Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Kinkybileiden dresscodesta ja kinkypukeutumisesta - mitä se kenellekin on?

(1/18) > >>

bemad:

--- Lainaus käyttäjältä: n4103xxl - 14.04.2011, 16:55 ---Minä en kyllä ole huomannu, että noi asut ja materiaalit erottelis meitä kinkyjä jotenkin toisistaan, joku vaan tykkää lateksista, pvc:stä, nahasta tms, ja bileissä on kyllä kiva katsella kauniisti pukeutuneita ihmisiä :)
--- Lainaus päättyy ---

  Se on silti ongelma, että erikoispukeutujilla on monopoli, jolla hallitaan sceneä.
Ei se ole yleisen estetiikan mukaista, että/jos koko kansa pukeutuu kansallispukuihin tai kurahousuihin (dresscode). Homma on vähän sama, kun jos määritellään että johonkin konserttiin tai hotelliin ei saa mennä farkut jalassa. Kinkyscenen kehittymättömyyttä todella osoittaa se, ettei se kykene kontrolloimaan vieraitaan kuin dresscoden avulla. No eipä siellä bileissä mitään sen kummempaa voi tapahtuakaan, muuten löytyisi toisenlaiset kontrollikeinot.  >:(

submit:
Jos halutaan jatkaa iki-ihanaa dresscode-keskustelua, tehdään se toisessa ketjussa. Jotta kenellekään ei jäisi epäselvyyksiä, Suomessa järjestetään sellaisiakin tapahtumia, joissa ei ole minkäänlaista ohjetta pukeutumiseen.

Pyydän Bemadia lukemaan BDSM-baarin Pelisäännöt ja noudattamaan niitä.

Kuume:
Mulla ainakin tuo dresscode on vaikuttanut jonkin verran tapahtumiin osallistumista. Viimeisimpänä esimerkkinä tuorein kinkypohjola. Meillä touhu on tapahtunut aika arkisesti ja mitään tavan vaatteita kummallisempaa meillä ei kummallakaan ole. Varsinkin tuo miehen vaatekerta on aika räsäistä peruskampetta niin ei olisi ollut mitään päällepantavaa koko tapahtumaan. Vähän jäi mietityttämään olisiko sisälle edes päässyt, joten jäi tapahtuma ainakin tänä vuonna välistä  ::). Vaikka itse pidän kumista, pidän myös muista materiaaleista ja olisi todella kiva jos myös muunlaisia vaatteita näkyisi enemmän kuvioissa.

Tän saa siirtää, en viiti jättää postaamatta ;).

n4103xxl:
Siirrä vaan submit tämäkin, tuli vaan mieleen tosta dresscodesta vielä.  Jyskäläänkin on dresscode, fetish tyyppinen asu. No, ajatellaan nyt vaikka tavallisia farkkuja, niistä vois leikata vaikka ahterin pois ja tehdä chapsin tyyppiset. Tai sit pukeutua vaikka,  boksereihin/stringeihin yms. Harvemmin dresscodessa määrätään materiaalia, vaan se tyyli, pukeudu nii kuin et normaalisti kadulla pukeutuis. Eli, mielikuvitusta vaan peliin, joskus on asuja väännetty mustista jätesäkeistäkin :) ihan siks, että ei ainakaan ole asu ollu esteenä sisäänpääsyyn, jos muut kriteerit on täyttyny  :)

n4103xxl:
Heh, ompelevana immeisenä, täytyy viel jatkaa, mieleeni on jääny yks, mun mielestä aivan loistava idea. Oli täysin alaston nainen, jolle oli kriittisiin kohtiin (ja vähän muuallekin) liimattu kumisia feikki ötököitä, hämiksiä, käärmeitä, liskoja yms... musta se oli tosi hieno asu :) No joo, tossa ei kyl ollu ompelemisen kanssa mitään tekemistä, kiinnitän vaan ite huomiota aina asuihin, missä on käytetty mielikuvitusta :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta