Kirjoittaja Aihe: Rsyke: Alkukantaisen kohtaamisen miitti 29.1.2019 klo 18.30-> Bar Bertel, Tre  (Luettu 5890 kertaa)

alice

Äyyyy, me päästäänkin paikalle vasta vähän seittemän jälkeen, onko kovin paha tulla myöhässä?

Kesyeläin

Tuun kattoo ko Kesy pätkii porukkaa pinoon  8) Ei vaan siis seuraamaan tasavertaisia kohtaamisia!
Ei mitään paineita vai?

Jääpi väliin. En oo vieläkään toipunu edelliskerrasta. Sen siitä saa ku menee pitämään hauskaa.
Harmi!

Äyyyy, me päästäänkin paikalle vasta vähän seittemän jälkeen, onko kovin paha tulla myöhässä?
Murinoidaan sopivasti, mutta kyllä joukkoon mahtuu hiukan myöhässä tulevatkin. Pisteet siitä, että varoitatte myöhässä tulosta. Onko tarkempaa arviota "vähästä"? Laskeskelen siitä sitten, että briiffaanko sut/teidät erikseen vai venytetäänkö alusta

Orvokki

 Hmm... tarkoitus on tulla. Mutta tulen yksin, onko siellä ollut muita ilman seuralaista?

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Hmm... tarkoitus on tulla. Mutta tulen yksin, onko siellä ollut muita ilman seuralaista?
Osallistuaksesi et tarvitse seuralaista.

dos

Lääkäri ei siunannut uusintaottoa :-------D saavun kyllä silti seuraamaan tapahtumaa.

alice

Äyyyy, me päästäänkin paikalle vasta vähän seittemän jälkeen, onko kovin paha tulla myöhässä?
Murinoidaan sopivasti, mutta kyllä joukkoon mahtuu hiukan myöhässä tulevatkin. Pisteet siitä, että varoitatte myöhässä tulosta. Onko tarkempaa arviota "vähästä"? Laskeskelen siitä sitten, että briiffaanko sut/teidät erikseen vai venytetäänkö alusta

Alotelkaa vaan rauhassa, ei tarvii meidän takia venyttää :D En edes tiedä tarkalleen, mutta luulen että menee lähemmäs puoli kasia.

alice

Lääkäri ei siunannut uusintaottoa :-------D saavun kyllä silti seuraamaan tapahtumaa.

Oh noes! Nyt oon kyllä vähän pettynyt :D

dos

Lääkäri ei siunannut uusintaottoa :-------D saavun kyllä silti seuraamaan tapahtumaa.

Oh noes! Nyt oon kyllä vähän pettynyt :D

Sanopa muuta, ootin varsinkin meidän välistä haastamista

Lamoka

Taidan myöhästyä ihan muutaman minuuttin seitsemästä.  :-\ osallistuin viimeksi myös, eli pelin henki on jotakuinkin selvillä. Ei tarvitse siis odotella.  :)

Orvokki

 Tää oli huikeeta ❤

alice

Ihan parasta, kiitos :love:

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Kylläpä oli hyvät iltapainit, kiitos niistä! En tainnut juuri keretä jutella kenellekään, mutta torstaina sitten paremmalla ajalla.

Näitä saa järjestää lisääkin, osallistun kyllä jos vaan aikatauluun sopii.

MURU

 :love: muru kiittää ja kuittaa

Trobi-cat

  • Vieras
Turun vahvistus kiittää suunnattomasti aivan tajunnanräjäyttävästä miitistä, jossa minut otettiin avosylin vastaan. Loistavia keskusteluita, upeitä persoonia joiden nimet haluaisin muistaa, mutta kaiken kivan tekemisen touhussa olen unohtanut. Otukset joiden kanssa olin miitissä enemmän puheessa mukana, olisi ihanaa, jos voisimme jatkaa keskustelua privan puolella lisää. Kaveriksikin saa toki pyytää  ^-^

Trobikisu kiittää onnistuneesta miitistä ja paineista, näkemisiin ja tapaamisiin tulevaisuuden miiteissä ja bileissä  :)

Kesyeläin

Kesy kiittää kaikkia osallistuneita!
Ihana oli riehua  :love: :love: :love: :love:

Huhu kertoo, että Kesy olisi jäänyt jopa alakynteen! Ja viihtynyt siellä! *kehr*

Risuja ja ruusuja joko tähän tai yksärillä.