Kirjoittaja Aihe: Köysien käsittelyoppikoulua?  (Luettu 3816 kertaa)

zognored

  • Vieras
Köysien käsittelyoppikoulua?
« : 19.06.2013, 15:42 »
Itse olen skenessä varsin tuore tapaus ja sen myötä tutustunut moneen muuhunkin enemmän tai vähemmän uuteen kasvoon ja meillä kaikilla uusilla persoonilla tuntuu olevan sama ongelma jos köydet ovat se juttu mikä kiinnostaa ja innostaa: Miten vaikka kuitulinjasta tilattavat köydet käsitellään sidontakuntoon?

Selvästikin tilausta opille olisi olemassa. Netissä on kyllä ohjeita teksti- ja videomuodossa, mutta itse olen ainakin sellainen että pitäisi opettaa rautalangasta ja kokeilua valvoen. Olisiko kukaan kiinnostunut tällaista oppia järjestämään?

Sinänsä olen huono pelinavaaja aiheeseen, koska minulla ei ole tarjota osaamista eikä kurssitilaa, mutta saataisiinko porukka kasaan jonka myötä tällaisetkin asiat varmaan olisivat ihan tyystin ratkaistavissa?

peltsi

  • Ribsimestari
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1194
  • Galleria
Vs: Köysien käsittelyoppikoulua?
« Vastaus #1 : 19.06.2013, 16:39 »
Häkin edellisen köysitilauksen jälkimainingeissa tuli suunniteltua, josko seuraavat narut käsiteltäisiinkin hallituksen sijaan porukalla workshop-tyylisesti, opettaen köysien pesu, poltto, rasvaus, päättely, jne ihan kädestä pitäen.

Tämä on siis vasta toistaiseksi heitetty ideana ilmoille, mitään varmuutta seuraavan köysitilauksen ajankohdasta saati muistakaan yksityiskohdista ei ole. Mutta laitetaan korvan taakse mikäli kysyntää kerran löytyy. :)

LoD

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 225
  • Haluttu ja rakastettu elämännälkäinen AlfaNainen
  • Galleria
    • Mieleni pimeitä syövereitä
Vs: Köysien käsittelyoppikoulua?
« Vastaus #2 : 19.06.2013, 17:31 »
Saakos sinne workshoppiin osallistua myös häkkiin kuulumattomat?

Mr.Vic

Vs: Köysien käsittelyoppikoulua?
« Vastaus #3 : 19.06.2013, 18:02 »
Kyllä, kuten muihinkin (suurimpaan osaan) Häkin tapahtumiin.

Mr.Victor
pj
Häkki

zognored

  • Vieras
Vs: Köysien käsittelyoppikoulua?
« Vastaus #4 : 19.06.2013, 19:21 »
Kuulostaa oivalliselta, hieno homma.