan.

Puolet ajasta loikoillaan banaanisaarella, sitten kirjoitetaan muutama viesti jotka poistetaan, ja takaisin saarelle. Semmoista se on, elämä sorrettuna seksuaalivähemmistönä, yhyhyy.  :))

Rautaperse

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 962
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #577 : 05.06.2023, 00:55 »
Ei ole ns. truu maistereita, on vain pervoja, jotka jakautuvat et ryhmiin.

Pip

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #578 : 05.06.2023, 01:09 »
On olemassa True Mastereita ja sitten näitä wannabeetä.

Occam

  • Ketjureaktio
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 774
  • Way of the Asatru
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #579 : 05.06.2023, 01:17 »

 On olemassa ihmisiä joille alistaminen on elämäntapa.
 Ihmisiä jotka eivät vain leiki höyhenenkevyitä leikkejä.
 Miksi he kutsuvatkin itseään, tai miksi muut heitä kutsuvat…
 … kuulin aikanaan ettei titteleitä kukaan valitse itse.

 Kyllä se sieltä tulee kuten tänään joillekin arvonimi,
 Puolustusvoimain lippujuhlan päivänä.

Janetar

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #580 : 05.06.2023, 09:25 »
Mielenkiintoinen äänestys ja sen tarkoitusperä  O0

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #581 : 06.06.2023, 05:15 »
Mielenkiintoinen äänestys ja sen tarkoitusperä  O0

 ;D

Olen yrittäjä-vaihtoehto puuttuu.


susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 696
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #582 : 06.06.2023, 06:58 »
Mä jotenkin ajattelen ettei toi "olen kokopäivätyössä" tai "olen osa-aika työssä" ota mitenkään kantaa siihen, että tehdäänkö työ toiselle työnantajalle vai oman yrityksen kautta vaan siihen, kuinka iso osuus vapaa-ajasta uhrataan työlle syystä tai toisesta.