Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Mielikuvituksesta

(1/6) > >>

swan:
En keksinyt aiheelle parempaa osastoa,mikä voi kertoa tylsämielisyydestä. Toisaalta on kätevää töiden lomassa kännyttää verkossa ja foorumilla.

Mitä teille mielikuvitus merkitsee ja koetteko sen voimakkaana itsessänne?
 Voiko mielikuvitus tehdä tepposia leikeissä tai sotkeua liiaksi todellisuuden kanssa?

Omasta mielestäni esim. psyykkeellä leikkiminen  vaatii aika  paljon pysyäkseen leikkinä,joka on totta.

Voin myös todeta,että joskus mielikuvitus on tehnyt tenän pahemman kerran ja se on aika pelottavakin asia

n4103xxl:
Mielikuvitus joskus voi laukata, ja saada aikaan lievää turhaakin pelkoa, mulle sattunu joskus jokunen vuos sitten.  Mut, olen yleensä niin jalat maassa tyyppiä, etten turhia ala etukäteen pelkäämään, session ollessa päällä, en juurikaan kerkiä omaa mielikuvitustani käyttämään, kuunteleen vaan Masteria, ja nautin. :)

Chilipala:
Mielikuvitus, mukava aihe! Jos pitää kuvailla jotenkin itseään niin aika usein mainitsen että olen luova, eli aika merkittäväksi asiaksi sen koen itsessäni.

Mulle luovuus ja mielikuvitus on sellainen asia joka saa ihmisen eläväiseksi ja kiinnostavaksi. Ihmiset joilla ei oikein mitään tunnu tapahtuvan päässä ovat jotenkin jäykkiä, ennalta arvattavia ja mun mielenkiinto ei kestä yhtä kauaa kuin jonkun luovemman kanssa.

Vaikka olen mielikuvituksellinen ihminen en ole koskaan oikein ollut sellainen haaveissa eläjä. Sellaiseen runotyttömäiseen tapaan... Jotkut tuntuu kulkevan vähän omissa maailmoissaan. En ole itse kiinnostunut tämänkaltaisista ihmisistä.

Mielikuvituksella varustettu ihminen on yllätyksellinen, joustava ja ehdottomasti viihdyttävä.  :) Kekseliäisyys on hauskaa. Eriskummalliset ideat jotka välähtää yllättäen mieleen on kerrassaan yksi elämän merkittäviä pieniä/suuria nautintoja.

Jos nyt sitten lopuksi kokeilen liittää tämän taas aiheeseen... Niin mun leikkikaverilla pitää olla mielikuvitusta, muuten en edes kiinnostu riittävästi.

Mielikuvitus on hieno väline niin moneen. Sillähän voi esim. harjoitella ennalta pelottavia tilanteita vähemmän pelottaviksi...tai kuvitella miten ei-niin-pelottavasta tilanteesta voikin tulla hetkessä kovin hermostuttava... Ja sitten ehkäpä siinä tilanteessa onkin sellainen pieni jännitys jota ei olisi muuten ollenkaan kun miettii että huih, on periaatteessa mahdollista että se pudottaa vahingossa rautojen avaimen katuviemäriin kun kävellään sellaisen ohitse ja sitten sitä ollaan pulassa kun tunnin päästä on mummon synttärit ja vara-avain on Kokkolassa!
:P

Subi jolla on vilkas mielikuvitus saa niin paljon aikaan ihan itse omassa pikku päässään miettimällä asioita että oikein alkaa hykerryttää kun sitä ajattelee.  :))

misuli_n:
,


vincent83:
jukolauta jos mulla olis "siviilielämässä" käytössä samanlainen mielikuvitus kuin täällä kinkypuolella. huh.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta