Kirjoittaja Aihe: Oletko sinä pervo?  (Luettu 12139 kertaa)

bin_hki

  • Vieras
Vs: Oletko sinä pervo?
« Vastaus #30 : 06.03.2018, 12:01 »
Yksi massu kerran sanoi mulle, että nykyään skenessä on vaan näitä nätteihin asuihin pukeutuvia kinkyjä ja kaikki kunnon hc-bdsm-perwåt ovat marginaalissa. No joo, ehkä tällaiset kommentit ovat saaneet minut käyttämään termiä pervo, kun ei asian suhteen estoja satu olemaan ja termi lähinnä huvittaa. Harvemmin tulee ajateltua tosin, että tämä voisi muita loukata. Sori siitä, mutta toisaalta omien korvien välissähän nuo sanojen pienet nyanssit ovat. Visuaalisella puolella oma mielikuvitus tekee samanlaista työtä: Esimerkiksi metsäistä kuvaa joku voi luonnehtia rauhoittavaksi ja toinen taas pelottavaksi.

Pitäiskö muuttaa allekirjoitukseen "Truepervert and proud of it"?  ::)

latexbun

  • Vieras
Vs: Oletko sinä pervo?
« Vastaus #31 : 06.03.2018, 12:46 »
Yksi massu kerran sanoi mulle, että nykyään skenessä on vaan näitä nätteihin asuihin pukeutuvia kinkyjä ja kaikki kunnon hc-bdsm-perwåt ovat marginaalissa.

Tietäisipä hän, mitä suljettujen ovien takana tapahtuu. :) Kunnon pervoilu tapahtuu aivan muualla kuin bileissä, varsinkin jos piiskaus ja sidonta eivät vastaa omaa käsitystä siitä kunnon pervoilusta. Itsekin käyn (Suomessa järjestettävissä) bileissä lähinnä tottumuksesta, en siksi että vapautuneesti pervoilisin siellä, vaikka pervo olenkin.

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Oletko sinä pervo?
« Vastaus #32 : 06.03.2018, 13:04 »
Vähän olen minäkin joskus salaa toivonut että jos te oikeasti pervot pidätte inside-bileiltä jossain niin kutsukaa mut mukaan...

Mutta aiheeseen liittyen, se millä nimellä mua kutsutaan on kyllä omista murheistani about pienin. Sanokaa pervoksi, sairaaksi tai vaikka maitovalaaksi, kyllä minä kestän.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Oletko sinä pervo?
« Vastaus #33 : 06.03.2018, 14:36 »
Toisaalta varmaan "tosipervojenkin" bileissä esiintyisi mielipide-eroja siitä mikä on pervoa ja mikä vaan "kinkyä". Kun itse tyytyisin vaan halimaan ja pussailemaan toisen kanssa lojuen yrjö-
 ja kusilammikossa, niin toinen pervo kuitenkin käskisi nössökinkyjen menemään helvettiin siitä tieltä koska kohta alkaa tosipervojen sessio jossa roikutaan lihakoukusta katosta samalla kun toisen roikkujan penis naulataan toisen roikkujan  penikseen kiinni nitojalla ja samalla tungetaan molempien peräsuoli täyteen eläviä iilimatoja ja sitten ommellaan ne peräreiät umpeen ja pakotetaan kuuntelemaan Arttu Wiskarin koko tuotanto läpi viiteen kertaan samalla kun pakotetaan katsomaan Pekko Aikamiespoika-elokuvia. Ja sitten heidätkin kehotetaan menemään pois koska alkaa entistä pervompi sessio Tuksun ja Matti Nykäsen kanssa.  :))

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Vs: Oletko sinä pervo?
« Vastaus #34 : 06.03.2018, 15:21 »
Mutta aiheeseen liittyen, se millä nimellä mua kutsutaan on kyllä omista murheistani about pienin. Sanokaa pervoksi, sairaaksi tai vaikka maitovalaaksi, kyllä minä kestän.
Maitovalaat onkii kaikkeinst ihaninpia, tuitui  :love:

Ite taas suosin mieluummin melkein mitä tahansa muuta käsitettä kuin sitä pervoa. Hirveen ruma sana noinniiko suutuntumaltaan ja sitten vielä nää kaikki muut perustelut mitä täälläkin on jo puitu.

Luminukke

Vs: Oletko sinä pervo?
« Vastaus #35 : 06.03.2018, 16:47 »
Kaveripiirissä moni kutsuu mm. Limainen vittusaatana, Perverssi, Pervo, Sadomaso, joku taisi joskus Masotontuksi kutsua. Sinänsä ihan sama, tiedän itsekin kuin pervo ja kieroutunut ja mielenvikainen olen. Ja maitovalas :love:

Aino

  • Vieras
Vs: Oletko sinä pervo?
« Vastaus #36 : 06.03.2018, 18:50 »
Muistan hämmennyksen, kun ensikertaa joskus vuosia sitten kinky-skenessä törmäsin ajatukseen, että pervo olisi jotenkin ruma ja vääränlainen sana kuvaamaan meitä. Mutta tässä sen huomaa, miten eritavoin me sanat kuulemme, ja minkälaista painolastia ne mukanaan voivat kantaa. (Mikä on sivumennen sanoen tosi kiinnostavaa minusta, lämmin kiitos kolumnistille aiheen esille ottamisesta! :) )

Itse olen sanonut itseäni pervoksi nimenomaan hassuttelevalla ja voimaannuttavalla (mikä termi!) tavalla yläasteelta asti. Siis kauan ennen kuin mistään kinkystä varsinaisesti tiesin mitään, rallattelimme kavereiden kanssa koulun käytävällä että: "Pervoksi syntyy, pervoksi kasvaa, pervona pysyy! Pervoilu on jessöör, ollaan pervoja!" Kyseessä oli nimenomaan jonkinlainen oman erilaisuuden hyväksyminen ja se, että päättää olla asiasta ylpeä. Sekä järjettömän kiero ja kaksimielinen ajatuksen juoksu, jo silloin herttaisena teininä.

Pari läheisintä ystävää ovat minua myös myöhemmin, aina kun seksistä on puhuttu, tituleeranneet "vähän pervoksi". "Outo pervo" onkin itselleni sanapari, joka sopii oikein hyvin kuvaamaan sekä minua ihmisenä, että seksuaalisuuttani.

Ja juu, olen myös ihan oikeasti sitä mieltä, että perverssi ja "kieroutunut" kuvaavat osuvasti seksuaalisia mielihalujani, ja niiden toteutusta (eli nimenomaan niitä juttuja, joita tehdään privaatisti sellaisten vastakappaleiden kanssa, joilla on vastaavat tarpeet). Kinkyksi en oikeastaan osaa itseäni mieltää tai sanoa.

submit

  • Vieras
Vs: Oletko sinä pervo?
« Vastaus #37 : 06.03.2018, 19:01 »
Toisaalta varmaan "tosipervojenkin" bileissä esiintyisi mielipide-eroja siitä mikä on pervoa ja mikä vaan "kinkyä". Kun itse tyytyisin vaan halimaan ja pussailemaan toisen kanssa lojuen yrjö-
 ja kusilammikossa, niin toinen pervo kuitenkin käskisi nössökinkyjen menemään helvettiin siitä tieltä koska kohta alkaa tosipervojen sessio jossa roikutaan lihakoukusta katosta samalla kun toisen roikkujan penis naulataan toisen roikkujan  penikseen kiinni nitojalla ja samalla tungetaan molempien peräsuoli täyteen eläviä iilimatoja ja sitten ommellaan ne peräreiät umpeen ja pakotetaan kuuntelemaan Arttu Wiskarin koko tuotanto läpi viiteen kertaan samalla kun pakotetaan katsomaan Pekko Aikamiespoika-elokuvia. Ja sitten heidätkin kehotetaan menemään pois koska alkaa entistä pervompi sessio Tuksun ja Matti Nykäsen kanssa.  :))
Muuten oikein, mutta Arttu Wiskarin tilalla Martti Servoa!

vila

  • Vieras
Vs: Oletko sinä pervo?
« Vastaus #38 : 07.03.2018, 00:17 »
pakotetaan kuuntelemaan Arttu Wiskarin koko tuotanto läpi viiteen kertaan samalla kun pakotetaan katsomaan Pekko Aikamiespoika-elokuvia. Ja sitten heidätkin kehotetaan menemään pois koska alkaa entistä pervompi sessio Tuksun ja Matti Nykäsen kanssa.  :))
Muuten oikein, mutta Arttu Wiskarin tilalla Martti Servoa!

Ei tuo ole perverssiä. Tuo on sairasta. Menkää molemmat hoitoon.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Oletko sinä pervo?
« Vastaus #39 : 07.03.2018, 00:40 »
pakotetaan kuuntelemaan Arttu Wiskarin koko tuotanto läpi viiteen kertaan samalla kun pakotetaan katsomaan Pekko Aikamiespoika-elokuvia. Ja sitten heidätkin kehotetaan menemään pois koska alkaa entistä pervompi sessio Tuksun ja Matti Nykäsen kanssa.  :))
Muuten oikein, mutta Arttu Wiskarin tilalla Martti Servoa!

Ei tuo ole perverssiä. Tuo on sairasta. Menkää molemmat hoitoon.

Cheekiä soimaan, niin se menisi sadismista.

MizzMilide

  • Vieras
Vs: Oletko sinä pervo?
« Vastaus #40 : 07.03.2018, 02:15 »
Kun meen miitteihin tai bileisiin, meen kinkymiitteihin tai -bileisiin, tai bdsm-bileisiin, mut en kyl sano koskaan, että pervobileisiin. Se kuulostais just joltain pedofiilisetien illanistujaisilta. Tai että kaikki siellä tekis vain näitä juttuja:
Minusta pervoa on vaikkapa insesti- roolileikit, adult baby, eläinseksistä kiihottuminen, ass smoothie, pissaenema, kakalla löträäminen, itsensä paljastelu, tai bareback gb. Tai 30 tuntemattoman miehen mällien nieleminen

Harmi ettei ole bileitä missä kaikki tekis vaan noita juttuja, koska toi ois paljo mielenkiintosempaa kun nykyiset bileet :D.

Oon nyt inha laiska ihminen enkä jaksa lukea kaikkia kommentteja, mut hitto ku tää nauratti  :))

Mulle sanoilla kinky tai pervo ei varsinaisesti kummallakaan oo mitään negatiivista klangia, ellei niitä joku yritä käyttää erityisesti loukkaamiseen. Yhden läheisen mutta kaukana asuvan ystävän kanssa pervo on nykyään yhtä aikaa tavallaan sekä haukkuma- että hellittelysana; hänen aloittaessaan viestin sanoilla "Hei pervo", tulee joka kerta lähinnä semmonen kiva olo, että edelleen saan olla tämmöinen kuin olen kaikkine ns. oikkuineni. Toisaalta jos jompikumpi tekee jotain vähän epäsovinnaisempaa, on ihan ok sanoa kaikella lämmöllä, että -tun pervo.
Silti jostain syystä taidan jotenkin alitajuisesti pitää termiä kinky vähän 'parempana', kunnioittavampana kuin pervo. Mulla on yksi ystävä, jonka kinkyys paljastui mulle vasta jo jonkin aikaa tunnettuamme, ja hänestä on jollain tapaa tullut mulle semmonen go-to -ihminen jos on jotain kysyttävää tai puhuttavaa aihepiirin sisällä. Jos mulla on syystä tai toisesta tarve puhua hänestä anonyymisti, hän on minulle "mun Kinky-Mami". Nyt kun mietin, niin en vois kyllä ikinä kutsua häntä Pervo-Mamiksi, vaikka pervo on mulle sanana ainakin tälleen skenen sisällä tosi neutraali, tai ainakin enemmän positiivinen kuin negatiivinen. Mut silti, mun Mami ei oo piiruakaan pervo, se on vaan aika saamarin Kinky!

satula

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 91
  • siis otanko mä sen nyt suuhun?
  • Galleria
Vs: Oletko sinä pervo?
« Vastaus #41 : 10.03.2018, 01:29 »
Samaa mieltä siitä, että kinky-sanalla on sellanen hienosteleva klangi. Pervo on ryhdikäs ja konstailematon. Itse tunnustaudun pervoksi, se jättää liikkumavaraa show-luontoisen bile-piiskauksen ulkorajoille. Välillä tekee hyvää pervoilla, niellä spermaa, palvoa peräaukkoa, juoda saavikaupalla kusta tai saada kakkaa tuoreena suoraan suuhun. Ass smoothie pillillä olisi pervo-illan kruunaus  :D

Pervo on ystävällinen, kaunis sana, olen aina ylpeä siitä  :love:
 

Lily

Vs: Oletko sinä pervo?
« Vastaus #42 : 10.03.2018, 08:39 »
Onko se pervoa että luettuaan muumi sadun lastenlapselleen,  lähtee hotelliin piiskaamaan itsestä puolta nuorempaa? ON!

Onko se pervoa että saa kumppanin toimesta orgasmeja, kumppanin kaverin istuessa samaan aikaan polvella? ON!

Listaa voisin jatkaa loputtomiin, mutta totean vaan: Kyllä, kyllä olen pervo, ja ylpeä siitä <3

pikkusisko

Vs: Oletko sinä pervo?
« Vastaus #43 : 10.03.2018, 12:05 »
Mulle tulee yllätyksenä, että moni kokee kinkyn negatiivisesti soivana sanana  :o Olkoonkin ruma lainasana, olen käsittänyt että se on ainoa vakiintunut termi jolla meihin voi viitata nimenomaan neutraalisti, myös ulkomaailmassa. Mitä muita sanoja sitten oikeastaan on? Toki voi puhua erikseen fetisisteistä tai sadomasokisteista, mutta se ei millään riitä tähän koko kirjoon.

vila

  • Vieras
Vs: Oletko sinä pervo?
« Vastaus #44 : 10.03.2018, 17:59 »
Mulle tulee yllätyksenä, että moni kokee kinkyn negatiivisesti soivana sanana  :o Olkoonkin ruma lainasana, olen käsittänyt että se on ainoa vakiintunut termi jolla meihin voi viitata nimenomaan neutraalisti, myös ulkomaailmassa. Mitä muita sanoja sitten oikeastaan on? Toki voi puhua erikseen fetisisteistä tai sadomasokisteista, mutta se ei millään riitä tähän koko kirjoon.

Luulen, että pervous on enemmän identiteettikysymys kuin sana jolla viitataan henkilön kuuluvan tiettyy ihmisjoukkoon. Uskon myös, että itsensä kutsuminen perverssiksi vaatii vähän aikaa. Kinky on sellainen helppo sana jonka voi omaksua heti ja kätevämmin tehdä jakoa "väärään ja kinkyyn".