Kirjoittaja Aihe: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli  (Luettu 13558 kertaa)

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #15 : 07.03.2017, 12:28 »
Tuo on totta, innokkaita miehiä löytyy kyllä helposti, hyvin isoihinkin kokoonpanoihin, eikä pelkästään mitään "puskarunkkareita", vaan kyl naisena saa käytännössä vain "valita parhaat", seksissä on naisten markkinat. Ei oo ollut mitään vaikeuksia löytää esim. 5 miestä miellyttämään, kun taas jos koettas löytää 5 naista miellyttämään, sais todella pistää eforttia, enkä tiedä löytyiskö siltikään :D Tai jos haluaisi yhtään minkäänlaista naisten välistä kimppaa, tuntuu olevan työläämpää löytää kokeilunhaluisia, avomielisiä naisia. Yllätyin positiivisesti, että synttäreilleni miellyttämään tuli sentään 2 naista ja 4 miestä, luulin, ettei naisia tulis paikalle yhtään lopulta. Koetin levittää ajatusta, saa nähdä tarttuuko kukaan.. Musta ois kaunis ajatus, että synttäreiden kunniaksi päivänsankari olisi miellytettävänä ja hemmoteltavana haluamallaan ja osallistujille sopivalla tavalla :) Todella huomioitu ja ihana olo olla 6 itselleen mieluisan ystävän hellimänä (ja läpsittävänä), suosittelen.

Niin, se vielä kimpoista, että yhdessä kimpassa tuli kesken kaiken kaikenlaisia sääntöjä. Mies ei saanutkaan laueta kanssani. Eikä katsoa muhun päinkään kun laukeaa. Eikä naida, ja tuli kommenttia vähänkin kun mua huomioi parin naiselta "etkö sä mua huomioikaan?". Ei kai ihme, että miesparalla ei lopulta meinannut enää seistä, kun mitä tahansa teki, nainen otti siitä nokkiinsa ja katsoi murhaavasti. Tuollaisessa tilanteessa ihmettelee, miksi kummassa ovat edes kimppaa halunneet, tai olis nainen sanonut vaikka sitten suoraan, että lopetetaan, ei hän kestäkään tätä. En mennyt toista kertaa..

Meil on ollut periaatteena, että kaikkea saa tehdä kunhan tautiehkäisy on kunnossa ja kaikki osapuolet tietävät missä mennään. Ja jos jotain erityisesti ei uskois kestävänsä, puhuu siitä etukäteen (en kyl silti ite lähtis kieltämään, vaan toteaisin, et asiassa on mulle työstettävää ja lempeän armollisesti lohduttaisin itseäni ja pyytäisin lohtua mieheltä). Itellä jännästi itse kimppatilanteessa ei ole yllätyksekseni tullut mustasukkaisuutta yhtään, mutta jälkeenpäin välillä hieman kun tilannetta sanoittaa se kuulostaa "pahemmalta", mustasukkaisuus tuntuu olevan vahvasti sosiaalinen tunne "mitähän muut ajattelisivat" :D. Puhumalla kuitenkin saatu käsiteltyä hyvin ja loppujen lopuks kimpat ja vapaa suhde ovat vain vahvistaneet suhdettamme, eikä intohimokaan ole mihinkään laantunut, päinvastoin miehen sanoin "vieraan jälkeen tuttu maistuu entistäkin paremmalta". Kyllä se aika paljon tuo luottoa ja imartelee, että kumppani on täysin vapaa tekemään mitä haluaa muiden kanssa ja silti haluaa palata aina "kotipesään". Ja kummankin meidän mielestä kahdenkeskinen seksi on lopulta intentiivisempää ja kivempaa kokonaisuudessaan. Kimpat on mukavaa lisämaustetta, mut siinä huomio jakaantuu ja siksi helposti ei synny niin vahvaa yhteyttä kaikkien kesken eikä niin syvää rentoutumista. Ryhmässä dynamiikat myös vaihtelevampia, mikä tuo toki myös kiehtovaa jännitystä. Lisäks kun uutta ihmistä ei tunne, joutuu vähän skarppina tarkkailemaan tilannetta ja tutustumaan, mistä hän tykkää jne, kun taas ihmisen kanssa jonka tuntee kunnolla, voi olla täysin rennosti. Ite lisäks oon kimpoissa koettanut hieman rajoittaa omaa nautintoani, ettei toinen nainen tulis kateelliseksi, tai etten vahingossa uppoudu täysin omaan maailmaani ja ole miellytettävänä muiden kyllästymiseen asti, jos eivät kehtaa pyytää vuoronvaihtoa. Välillä tilanteen ollessa hyvin kiihottava on käynyt niin, että oon ite lauennut miellyttäessäni toista, vaikka toinen ei olekaan sit saanut. Se on jotenkin kiusallista, tulee olo ettei tän "näin pitäis mennä" ja pelottaa, kokeeko toinen sen epäreiluna. Toisaalta parhaimmillaan on ollut todella hauskaa, kiihottavaa ja rentoa ja kaikki osapuolet nauttineet ja saaneet vähintään yhden orgasmin. Parhaimmillaan oon kokenut vahvaa yhteyttä ja lämpöä kolmen ihmisen kesken, kuin oltaisiin yksi "liikkuva lihakasa", olio millä on 6 jalkaa ja 3 päätä. Tosin, siinäkin kävi ilmi, et olin ainoa joka koki noin, muilla oli "vain" kiihottavaa mut ei vastaavaa yhteyden tunnetta.

Yleisesti ottaen oon tykännyt enemmän kimpoista, joissa on vain miehiä ja minä. Miehet ei ole mun kokemukseni mukaan tulleet mustasukkaisiksi, vaan olen ollut heidän "yhteinen saalis", siinä on ollut sellaista veljellistä jakamisen fiilistä. On ollut myös sellaisia naisia, jotka eivät oo tulleet mustasukkaisiks, mut siinä on aina pieni jännite ja jännitys, etenkin näiden huonojen kokemusten jälkeen.. Toisaalta haluaisin enemmän kimppoja, missä on nainen osallisena, mutta a) vaikeampi löytää b) joutuu varomaan/pelkäämään toisen reaktioita ja siten tulee esteltyä esim. omaa nautintoaan. Jos löytyis tarpeeksi vapaamielinen ja sinut itsensä kanssa oleva nainen, joka nauttii paljon seksistä, voin kuvitella että olis hyvin ihanaa. Mut toistaiseks oon naisia sisältävissä kimpoissa mieluummin ite vain miellyttänyt ja dominoinut muita, silloin ei tule niin paljoa riskiä, että toinen nainen tulisi kateelliseksi. Muutenkin nautin miellyttämisestä, etenkin naisen miellyttäminen on ihanaa, kun samastuu toisen tuntemuksiin vahvasti ja kokee parhaimmillaan omassa kehossaan, voi siis miellyttää itseään samalla kun toista.

Kiinnostavaa lukea myös muiden kokemuksia. Uskon, että jos kimppaseksillä ei olisi niin "pervon touhun leimaa", seuraa olis helpompi löytää. Onhan se fantasiatilastoissakin ihan kärjessä. Moni haluaa kimppaa, muttei uskalla/kehtaa/löydä sopivaa kokoonpanoa. Moni saattaa ajatella samaa, mutta harva tohtii kysyä ääneen.

HerraE~Horo

  • Vieras
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #16 : 07.03.2017, 12:44 »
..Vois kuvitella että "seuraavat" on aina helpompi "löytää"kuin se edellinen..
Nuorempana on ollut jos jonkulaista bilejatkojyystökimppaa joka koskaan ei oo säväyttänyt yhtään, ikinä en myöskään ole lauennut (huorissa) maksullisessa..
Ehkä muistoisin kimppa oli äiti ja tytär, äidin sai sitoa ja pukea, tytär (22v)oli vähän ihmeissään :/
Jos jotku diggaa bdsm kimpoista niin horolle niitä toki tarjoilen :!
(Vaniljana meillä kun ei panna muutenkaan)

HerraE

Switchy

  • Vieras
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #17 : 07.03.2017, 12:49 »
Sä vaikutat Kukkanen mukavalta tyypiltä, jolla on oikea asenne, varmasti löydätte kivan naisen kimppaan kanssanne! Ja tosiaan nuo sun kimppakokemukset jossa parin nainen sanoo ettei mies saa kattoa sua, ihan hirveetä! Just tota mä ajoin takaa.. (korjaus ;)) Ja kaksi tai useampi mies taas on asia aivan erikseen, dynamiikaltaan ;)

siivooja_m

  • Vieras
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #18 : 07.03.2017, 18:34 »
Erittäin hyviä ja mielenkintoisia kokemuksia on kyllä monilla ollut. Itsekin täysin samaa mieltä siitä, että "kotipesä"

Ansku

  • Vieras
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #19 : 07.03.2017, 19:02 »
Voi Kukkanen! Tiedän, että naiset syyllistyvät vähän kaikesta, mutta että orgasmeista? Eihän sun orkut oo toiselta pois! Tai ei ainakaan mun päähän mahdu, että miten ois? Ihan varmasti kaikilla on mukavampaa, kun olet rento oma itsesi! Musta ainakin ajatus orkkuherkästä naisesta on just mahtava! Ite ku en oo kovin herkkä, ni se ois jotain uutta ja jännää! :)

Nick

  • Vieras
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #20 : 07.03.2017, 20:23 »
Orkkuherkkä nainen on kiva sillä työ tekijäänsä kiitää ja aina kykenee paremmin pettämään itseään siinä suhteessa että kuinka loistava onkaan sängyssä. Toisaalta jotkut tulevat jo katseesta ja sillekin joku voi olla kateellinen. Siis katseelle  ;)

Kolmansista sängyssä, se on  kova paikka sillä luonnollisesti suurempi huomio tuppaa kiinnittymään vieraaseen tähteen.

Ne kokemukset mitä itselle on kimppailusta kertyneet ovat olleet vähädraamaisia..

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #21 : 07.03.2017, 23:16 »
No, onkin puhuttu miehen kanssa, että ens kerralla kun on kimppaa, mulla ei oo lupa kainostella tai pidätellä orkkujani, enkä saa myöskään kieltäytyä miellytyksestä, vaan kaikkia miellytetään vuorollaan, myös mua :D Varmaan ite oon tehnyt asiasta numeron, kun on ollu joitain, jotka ovat pahastuneet herkkyydestäni ja kokeneet sen "epäreiluna", pelkään sitä pahastumista sitten uusienkin kanssa, en halua aiheuttaa kurjaa mieltä kellekään. Aiemmin ajattelin, et kun mä saan jo hyvää seksiä, niin se vieraileva nainen ois etusijalla, mut voihan sen ajatella niinkin, et hänelle voi olla merkityksellistä miellyttää naista (mua). Ajattelin aiemmin myös niin, et eiköhän mieheni saa ihan kylliks nauttia musta ja miellyttää mua tavallisestikin, joten kimpassa ois kaikille antoisinta keskittyä uuteen naiseen. Mut joskus on miesystävä ja toinen nainen pettyneet lievästi siitäkin, et oon kieltäytynyt kohteliaasti miellytyksestä. Joten kai aina on riski, että joku pahoittaa mielensä jostain, ja jos minimoi yhden riskin, voi syy ollakin jossain aivan muussa, joten ehkä parempi olisi olla murehtimatta liikoja mistään ja heittäytyä vain hetkeen kantamatta huolta muiden tunteista (tietysti pyrkien hyvään tunnelmaan jne, mut se riittää) :) Joten ens kerralla varmaan nautin vaan terveen itsekkäästi -jos mua halutaan miellyttää, otan sen ilolla vastaan. Mut aivan kauheaa on ajatus, että vieras nainen miellyttäis mua velvollisuudesta "tuokin pitää nyt tyydyttää", eikä halusta. Mieluummin ei miellytystä ollenkaan, kuin et se ois puoliväkisin. Ei mulle niin kamalaa ole ilman jäädä, etenkin jos varaudun etukäteen ja päätän, et mun ei tarvii saada, vaan voin vain antaa nautintoa :) Sekin "ongelma" on, et mulle kun se yks tai kaks ei "riitä", vaan tuo vain lisää vettä myllyyn. Et mieluummin periaatteessa en haluais miellytystä ollenkaan, kuin sellasen lyhyen, josta jää paha nälkä päälle :D Ei oo yks tai kaks kertaa, kun oon ensin sanonu, et ei mua tarvii miellyttää ihan tosi, mut sit kun toinen on kumminkin halunnut, oon sit lopulta kinunnut lisää vaikkei toinen ois enää jaksanut, mulle se lopettaminen on vaikeaa. Siinä mielessä oon vähän kuin juoppo -yhden lasillisen kun antaa, se haluaa lisää ja lisää. Joten helpompi itelle ja muille, jos ei ota sitä yhtäkään, ellei sitten ole koolla poppoo, jotka haluavat vastaanottaa ja miellyttää ja kelliä ja kölliä monta monta tuntia. Pari orgasmia on mulle vähän sama, kuin jos lapsen antaa nuolaista jäätelöä ja heittää sen sitten maahan. Mut usein taas muuten hyvissä kimpoissa on käynyt niin, että vieraan naisen saatua orgasmin, hänellä on lopahtanut into koko puuhaan. Ehkä mua pitäiskin miellyttää ensin, sitten vierasta naista ja lopuks miesystävää :P

Mun mielestä se on ihan luonnollista, että huomio kimpoissa on eniten uudessa osapuolessa. Kun asian ymmärtää ja hyväksyy, mustasukkaisuus helpottuu.
Mut itellä ainakin mustasukkaisuuden syvimmät juuret on olleet traumoissa, menettämisenpelossa, huonomuudentunteessa ym. Kun näitä vaikeita tunteita on saanut käsiteltyä avoimesti (paljon!), puhuttua niistä ja koettua turvallisesti tunnetasolla, itkettyä ja halailtua, on mustasukkaisuuskin helpottunut paljon. Siltä tavallaan murenee sen vankka pohja, kun sen syyt ja syntytekijät saa pilkottua osiin ja helpommin käsiteltäviksi. Parhaimmillaan mustasukkaisuuden sijaan tuntuu myötäkiihottumista -sellainen kimppa vois ollakin mielenkiintoinen kokea, jossa vain katselisin muiden touhuja, osallistumatta.

Oletteko muut päässeet "tirkistelijöiksi"? Millaisia muita kimppakokoonpanoja on ollut, tai millaisia olisi haaveissa?

Tässä mun kimpat "tilastoituna", ainakin mitä äkkiseltään muistan ja mitä nyt lasken:
-Extempore baarista jatkoille mun ehdotuksesta 2m+n (toinen poliisi, eka kunnon kimppani, ja oli niin kivaa, että osittain tämän myötävaikutuksesta kehittyi pieni poliisifetissi :D)
-Minä parin vieraana, 3 eri heteroparia, mikään näistä ei ollut erityisen huippu kokemus (mustasukkaisuutta kaikilla tai muuta kiusalllista/ikävää).
-2n+m miestäväni kanssa, 5 eri naisen kanssa (näistä 1 aika fiasko kerta ja 3 ihan jees. Yksi, ei edes kimppa vaan halailuhetki, oli kaikista ihanin, johtunee siitä, että siinä oli mukana nainen johon olen ollut rakastunut :D Harmi, ettei hän tohtinut jatkaa pidemmälle, alkoi ujostuttaa kun ei ollut moisessa tilanteessa aiemmin ollut)
-n+5m, ei yhdyntää eikä suuseksiä, vaan "Kukkasen hemmotteluilta", eli silittelivät kehoani yms ja lopuksi antoivat spermat lahjaksi vartalolleni, ihana kokemus
-minä + 6 ystävää (joista 2 naista), paras kimppani ikinä, sanoisin, VAIKKA oli lopulta ainoa kimpoista, jossa miesystävällä tuli suorituspaineita eikä naiminen siksi onnistunut
-minä +3 tuntematonta miestä baarista (ei yhdyntää eikä vaginaan mitään, toiveestani, oli turvallisempi olo), oikein mieluisa kerta, joskin ei mikään satumaisen upea kuitenkaan.
-minä + 3 miestä yhteisen fetissin parissa (ei naimista/suuseksiä taaskaan) (huippukokemus mulle, mut ei sit ollutkaan kaikille muille, en jaksa kuitenkaan potea syyllisyyttä tästä, olisivat voineet vaatia esim. vuoronvaihtoa kun mulla meni nautinnosta ajantaju ;))
-2m+n miesystäväni mukana, mulle ihana kokemus, miesystävälle melko neutraali ja toiselle miehelle ilmeisesti tosi kiva
-2 miestä baarista, joista toinen oli kyl täys tumpelo mut toinen sitten miellytti hänenkin puolesta hyvin :D
-2n+m, vähän hämmentyivät, kun miellytysvuorollani halusin vain himskatisti kutitusta, mut lopulta tajusivat, et mä ihan oikeasti nautin siitä paljon ja ymmärsivät jatkaa kyselemättä enempiä :D

Äkkiseltään laskettuna siis oon ollut osallisena 16 kimpassa eri kokoonpanoilla, joista 4 ollut enemmän tai vähemmän kaameita kokemuksia (opettavaisia silti, ja ainakin tietää, mitä EI halua!), "muistan loppuikäni"-huippukokemuksia n. 5 ja loput suht neutraaleja. Eli voiton puolelle menee kuitenkin :) Kimpoissakin, mielestäni, "harjoittelu tekee mestarin". Kun konsepti tulee tutummaksi, on rennompaa ja luontevampaa olla, ja tietää että vaikka menis ns. pieleen jollain lailla, ei se mitään, tulee uusia kertoja. Keskimääräisesti kimppojen laatu on parantunut kokemuksen myötä, mutta silti on myös poikkeuskertoja, jotka eivät noudata tätä "kehittymisen" kaavaa, hyviä kertoja aika kokemattomana ja huonompia kokeneempana. Se, mitä olen huomannut, kokoonpano on todella oleellinen. Se, että kimppa ei ole "itseisarvo", vaan osapuolet todella haluavat sitä, juuri sillä kokoonpanolla. Myönnän, että asiassa on edelleen itsellänikin kehittämistä. Etenkin naisia kimppaan löytyy sen verran harvoin, että helposti päättää kokeilla kimppaa kun tilaisuus tulee, vaikkei niin kipinää ja yhteyttä olisikaan. No, eihän siinä mitään menetä, mutta ei myöskään koe välttämättä maata järisyttäviä tunteita, lähinnä fiilis että "tulipahan koettua", ja ei välttämättä ole poppoolla intoa nähdä uudestaan, jos kemiat ei alunalkaenkaan ole ollut kovin yhteensopivat, vaan kimppa toteutettu enemmän kokeilunhalusta. Kimpat on vieläkin joka kerta vähän uutta ja hyvällä tavalla jännää. Mut jos pitäis sanoa top5 parasta seksuaalista kokemustani ikinä, valitettavasti mikään kimpoista ei taida siihen yltää (paitsi synttärimiellytys ehkä, siinä oli niin rakastettu olo ja itkinkin jokaista silmiin katsoessani), vaan parhaat sijat veisi ehdottomasti miesystäväni, tällä hetkellä :D Toisaalta, vaikea muutenkaan ränkätä kokemuksia paremmuusjärjestykseen, ja juuri vaihtelevuus ja monipuolisuus kiehtovat ainakin mua. Mikä mistäkin kokemuksesta mieleen jää. Kimpassa tuntemattomien kanssa liikuttavaa on tuntemattomien kesken syntyvä luottamus, ja se tuntuu myös hyvin korjaavalta kokemukselta, sillä on ollut niitä traumaattisiakin kokemuksia tuntemattomien (miesten) taholta nuorempana. Joten yks puoli miks hakeudun kimppoihin tuntemattomien kanssa joskus, on myös tällainen terapeuttinen näkökulma. Usein tosin oon fyysiseks turvakseni ottanut mukaan miesystäväni, tai muuten varmistanut tilanteen turvallisuuden.

Kimppojen, ja muidenkin kokemusten arviointi hyväksi tai huonoksi on myös subjektiivista. Se, mikä mulle on esim. huippukokemus, voi jollekulle olla täysin tylsä tapahtuma, ja se, mikä mulle on huonoa seksiä, voi olla jonkun parhaimmistoa. Ihmiset kokevat asioita eri tavoin, ja myös "mittapuu" on erilainen. Ja samankin kimpan eri osapuolet kokevat aivan eri tavoin, jonkun mielestä voi olla onnistunut sessio, toisen mielestä paskin ikinä :D Tykkäisin kyllä ite hieman käydä läpi osapuolten fiiliksiä session/kimpan jälkeen, jos vain muut myös haluavat. Ymmärtää vähän sitten muidenkin näkökantoja eikä jää vain oletustensa ja tulkintojensa varaan.

HerraE~Horo

  • Vieras
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #22 : 07.03.2017, 23:57 »
Orkkuherkkä nainen on kiva sillä työ tekijäänsä kiitää ja aina kykenee paremmin pettämään itseään siinä suhteessa että kuinka loistava onkaan sängyssä. Toisaalta jotkut tulevat jo katseesta ja sillekin joku voi olla kateellinen. Siis katseelle  ;)

Kolmansista sängyssä, se on  kova paikka sillä luonnollisesti suurempi huomio tuppaa kiinnittymään vieraaseen tähteen.

Ne kokemukset mitä itselle on kimppailusta kertyneet ovat olleet vähädraamaisia..
Käyny kai elämäs tuuri... Ikinä en ole tavannut naista joka ei sais "suht helpolla" ..
nim. Vertaus itseeni: aina nauttinut naisten silmissä "äärimmäisen vaikeata tapausta since 1980... :(

E
« Viimeksi muokattu: 08.03.2017, 00:20 kirjoittanut HerraE~Horo »

HerraE~Horo

  • Vieras
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #23 : 08.03.2017, 00:12 »
Orkkuherkkä nainen on kiva sillä työ tekijäänsä kiitää ja aina kykenee paremmin pettämään itseään siinä suhteessa että kuinka loistava onkaan sängyssä. Toisaalta jotkut tulevat jo katseesta ja sillekin joku voi olla kateellinen. Siis katseelle  ;)

Kolmansista sängyssä, se on  kova paikka sillä luonnollisesti suurempi huomio tuppaa kiinnittymään vieraaseen tähteen.

Ne kokemukset mitä itselle on kimppailusta kertyneet ovat olleet vähädraamaisia..
Mulle muutamat kimpat olleet vaikeita kun ns.daami onkin halunnut "sitä isokullista vanillaa", vaikka ohjesääntö oli vain "bdsm -panoissa".. Joskus 2005 moisten settien jälkeen päätin, nevöevö :)
(Tonyhalmeen sanoin ois pitäny heti sanoa:"kuka vittusäoot,painuhelvettiin täält"...)

HerraE

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #24 : 08.03.2017, 08:01 »
-n+5m, ei yhdyntää eikä suuseksiä, vaan "Kukkasen hemmotteluilta", eli silittelivät kehoani yms ja lopuksi antoivat spermat lahjaksi vartalolleni, ihana kokemus

-minä +3 tuntematonta miestä baarista (ei yhdyntää eikä vaginaan mitään, toiveestani, oli turvallisempi olo), oikein mieluisa kerta, joskin ei mikään satumaisen upea kuitenkaan.
-minä + 3 miestä yhteisen fetissin parissa (ei naimista/suuseksiä taaskaan) (huippukokemus mulle, mut ei sit ollutkaan kaikille muille, en jaksa kuitenkaan potea syyllisyyttä tästä, olisivat voineet vaatia esim. vuoronvaihtoa kun mulla meni nautinnosta ajantaju ;))


Jäin ihmettelemään, miten voi olla kimppaseksiä jos ei ole naimista eikä suuseksiä, eikös se ole vain hengailua tmv.

IKRM

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2259
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #25 : 08.03.2017, 09:08 »
Tähän kysymykseen tuskin on yhtä ja oikeaa vastausta, veikkaan että tämä on varsin hakijasta ja tarpeesta/toiveesta riippuva kysymys.

Omalla kohdallani kumppanin kanssa leikkikavereiden löytäminen on käynyt aika helposti, johtuu varmaan siitä ettei olla hampaat irvessä etsitty, vaan on tullut sopivia tyyppejä vastaan. Ilman sessiointipaineita, ihan vaan kaverina ensin tutustuttu ihmisiin, vaikka toki alunperin on keskusteltu myös aktiviteettien mahdollisuudesta. Yhden ihmisen kanssa kävi myös niin onnekkaasti, että hänestä tuli kiinteä osa parisuhdetta ja yhteistä arkea.

Näin ollen suosittelen rauhassa tutustumista ihmisiin, eikä niin että heti pitäis päästä dunkkariin.

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 719
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #26 : 08.03.2017, 09:29 »
Jäin ihmettelemään, miten voi olla kimppaseksiä jos ei ole naimista eikä suuseksiä, eikös se ole vain hengailua tmv.

Seksi > penetraatio.

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #27 : 08.03.2017, 11:15 »
-n+5m, ei yhdyntää eikä suuseksiä, vaan "Kukkasen hemmotteluilta", eli silittelivät kehoani yms ja lopuksi antoivat spermat lahjaksi vartalolleni, ihana kokemus

-minä +3 tuntematonta miestä baarista (ei yhdyntää eikä vaginaan mitään, toiveestani, oli turvallisempi olo), oikein mieluisa kerta, joskin ei mikään satumaisen upea kuitenkaan.
-minä + 3 miestä yhteisen fetissin parissa (ei naimista/suuseksiä taaskaan) (huippukokemus mulle, mut ei sit ollutkaan kaikille muille, en jaksa kuitenkaan potea syyllisyyttä tästä, olisivat voineet vaatia esim. vuoronvaihtoa kun mulla meni nautinnosta ajantaju ;))


Jäin ihmettelemään, miten voi olla kimppaseksiä jos ei ole naimista eikä suuseksiä, eikös se ole vain hengailua tmv.

IKRM

Niin, se onkin vähän veteenpiirretty viiva, mikä on kimppaseksiä, mikä ei. Mut tämän topicin otsikkokin "Onko helppoa löytää kolmas osapuoli" viittaa ilmeisesti kimppakivaan, ei välttämättä yhdyntään. Halusin myös kertoa erilaisia kimppakokemuksia sen tähden, että kokoonpano, tilanne, fiilikset ym. vaikuttaa kimpan miellyttävyyteen enemmän kuin itse toiminta, mitä tehdään. Ääripäässä joskus pelkkä cuddlailu porukalla voi olla nautinnollisempaa, kuin "kunnon" kimppa naimisineen, kuten esim. ihastukseni ja miehen kanssa sain orgasmeja vain siitä, kun mies hiveli ihastukseni rintaa vaatteet päällä varovasti. Kun taas huonossa kimpassa, vaikka on sormetettu juuri niinkuin bravuurina yleensä helposti saan, oli vaikea saada ainuttakaan, enkä meinannut millään vapautua. Nautinnollisuuteen vaikuttaa niin moni asia. Toisen kanssa laukeaa pienimmästäkin ärsykkeestä, toisen kanssa ei millään (enkä tarkoita, että se olisi nautinnollisuuden mitta, toki voi nauttia paljon, vaikkei laukeaisikaan).

Seksihän on paljon laajempi käsite, kuin vain penetraatio. Yhdyntä=naimista, penetraatio objektin tunkemista, mutta seksi sisältää paljon muutakin. Riippuu vähän ihmisestä, minkä kukakin mieltää seksiksi, minkä te laskette seksiksi? Ite miellän seksiksi kaiken seksuaalisen toiminnan, jossa on tarkoitus saada/antaa seksuaalista mielihyvää ja olla vuorovaikutuksessa seksuaalisesti yhden tai useamman ihmisen kanssa. Toki useimmat assosioivat seksin nimenomaan yhdyntään, mut se taas tarkoittaisi, ettei esimerkiksi lesbopareilla olisi seksiä ollenkaan, kun siitin ei mene emättimeen ;)

Yhdyntä on itelleni mukavinta tuttujen, luotettujen ihmisten kanssa, jolloin se on hyvin nautinnollista ja orgastista. Sen sijaan tuntemattomien kanssa yhdyntä ei usein innosta, se tuntuu itselleni liian intiimiltä ja tuntemattoman kanssa voi mahdollisesti herätä ikävät kokemukset mieleen, etenkin jos toinen on vähänkin "sohiva" tai sormettaa/nai väärällä tavalla tai työntyy liian nopeasti. Jos niin käy, mun fiilis voi olla jo pilalla, ei auta enää siinä vaiheessa, vaikka miten neuvoisin, jos trauma on ehtinyt aktivoitua ja pelkoreaktio herätä, halut pakenee vaik olisin ollut miten halukas ja saanut orgasmejakin jo sitä ennen. Ja vaikka miten sanoo etukäteen "hellästi", moni käsittää sen eri tavoin, jotkut eivät vain osaa tai ymmärrä, millä tavalla :D Sen tähden harrastan penetraatiota vasta, kun luotan toiseen ja haluan sitä, en kenenkään mieliksi tai "koska niin kuuluu tehdä seksissä". Jos toinen pahoittaa mielensä siitä, etten anna pillua, se on hänen ongelmansa, ei mun. Haluan, että yhdyntä pysyy jonain mitä himoan ja odotan, ja aina nautinnollista mulle, en tee sitä koskaan velvollisuudesta, sillä kantapään kautta oon huomannut, et yksikin kerta yhdyntää kun en ole ihan "messissä", jättää ikävän olon ja vaikeuden nauttia kunnolla pitkäksi aikaa. Uskon, että jos säännöllisemmin harrastaisin seksiä velvollisuudesta nauttimatta itse paljoa, vois mennä into koko seksiin, monella on nähdäkseni käynyt niin, vaikkeivät välttämättä tiedosta sitä. Sen sijaan jos kunnioitan tarpeitani, toiveitani ja vaginaani, nautin todella paljon ja yhdyntä on just se kiihottavin juttu, mihin matkalla moni muukin asia kiihottaa. Se, että joutuu melkein jo kerjäämään naimista, on tosi kiihottavaa. Myös kumppanille/partnereille kiva, kun tietää et mitä ikinä teen, teen sen omasta halustani, jolloin voi luottaa siihen, et todellakin tykkään, ja sanon jos en tykkää jostain, ei tarvitse olla "varpaillaan", vaan voi nauttia täysillä kun tietää et mä kyllä ilmaisen.

Yhdessä kimppasessiossa esim. yks tyyppi hyväili varpaitani ja jalkojani 3 tuntia ja sain paljon orgasmeja (tyyppi sattui olemaan naisenmiellytysfetisisti :)). Uskon, että nautin siten paljon enemmän, kuin jos olisin nainut tuota tuntematonta ihmistä, koska oli koko ajan luottavainen olo ja tilanne hallinnassani, jalkojen hyväily on fetissini. Olen kyllä myös nainut tuntemattomia, mutta vain jos tekee mieli -silloin oon saanut naidessa orgasmejakin tuntemattomien kanssa. Ja toisaalta, nykyään kun saan orkkuja monin muinkin tavoin yhtä lailla, naiminen ei ole niin "tarpeellista", säästyy sukupuolitautien riskiltäkin ja kortsun laitolta ;) On ollut myös kimppoja, joissa olen harrastanut yhdyntää, mutta vähemmän niitä. Kimpassa tärkeetä ylipäätään mun mielestä on käydä kunkin senhetkiset toiveet ja rajoitukset läpi. Mä oon yleensä sanonut, että en halua ekalla kerralla yhdyntää, koska voi herättää ikäviä muistoja (raiskaus). Yleensä ihmiset ymmärtävät hyvin. Mieluummin pelaan "varman päälle" uudessa jo muutenkin jännittävässä tilanteessa, ja jos suhde vakiintuu ja luottamus syvenee, se on asia erikseen. Täysin tilanteen, omien fiilisten ja ihmisten mukaan, kimpat on vaihdelleet paljon sen suhteen mitä on tehty ja millaista ollut. Yhdessä kimpassa, jossa olin parin kolmantena, annoin miehen naida mua, mutta eipä se paljoa mieltä lämmittänyt, se naiminen, sillä en ehtinyt saada orgasmia kun mies laukes liian nopeasti ja daaminsa sitten vielä loukkaantui siitä, kun heillä oli ollut ilmeisesti sopimus (josta mulle ei ollut edes kerrottu), ettei mun kanssa saa laueta, vaan laukeamisen pitää tapahtua tyttöystävän kanssa... On ollut myös kimppoja, joissa naiminen on ollut kivaa ja nautinnollista kummallekin (esim. poliisimies+kaverinsa, jotka naivat vuorotellen), mutta kun on muitakin tapoja harrastaa seksiä ja antaa ja saada mielihyvää, ei ole välttämätöntä penetroida mua.

Mun mielestä omista toiveistaan ja rajoituksistaan kannattaa kertoa kimpassa, on ne miten "noloja" tahansa. Kaikille miellyttävämpää, kun tietää mitä muut aidosti haluavat, ja ettei kukaan tee itselleen vastenmielisiä tai sillä hetkellä epähaluttavia asioita (paitsi jos bdsm-sessio, mut silloinkin kuitenkin alistuvan henkilön tulee haluta alistua tai poistua mukavuusalueeltaan tai antaa itsensä täysin toisen käsiin). Minkään ei ole pakko kuulua seksiin vain koska muutkin tekevät. Jos joillekuille ihanteellinen kimppa on sellainen, missä katsotaan vain syvälle silmiin ja vaikkapa masturboidaan samalla kukin itseään, let it be! Mul on pokkaa nykyään sanoa just mitä haluan ja yleensä se johtaa hyvään lopputulokseen :D Toki pyrin toteuttamaan myös toisen toiveita, mutta vain, jos ne eivät ole ristiriidassa senhetkisten rajoitusteni kanssa tai tunnu epämiellyttäviltä, sama toki myös toisinpäin.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #28 : 08.03.2017, 12:18 »
Lähtökohtaisesti kolmannen pyörän löytäminen on helppoa, jos puhutaan vain huvittelusta. Myös kolmiosuhteeseen halukkaita on melko paljon. Sen omaan suhteeseen sopivan ihmisen löytäminen taitaa kyllä onnistua vain yrityksen ja erehdyksen kautta.

Jotta kolmiosuhde voisi toimia, se vaatii kyllä aika paljon jokaiselta osapuolelta. Kommunikaatiokyvyt, joustavuus ja kyky kompromisseihin ovat kovassa kulutuksessa.

On se silti sen arvoista.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2259
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #29 : 08.03.2017, 21:36 »
Jotta kolmiosuhde voisi toimia, se vaatii kyllä aika paljon jokaiselta osapuolelta. Kommunikaatiokyvyt, joustavuus ja kyky kompromisseihin ovat kovassa kulutuksessa.

On se silti sen arvoista.

Komppaan!

Omassa suhteessa yhteenmuutto helpotti arjen yhteensovittamista kummasti.