Kirjoittaja Aihe: Tyttöjen piknik kesä 2014  (Luettu 11474 kertaa)

_Bambi_

  • Vieras
Tyttöjen piknik kesä 2014
« : 13.06.2014, 16:03 »
Olisi mahtavaa, että tyttöjen piknik perinne jatkuisi tänäkin vuonna. Haluaisiko, joku ottaa vetovastuun tämän vuoden piknikistä?

Tähän ketjuun tervetulleita myös muut ajatukset aiheen tiimoilta.

Laittakaa ihmiset myös itsellenne sopivia ajankohtia tähän ketjuun niin saadaan pallo pyörimään.

Suomenlinna, alppipuisto ja tervasaari käyty jo läpi - tänä vuonna vallataan taas uusi puisto - eiköstä jookasta !

blandina

  • TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 715
  • Galleria
Vs: Tyttöjen piknik kesä 2014
« Vastaus #1 : 13.06.2014, 16:52 »
Ajankohta voisi olla sellainen, ettei sataisi enää kaatamalla ihan koko ajan. Ja olis kiva jos ei vieläpä olis kylmä.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Tyttöjen piknik kesä 2014
« Vastaus #2 : 13.06.2014, 17:42 »
Toivottavasti joku järkkää :).
Mä en uskalla ehdottaa mitään paikkoja tai aikoja, tai sanoa tulevani tuonne, kun en varmaan pääse kumminkaan. Aikaisempien vuosien tapaan, tulee aina jotain muuta tekemistä tai olen jossain ihan eri puolella suomea.
Panostan sitten taas niihin tyttöjen pikkujouluihin  >:D.

alabamatattoo

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik kesä 2014
« Vastaus #3 : 13.06.2014, 19:30 »
Kaisaniemen puisto ois hyvä mesta (sikäli mikäli se sää sallii).. Vois mennä siihen päähän puistoo, mikä on lähellä Ravintola Kaisaniemeä, missä vois käydä vessassa.. :)

QoS

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 162
  • Multipervo
  • Galleria
Vs: Tyttöjen piknik kesä 2014
« Vastaus #4 : 07.07.2014, 21:56 »
Eikö ketään kiinnosta ottaa vetovastuuta? Marie?

lena

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik kesä 2014
« Vastaus #5 : 08.07.2014, 11:02 »
Toivottavasti joku järkkää, tulisin nimittäin mielelläni  :)

submit

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik kesä 2014
« Vastaus #6 : 08.07.2014, 12:58 »
Näin äkkiseltään tuntuis ihan mahdolliselta järkätä piknik simppelisti tässä ketjussa sopimalla. Eikös riitä, että aikataulu, paikka ja mahdolliset safkat ym. tulee sovittua?
Jo sanana toi vetovastuu kuulostaa niin rankalta, etten yhtään ihmettele ettei kiinnosta ketään :)

blandina

  • TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 715
  • Galleria
Vs: Tyttöjen piknik kesä 2014
« Vastaus #7 : 08.07.2014, 19:35 »
Jos seuraava ketjuun kirjoittaja heittää vaikka paikan? Seuraava päivämäärän ja kellonajan. Sitten sen jälkeen kaikki kertovat ovatko tulossa ja mitä tuovat piknik evääksi ja juotavaksi. Nyyttärimeiningillä taas, eiks juu?

daeka

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik kesä 2014
« Vastaus #8 : 08.07.2014, 21:01 »
Toivottavasti nyt joku jaksaa hieman järjestää. Minä en itse siis tänä kesänä pysty ottamaan vetovastuuta, kun tiedossa ei ole oikein yhtään iltaa jolloin voisi luvata olevani järkevään aikaan Helsingissä. Eihän siinä "järjestäjänä" tarvi oikeasti tehdä muuta kuin varmistaa, että aika ja paikka on sovittu ja infota tarvittaessa ihmisiä yksityisviestillä. Muutenhan kaikki toimii hyvin nyyttäri-periaatteella ja ainakin itse olen aina nauttinut piknikeistä paljon.
Viime vuosina on tullut aina pientä toivetta siitä, että paikkaa ei kerrottaisi ihan julkisesti foorumilla vaan kaikilla kiinnostuneille laitettaisiin tieto yksityisviestillä. Tämä sen takia, että kuuleman mukaan joku tyttöjen tapaaminen on saanut stalkkerit liikkeelle ja naisseurassa ei olekaan voinut nauttia ihan niin rennosti, kun viereisessä pöydässä on ollut liian tuttavallisen kiinnostunutta seuraa.

submit

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik kesä 2014
« Vastaus #9 : 08.07.2014, 21:26 »
Viime vuosina on tullut aina pientä toivetta siitä, että paikkaa ei kerrottaisi ihan julkisesti foorumilla vaan kaikilla kiinnostuneille laitettaisiin tieto yksityisviestillä. Tämä sen takia, että kuuleman mukaan joku tyttöjen tapaaminen on saanut stalkkerit liikkeelle ja naisseurassa ei olekaan voinut nauttia ihan niin rennosti, kun viereisessä pöydässä on ollut liian tuttavallisen kiinnostunutta seuraa.


Okei, tämä selventää asiaa ja tarvetta vastuuhenkilölle /yksäreille.


PS. Kaisaniemen puistoa ehdotettu tuolla ylempänä.

alabamatattoo

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik kesä 2014
« Vastaus #10 : 08.07.2014, 22:13 »
Ehdotan päivää 9.8. Lauantai.

Sunny

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik kesä 2014
« Vastaus #11 : 08.07.2014, 23:53 »
Olisin kiinnostunut myös saapumaan <3 Voisin tuoda pullon kotitekoista omenaviiniä juomaksi ainakin (jos ei käy niin että kaikki katoaa ennen piknikkiä).

Riverlady

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik kesä 2014
« Vastaus #12 : 10.07.2014, 10:13 »
Kannatan lauantaita 9.8., katselen mitä muut suunnittelevat tuoda ja päätän sitten mitä vielä puuttuvaa tuon!

Tekni

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik kesä 2014
« Vastaus #13 : 12.07.2014, 17:53 »
Voisin kyllä töitten salliessa ilmestyä paikalle kun viime vuonnakin jäi väliin. Tuomisia voin miettiä myöhemmin.

rdfc

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik kesä 2014
« Vastaus #14 : 18.07.2014, 13:12 »
Mä mielelläni osallistuisin :) pitää viel varmistaa uskaötaako Isäntä päästää mua sinne riehumaan :) tuotanuin, pari tyhmää kysystä kun ensikertalainen kaikissa miittiasioissa olemma; miten löydätte toisenne siellä? :D monta hlöö näihin on yleensä osallistunut? Jajaa voisin jotai suolasta leipoo, toivomuksia? :)