Äänestys

Oletko sessiossa orgasmikeskeinen?

Olen, haluan sen aina session yhteydessä
84 (16.7%)
Olen, mutta tyydyn siihen mitä minulle annetaan
67 (13.3%)
Olen, mutta en aina onnistu siinä ja se häiritsee minua
29 (5.8%)
Olen ja en ole, riippuu sessiosta
142 (28.3%)
En ole, asialla ei ole minulle suurtakaan merkitystä
42 (8.4%)
Alistuvana minulle on tärkeämpi D:n orgasmi
93 (18.5%)
Dominoivana minulle on tärkeämpi o:n orgasmi
39 (7.8%)
En halua laueta sessiossa, se ei kuulu BDSM-seksiin
6 (1.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 152

Kirjoittaja Aihe: Oletko orgasmikeskeinen?  (Luettu 65944 kertaa)

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #45 : 29.05.2011, 15:00 »
Komppaan Leccarea. Ejakuloiva, multiorgasminen sub-tyttö/nainen on parhautta <3

misuli_n

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #46 : 29.05.2011, 15:08 »
,
« Viimeksi muokattu: 19.07.2011, 21:20 kirjoittanut misuli_n »

swan

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #47 : 29.05.2011, 15:29 »
Orgasmin/t voi saada myös ruoskalla ja  ;)
tai ihan perinteiselläkin tavalla myös.

Domin orgasmi/t on kuin palkinto s ja nautin siitä.

Ruoskalla/piiskaamisella täysin kokematta toistaiseksi. Ihan mielenkiintoista olisi tietää, että onko se omalla kohdalla mahdollista, (hihi ja huhhuh.)

Myönnän, että Masterin nautinto on omaani tärkeämpi, vaikka tässä nyt on nautinnot olleet jokseenkin kortilla. Saas nähä miten akan käy vanhoilla päivillään. :)

Kuume

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #48 : 29.05.2011, 16:03 »
Pitäisikö ejakuloinneille aloittaa oma ketju vai saisiko nekin ujutettua tämän alle? Ejakuloivat subitytöt<3 Varsinkin ekalla kerralla, kun kokevat sen <3 <3 Olen melko ejakulaatiokeskeinen...

Ejakuloinnin kokeminen ensimmäistä kertaa on kyllä hyvin hämmentävää. Ainakin näin omalta osaltani. Olen aina kokenut orgasmin saamisen helpoksi, mutta en koskaan ajatellut että voisin ejakuloida. Tuli kyllä rytinällä todistettua että voin. Kyllähän siinä oli aika mahtava lojua omassa kuolassa ja märässä nestelammikossa meikit valuneena  :-[. Oikeissa käsissä voi siis tapahtua mitä vain.

Minulla orgasmikeskeisyys tosiaan riippuu myös session laadusta. Sanotaanko että orgasmi on mukava kokea silloin kun se sopii siihen hetkeen. Yleensä D:n tyytyväisyys/orgasmi on etusijalla, riippuen mitä haetaan.

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #49 : 31.05.2011, 02:44 »
Itse en koe olevani orgamiskeskeinen omasta orgasmistani, saan jos san ja yleensä jos kyse sessioinnista niin ei hirveästi kiinnosta edes saanko.
Subin suhteen riippuu tapauksesta. Yhdelle subille orgasmi voi olla palkinto siinä missä toiselle minun edessä laukeaminen häpeällistä ja lähes rangaistus. Paljon riippuu myös miten helposti subin saa laukeamaan tuleeko sitä miten käytettyä. Jos subilla on muutenkin vaikeuksia laueta, en minä rupea sitä kiusoittelemaan sillä että vie lähelle muttei anna tulla.


Tämän subin mielipide sarjaorgasmien teettämisestä subilla (kun näemmä moni masteri siitä on jaksanut mainita): Tuo on yksi kivoimpia alistumisen muotoja.

Tätä tapaa en ymmärrä. Eihän orgasmien saaminen ole loputtomasti mahdollista. Jossain tulee raja vaikka Dom kuinka ankarasti käskisi ja valvoisi.
Sub hieroo itseään, painelee, työntää jotain sisään ja pitää vaikka värisevää dildoa turtuneen klitoriksen päällä. Ei irtoa mitenkään. Puoli tuntia on mennyt, kyllästyneen näköinen Dom vieressä ja huoneessa luovuttamisen tunnelma. Turhautunutta säheltämistä eikä Dom voi itsepäisyydessään peruuttaa käskyään.


Osa ihmisistä voi tulla varsin helposti uudelleen ja uudelleen hetiperään jos sopivaan herkkyyyteen päätyvät, eivätkö voi itse asialle mitään vaikka miten jo sattuisi tulla.
Eikä mikään sano että subin itse tarvitsisi tyydyttää.. Kyllä domikin voi subiin esim dildoa käyttää aivan hyvin. En näe mitään estettä miksei.
Jos toisella kestää laukeamisessa ja kunnola yrittää niin ei siinä oikein mielestäni ole Alistavan fiksua ruveta turhautumaan, jos alkaa tympiä niin peruuttaa käskyn, aivan kuten minkä tahansa muunkin käskyn voi peruuttaa. Sitten voi valita toteaako subille että vaihdetaas puuha täysin neutraalisti, vai kokeeko tarpeeksi tehdä isommankin numeron siitä että toinen ei tullut.

Riihipiru

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #50 : 31.05.2011, 13:39 »
Mulle seksi ym ei koskaan merkinnyt mitään ja vaikka kuinka vanilja- eksäni aikoinaan halusi minulle orgasmin tuottaa niin ei siinä onnistunut. Aseksuaalia kun on hyvin vaikeaa tyydyttää tai saada edes syttymään. Seksi ei edelleenkään merkitse minulle mitään, voisin aivan hyvin huoletta elää lopun elämääni ilman sitä. Kun kaapista ulos rymysin, Masterini sai minut laukeamaan elämäni ensimmäisen kerran. Orgasmi tuntui taivaalliselta ja koska olen ääripäästä toiseen menevä henkilö, mulla lähti mopo kädestä. Erään puolentoista tunnin mittaisen session aikana laukesin 63 kertaa :D Mutta... Minä laukean vain jos mukana on jotain muutakin kuin hillitöntä panemista. Vaniljaseksiin en ole suostunut enää vuosiin ja sessiossa se henkinen puoli on se mikä saa mut laukeamaan fyysisesti.

Koeta tästä nyt sit ottaa jotain selvää... Jep, olen vaikea  ;D




subula

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #51 : 01.06.2011, 00:58 »
Onpas hyvä keskustelu. Kiitos siitä.

Joo olen ja en ole orgasmikeskeinen. Mulle on tärkeää että toinen osapuoli laukeaa. Itse en useinkaan saa (syitä siihen monia) mutta se ei ole se pointti sessiossa. Oikeastaan on inhottavampaa jos väkipakolla yritetään mulle orgasmia.

Tuntuu jotenkin kammottavalta miettiä sessiota jossa orgasmit nousevat tärkeysjärjestyksessä ensimmäiseksi. Minusta session pääpaino ei saa olla orgasmin tavoittelussa. Mä oon ehkä jopa hieman yhdyntävastainen (jos noin nyt voi edes sanoa :D ). En näe itseänä ejakuloimassa enkä edes orgasmien ristitulessa. Jos orgasmeista tehdään "the" juttu niin kyllä menee persuksille koko touhu. (ei sillä ettenkö panemisesta tykkäis mutta ilmankin voin olla ja yksin saan :D )

Minulle sessiossa esim nöyryytys, periksi antaminen ja kipu ovat paljon suurempia kuin fyysiset orgasmit. Henkiset jutut "avaavat" päätä, ajatuskanavia enemmän kuin fyysinen orgasmi.

No siis joo en ole orgasmikeskeinen omalta kohdaltani mutta minulle on tärkeää että toinen osapuoli saa. Ota nyt taas tostakin selvää :D

Mr.Inathu

Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #52 : 01.06.2011, 10:52 »
Jahhah, että tälläinen kysely jäänyt vastaamatta...
Kyllä minä lopultakin vastasin, että olen orgasmikeskeinen. Ei se tarkoita sitä, että orgasmi olisi leikkimisen päätarkoitus tai tavoite, mutta kun nyt aloin asiaa miettimään, en muista montaakaan tilannetta/sessiota, jossa en olisi vähintään jossain vaiheessa lauennut fyysisesti. Henkiset orgasmit ovat sitten vielä toinen juttu...

subin orgasmit ovat täysin leikkikaverista kiinni. Niitä tulee sarjoissa ja pakotettuina tai sitten vain ani harvoin erikoistilanteissa. Sellaisia erikoistilanteita voi hyvin olla jonkin rajan ylittäminen tai esimerkiksi fistaus- tai peppuneitsyyden menettäminen. Tälläisessä tilanteessa subin orgasmi voi olla hyvin voimakas, mutta se ei enää välttämättä onnistu lainkaan seuraavalla kerralla. Hetket ovat hetkiä ja jokaisen hetken tunnelma on erilainen...  Tuollaiset hetket ovat tietysti D:lle erittäin nautinnollisia ja varsinkin tälläiselle tunteita hengittävälle D:lle ihan parhautta... :D

Kuitenkaan subin orgasmi ei ole mikään itseolettamus tai edes hyvän session edellytys. Kokonaisuus ja tunteiden kimara on se mistä minä ammennan ja tietysti siihen silloin liittyy vahvasti oma flow... Mistä onkin sitten jo helppo siirtyä aasinsiltaa niihin henkisiin orgasmeihin...

Henkisiä orgasmeja koen usein hyvin etenevän flown yhteydessä ja niitä saattaa seurata vielä pitkään onnistuneen session jälkeenkin. Vaikka taitava pitkitetty ja loppuun viety suihinotto on yksi elämän "pienistä" nautinnoista, ovat flow ja henkiset orgasmit minulle tärkeimmät syy sessiointiin, joten kyllä. Pakko on tunnustautua hyvin orgasmikeskeiseksi :D

Tämä tunnustus tosin koskettaa pääasiassa sessiointia... Seksileikkejä on kuitenkin niin monenlaisia, eikä aina ole mahdollista/järkevää/tarpeen tuottaa fyysisiä orgasmeja. Monet tilanteet vain toimivat tavallaan "esileikkinä" ja tunnelman kohottajana jollekin toiselle myöhemmin tulevalle tilanteelle. Ihan samoin, kuin pitkä sessiokin pitää sisällään paljon erilaisia tilanteita ja kuvioita, ei vain seksiä yhdessä sidonnassa ja sitten seksiä toisessa. Itse olen kehittänyt paljon kykyäni keskeyttää "liian nautinnollisia" tilanteita ja pitkittää ja pitkittää omaa laukeamistani... Pitäisi joskus paneutua siihen yhteen ikuisuusprojektiin, tantraan. Josko niistä opeista saisi vielä ammennettua jotain uutta bonusta muihinkin leikkeihin :)

isabella

Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #53 : 07.06.2011, 20:24 »
Olen ja en ole orgasmikeskeinen. D:nä en useimmiten edes riisu vaatteita tai anna alistuvan koskea minua (tästäkin on kyllä välillä tullut poikettua), orgasmin saamista en ole edes yritänyt. Kuten monet muutkin ovat tässä ketjussa todenneet, saan tyydytyksen ihan muista asioista. Session jälkeen tilanne on kyllä usein toinen ;D Subin orgasmi on kiva jos se sopii kuvioihin mutta ei millään tavalla välttämätön sekään.

Subina olen todella orgasmikeskeinen jos tiedän sen olevan mahdollista. En saa kovin helposti, fysiologiani on sellainen että tarvitaan hyvin spesifistä koskemista ja paljon aikaa. Uuden/satunnaisemman ihmisen kanssa ei sessiotilanteessa kannata lähteä edes yrittämään, siitä ei seuraa kuin turhautumista molemmille. Mutta pitkäaikaisemman D:n kanssa olen niin orgasmihakuinen että ei mitään rajaa. Joskus on leikitty orgasmikiellolla ja sillä saa viikossa minut niin himokkaaksi että en enää kykene työntekoon kun ajattelen pelkkää seksiä  :o

swan

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #54 : 07.06.2011, 21:09 »
Mutta pitkäaikaisemman D:n kanssa olen niin orgasmihakuinen että ei mitään rajaa. Joskus on leikitty orgasmikiellolla ja sillä saa viikossa minut niin himokkaaksi että en enää kykene työntekoon kun ajattelen pelkkää seksiä  :o

On varmaan niinkin, että jos on tottunut tiettyyn määrään seksiä kumppanin kanssa, sitä vaikeampi on tottua muunlaiseen.

En enää edes kehtaa sanoa kuinka kauan on tullut oltua selibaatissa varsinaisesta seksistä, mutta ei se tarkoita että kestäisi järjissään muutamaa päivää enempää ilman
masterb.. eikun masturbointia. Eli on kai se myönnettävä olevansa myöskin orgasmikeskeinen. Ja ehkä vähän ristiriitainen myös  ;D

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #55 : 08.06.2011, 09:27 »
Orgasmilla ei ole sessiossa tai muutoin omalla kohdallani merkitystä sen sijaan kumppanin/kumppaneiden orgasmi on mulle hyvin tärkeä, ei väliä olenko d vai s tai vaikka tilanne olisi vaniljaakin..

Lucrezia

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #56 : 12.06.2011, 13:35 »
Dominoivana minulle on tärkeämpää o:n orgasmi. Oma tyydytys tulee siitä, kun on saanut toisen silmät nautinnosta sumeiksi ja hän suorastaan kerjää helpotusta.

Se on hallintaa - ei se, että alistettava tuottaisi orgasmin minulle. Dominoivan osapuolen nautinnon ei kuulu olla alistettavan käsissä - tai suussa  ;D

Yleensä minulla on vaatteet päällä koko ajan eikä alistettava saa edes paljoa kosketella minua mistään. Joskus taas saa koskea ja voidaan jopa pannakin, mutten silti heittäydy tilanteeseen täysillä, koska kontrollin ei kuulu mennä. Olen muutenkin niitä ihmisiä, joille nautinnollinen seksi tarkoittaa paljoa muutakin kuin orgasmin saamista.

Jos suhde on muutakin kuin D/s- suhde (tai ei ole sellainen ollenkaan), niin kaikin ajoin ei ole itsekontrollista tietoakaan eikä tarvitse ollakaan. Silloin molempien täysi tyydytys tulee varmaan aika lailla itsestään selvänä asiana jossain kohtaa, koska tunnesidekin on aivan eri vahvuutta kuin pelkkien sessioseuralaisten kanssa.







Chilipala

Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #57 : 12.06.2011, 22:03 »
Olen yhdyntäkeskeinen ja siellä sitten häämöttää se orgasmi vähän niin kuin luonnollisena jatkeena...  ;D Vastasin kuitenkin gallupiin olen ja en ole, riippuu sessiosta. Mitä sitä paremminkaan muotoilemaan.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #58 : 12.06.2011, 22:16 »
Tällä viikolla meidän vieraanamme oli pariskunta Master/narttu-yhdistelmä.
Ei siitä sen enempää mitä teimme, kaikea kivaa kinkyä kuitenkin monta tuntia.

Illan alussa sanoin heille, että tämän ei tarvitse olla mitään suorituskeskeistä...pakko saada orgasmi. Keskitytään siihen miltä tuntuu. Tuoksut, maku, tuntoaisti, äänet, tunnelma, visuaalisuus ja ylipäätään iloitaan ja nautitaan yhdessä siitä mistä pidämme.

Niinpä kun ilta päättyi liki viiden tunnin jälkeen en edes tiedä kuka sai laukeamisen kenen kanssa vai saiko kukaan. Mielikuva jäi siitä, että pariskunnan molemmat osapuolet eivät lauenneet kertaakaan mutta nauttivat silminnähden kaikesta mitä teimme yhdessä vieden heitä uusille alueille ja uusiin kokemuksiin. Hauskaa oli kaikilla ilman mitään pakkoa mihinkään. Näinkin se voi mennä.

Amynsomnia

Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #59 : 24.02.2014, 10:45 »
Olen kai poikkeuksellisen orgasmikeskeinen sillä haluan sitä oli sessiota tai ei.
Se on mielestäni oiva ja ihana lisä sessiossa mutta ei aina mitenkään pakollinen. Toki sitä toivon mutta en odota vaan päätös on toisella, haluaako minun saavan/ansaitsevan orgasmin. Orgasmilakolla saa minut kiemurtelemaan ja kerjäämään hyvin helposti sessiossa laukeamista.  O:-)

Tosiaan, pakollinen se ei ole vaan minäkin saan mielihyvää myös niin pajosta muusta ja niitä "henkisiäkin orgasmeja" tulee silloin.

Mitä tulee pakotettuihin orgasmeihin leikkiessä niin pidän siitä ja paljon mutta sekin vaatii omanlaisensa momentin että pystyy täysin siihen itse tilanteeseen keskittymään.

Mutta siis, orgasmilla mennään. ;)