Kirjoittaja Aihe: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli  (Luettu 13562 kertaa)

MrDarkSide

  • Vieras
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #30 : 08.03.2017, 21:50 »
On. Jos ei ole mitään väliä ja kriteerejä millaista kolmatta osapuolta hakee.

Ei. Jos on hakusessa tietynlaisin kriteerein kolmas osapuoli.

Ja eikös "helppoa" ole suhteellinen käsite. Mikä on toiselle tai jollekin helppoa, on toiselle tai jollekin vaikeaa.

Oli "pakko" vastata tähänkin esillä jatkuvasti olevaan kysymykseen. Sori  8)


SportDomina

  • Vieras
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #31 : 09.03.2017, 00:09 »
Mistä minä kolmannesta osapuolesta tiedän, kun en ole löytänyt edes sitä toista  :'(

Oudon herttaista mieheltä..

Herra+narttu

  • Vieras
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #32 : 09.03.2017, 20:14 »
On,jos tietää mitä haluaa,ellei nyt sitten ihan järjettömät vaatimukset ole.
Itsellä meni 15 min keskustelua nartun kanssa aiheesta ja 30 min. kaljalla kahden viehättävän naisen kanssa  :P
Tiedettiin mitä haluttiin ja narttu teki rehellisen treffi-ilmon johon vastanneista löyty hyvin nopeeta pupu  :)

Nyt nartulla on leikkikaveri ja syli mihin käpertyä söpöileen niin pystyn keskittyyn kaljanjuontiin ilman narttuja pöydässä  ;)

-H

siivooja_m

  • Vieras
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #33 : 16.03.2017, 21:06 »
On oikein mukavaa lukea ihmisten ajatuksia, jotka ovat hyvin monimuotoisia. Vieläpä erityisen asiallisia. Aihehan voi olla hyvin monimuotoinen kuten on käynyt ilmi. Kimppojahan voi olla vaikka minkälaisia ja jokaiselle varmasti löytyy omanlaisensa ja itse kullekin soveltuva.

Hienoa kun kukaan ei ole määritellyt millainen kimppa on oikeanlainen vaan kertonut omakohtaisia kokemuksia tai vain ajatuksia. Hyvin selväksi on tullut parisuhde ja millaisessa kuosissa sen pitää olla.

Meillä ei onnistunut kkeilu löytää bi-miestä, mutta siihen oli hyvä syy. Me kun rajasimme tarkasti mitä haemme niin ei vain löytynyt. Tai kyllä löyty mutta kun sopivat ehdokkaat eivät saapuneet paikalle. Ehkä seuraava kokeilu onkin sitten taas erilainen. Meille kun tämä on vain jonkinlaista lissää suhteeseen ja ei mitenkään niin pakollista.

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #34 : 08.05.2017, 01:29 »
Tässäkin asiassa tuntuu olevan vähän niin, että joko ei meinaa löytää ketään, tai sit yhtäkkiä tulee "sykäyksessä" useampiakin potentiaalisia kimppamahdollisuuksia lyhyen ajan sisällä :D Vähään aikaan ei ole kimppoja ollut, mut nyt sitten tuntuu, että on muutamakin potentiaalinen ihanuus, jopa syvempääkin suhteeseen. Juuri saatiin kokea kimppaa pitkästä aikaa ja kyllä muuten olikin yks ihanimmista kimpoista ikinä!

Missy

Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #35 : 08.05.2017, 08:07 »
Mulle on jostain syystä alkanut tulemaan mieleen,että vois kokeilla kimppailua edes kerran elämässä. Jos itseään pitäisi luokitella niin olisin bi-curious.... oon tällä hetkellä fwb systeemissä,josta ollaan tehty meidän näköinen. Toisaalta en tiedä sopisiko kimppailu kys suhteeseen,koska mulla on ollut ihme käsitys että "parisuhteessa" olijat kimppailee. En uskoisi,että mustasukkaisuus olisi minulla ongelma,koska pääpaino tässä jutussa on muutenkin seksi.... ehkä pitää vielä jatkaa haaveilua :)

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #36 : 08.05.2017, 09:51 »
En oo ikinä hakenut tai hakeutunut, mut jotenkin nää kimppa/polyjuttuset vaan tulee jostain, mikä sopii oikein hyvin kyllä mulle.
Sitä vaan löytää kai niin hyvin kaltaiseensa seuraan?

Jersey

Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #37 : 08.05.2017, 10:06 »
Toisaalta en tiedä sopisiko kimppailu kys suhteeseen,koska mulla on ollut ihme käsitys että "parisuhteessa" olijat kimppailee. En uskoisi,että mustasukkaisuus olisi minulla ongelma,koska pääpaino tässä jutussa on muutenkin seksi.... ehkä pitää vielä jatkaa haaveilua :)

Toki en voi toisten puolesta sanoa, mutta ainakin omaan fuck buddy -suhteeseen sopi erinomaisesti kimppa. Aiemmin kun olin parisuhteessa, niin ei päästy tuumasta toimeen asti. Aina jäi miettimään liikoja ja murehtimaan etukäteen et meneekö kaikki hyvin. Pelotti liikaa, että käy parisuhteelle jotain.

Ja jos itse olisin se kolmas, joka hakee seuraa useammasta henkilöstä, niin menisi kyllä pariskuntien edelle tollaset fwb-tyypit. :) Tavallaan ei tuntisi ehkä itse oloaan niin ulkopuoliseksi, kun yhdistävä tekijä olisi hyvä seksi.

Nvriih

  • Vieras
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #38 : 08.05.2017, 17:31 »
Toisaalta en tiedä sopisiko kimppailu kys suhteeseen,koska mulla on ollut ihme käsitys että "parisuhteessa" olijat kimppailee. En uskoisi,että mustasukkaisuus olisi minulla ongelma,koska pääpaino tässä jutussa on muutenkin seksi.... ehkä pitää vielä jatkaa haaveilua :)

Toki en voi toisten puolesta sanoa, mutta ainakin omaan fuck buddy -suhteeseen sopi erinomaisesti kimppa. Aiemmin kun olin parisuhteessa, niin ei päästy tuumasta toimeen asti. Aina jäi miettimään liikoja ja murehtimaan etukäteen et meneekö kaikki hyvin. Pelotti liikaa, että käy parisuhteelle jotain.

Ja jos itse olisin se kolmas, joka hakee seuraa useammasta henkilöstä, niin menisi kyllä pariskuntien edelle tollaset fwb-tyypit. :) Tavallaan ei tuntisi ehkä itse oloaan niin ulkopuoliseksi, kun yhdistävä tekijä olisi hyvä seksi.

Mäkin olen kimpannut vasta "FWB-suhteessa" kun oman puolison kanssa ollut hankalampi järjestää kotikuvioiden jne vuoksi. Yksi upea neito on kyllä tulossa kylään kunhan aikataulut natsaa. Sittenhän sitä vasta osaa sanoa tuleeko mustasukkaisuutta vai ei. FWB-suhteessa ei tule ainakaan.

R75

  • Vieras
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #39 : 08.05.2017, 18:37 »
Näyttää olevan suhteellisen vaikeaa. Kiinnostavia ja kiinnostuneita ihmisiä ilmaantuu silloin tällöin netissä ja joskus jopa oikeassakin elämässä. Yleensä nämä jutut kuitenkin syystä tai toisesta tai ilman syytä loppuvat ennen kuin ovat ehtineet edes alkaa. Usein on käynyt niin, että nämä ihmiset vain katoavat.

Melissax

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 254
  • Pirteä durasel pupu <3
  • Galleria
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #40 : 19.08.2019, 20:47 »
Tuntuu että aika vaikeaa.  Ihan vain muutama kriteeri mutta pitää toki sen henkilökemiankin toimia..

Hieman turhauttaa kun olisi kiva että löytyisi yhteinen sopiva leikkikaveri mutta vielä ei oo tullut eteen :)

BejaBe

  • Vieras
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #41 : 20.08.2019, 14:33 »

Aika nihkeästi irtoaa seuraa ainakin naisista ellei sitä itse hakemalla hae, seuranhaku on ollut "päällä" varmaan noin viimeiset 2 vuotta eikä toistaiseksi ole tullut ehdoituksia muuta kuin miehiltä ja muutamalta pariskunnalta.

Tosin tuo meidän seuranhaku on ollut tyyliin sitä luokkaa että profiilin seuranhaku kohdassa lukee "kyllä" joten ei tässä olla odotettukaan mitään sen erikoisempaa.

En sitten tiedä kuinka nopeasti löytyis haluamansalaista seuraa jos alkais ottamaan itse kontaktia, tai edes näkisi enemmän vaivaa ja oikeasti innostuis kirjoittamaan itsestään ja hakukohteista jotain vaikkapa tuonne profiiliin.  :P



Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #42 : 20.08.2019, 14:42 »
Ei ole ollut vaikeaa.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #43 : 20.08.2019, 19:18 »
On löytynyt miehiä ja naisia, melkosen helposti vielä. Normiseksiin toisia miehiä on ollut kohtalaisen helppo noukkia tuttavapiiristä ja kapakoista, naisista kuitenkin melkein enemmän iloa ollut (kinkyaspekti) ja niitäkin on löytynyt tuttavapiiristä ja täältä, pus vaan teille.  :-*

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Onko helppoa löytää kolmas osapuoli
« Vastaus #44 : 20.08.2019, 20:14 »
Kuten kultsi tossa ylhäällä totee, joo, seuran hommaaminen ei sinällään ole kovinkaan ihmeellinen juttu.
Musta se pointti on, että minkälaista seuraa on haussa.

Omassa päässä mulla jako menee jotenkin :

Sosiaalinen seksijatkumo
Tää on se kun oikeasti merkitsevät ihmiset, ystävät, esim. istuu iltaa ja koska jengi on avomielistä, juttuja tapahtuu jos tapahtuu.

Intressien kohtaaminen
Ihmisten ei tarvitse olla ees ylimpiä ystäviä vaan esim. samanlaiset fetissit ajaa yhteen ja siitä se sitten menee

Ideat
Tää on se kun tulee jotain mieleen ja se toteutetaan.
"Musta ois kiva kattoa ku kaheksan äijää runkkaa tyhjään simpukankuoreen ja sä sitten nielet sen osterina!"  ;D

Lihadildot
Joku tilanne joka sitten muuttuu nussimiseks jostain triggeristä.
Varmaan se "kapakasta jatkoille" on se yleisin.


Yleisesti se on, että mitä paremmin tunnetaan, sitä paremmin jutut toimii kun tietää että vastapelurit toimittaa eikä vaan höpise.
Oli se kokoonpano sitten mikä vaan.