Kirjoittaja Aihe: Mistä löydätte kumppaninne?  (Luettu 11160 kertaa)

Misery

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 83
  • Juuri siellä, missä pitääkin.
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #45 : 21.08.2017, 20:59 »
Öm...mitähän tässä tarkoitetaan kumppanilla? Panot on panoja, kumppani on jo suhde  C:-)


submit

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #46 : 21.08.2017, 21:27 »
Öm...mitähän tässä tarkoitetaan kumppanilla? Panot on panoja, kumppani on jo suhde  C:-)
Kieltämättä aloituksen määritelmät hämmensivät. Itse otin kirjaimellisesti ("ennen kaikkea kiinnostaa siis suhteet, joissa ollaan jokseenkin kaukana seurustelusta vaikka romanttisia/seksuaalisia jännitteitä ja aktiviteetteja olisikin...") - jos nyt oikein ymmärsin.

Kelpie

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #47 : 21.08.2017, 21:39 »
Öm...mitähän tässä tarkoitetaan kumppanilla? Panot on panoja, kumppani on jo suhde  C:-)
Kieltämättä aloituksen määritelmät hämmensivät. Itse otin kirjaimellisesti ("ennen kaikkea kiinnostaa siis suhteet, joissa ollaan jokseenkin kaukana seurustelusta vaikka romanttisia/seksuaalisia jännitteitä ja aktiviteetteja olisikin...") - jos nyt oikein ymmärsin.
Etymologia ei tässä lajissa ole muutenkaan itsestään selvää, määritelmä selvensi kysyjän tarkoitusta. Eikä yhden sanan määritelmästä kauheasti kannata saivarrella. Kaveri, kumppani vai mikä lie, suhteita kaikki tyynni. Onhan monilla vaikka 80-vuotias tyttökaveri ;-)

Draugo

Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #48 : 21.08.2017, 21:42 »
Jaa itse kun tulkkaan sanan "kumppani" olevan sanan "partner" käännös ja tuo taas voi tarkoittaa mitä tahansa satunnaisesta kertatapaamisesta pysyvään elinikäiseen suhteeseen. Jos sitä haluaa tarkentaa niin siihen voi sitten laittaa tarkenteita, esimerkiksi suomesta löytyy sana "seurustelukumppani" joka tekee aika selväksi että kumppani itsessään ei vielä vaadi seurustelua, voihan kyseessä olla vaikka hallituskumppani jos niikseen tulee.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 779
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #49 : 21.08.2017, 21:48 »
Oikeastaan kaikki toimivat kuviot ovat kohdallani syntyneet ainakin jollain tasolla kinky-bileissä, jopa silloin, kun on viestitelty ennen netissä tai varsinaisesti asiassa on sovittu muussa tapaamisessa, niin kohtaaminen kinky-bileissä on jollain tavalla aina ollut mukana. Näin uusimmassakin  ::).

Olen hakenut seuraa myös netistä, mutta se ei ole yleensä johtanut mihinkään. Harmittavasti monesti on käynyt niin, että sopivalta vaikuttavan tyypin kanssa kemiat eivät ole vain natsanneet. Bileissä saa parhaiten testattua ne IRL-kemiat, myös siinä, miten ne leikkiessä toimivat, ja nehän lopulta kaiken ratkaisevat. Muncheissa en paljoa käy, joten eivät suoraan ole johtaneet mihinkään, vaikka ovat voineet valmistella intiimimpää tutustumista bileissä. Vanilija-bileissä en oikein metsästä ja sitä ainutta kertaa, jolloin sellaisessa kohdatun naisen kanssa johonkin ryhdyin, on myös oikeastaan se ainoa seksikerta jota kadun.

Kelpie

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #50 : 21.08.2017, 21:55 »
Tinder ei ole täällä paljoakaan kehuja saanut. Omatkaan kokemukseni siitä eivät ole järin positiiviset. Käytin sovellusta peräti puoli tuntia ja hieman petyin. Siinä olisi pitänyt tehdä päätös ihmisestä lähinnä valokuvan perusteella. Koska olin hakemassa sessiosuhteita, niin valokuva ja ikä ja muu trivia ovat niitä vähiten merkitseviä asioita. Vaniljapanoseuran löytämiseen se on kuulemma pätevä.

latexbun

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #51 : 21.08.2017, 22:11 »
Tinder ei ole täällä paljoakaan kehuja saanut. Omatkaan kokemukseni siitä eivät ole järin positiiviset. Käytin sovellusta peräti puoli tuntia ja hieman petyin. Siinä olisi pitänyt tehdä päätös ihmisestä lähinnä valokuvan perusteella. Koska olin hakemassa sessiosuhteita, niin valokuva ja ikä ja muu trivia ovat niitä vähiten merkitseviä asioita. Vaniljapanoseuran löytämiseen se on kuulemma pätevä.

Jep, sama pettymys täälläkin. Mulla on naama, sullakin on naama. Hieno homma meille molemmille, hyvää päivää kirvesvartta. Naaman perusteella en vielä hirveästi osaa sanoa, ellei ole joku ihan kamalan hoitamaton naama (harvalla on). Deitti.net ja live-elämä, sieltä on löytynyt.

Draugo

Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #52 : 21.08.2017, 22:26 »
Tinderissä on myös mahdollisuus kirjoittaa lyhyt profiilikuvaus itsestä, jostain syystä ihmiset ei vaan osaa sitä käyttää/lukea tai jos täyttävät niin täyttävät sen merkityksettömillä hymiöillä sen sijaan että viitsisivät kirjoittaa.

latexbun

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #53 : 21.08.2017, 22:34 »
Tinderissä on myös mahdollisuus kirjoittaa lyhyt profiilikuvaus itsestä, jostain syystä ihmiset ei vaan osaa sitä käyttää/lukea tai jos täyttävät niin täyttävät sen merkityksettömillä hymiöillä sen sijaan että viitsisivät kirjoittaa.

Eikö se olekaan maksullinen ominaisuus? Toisaalta itse kestin Tinderiä max. 30 sek, joten en jaksanut jäädä ottamaan selvää asian laidasta.

momoi36

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #54 : 21.08.2017, 22:57 »
Tinderissä on myös mahdollisuus kirjoittaa lyhyt profiilikuvaus itsestä, jostain syystä ihmiset ei vaan osaa sitä käyttää/lukea tai jos täyttävät niin täyttävät sen merkityksettömillä hymiöillä sen sijaan että viitsisivät kirjoittaa.

Eikö se olekaan maksullinen ominaisuus? Toisaalta itse kestin Tinderiä max. 30 sek, joten en jaksanut jäädä ottamaan selvää asian laidasta.

Ei ole maksullinen osio. Itse käytän hymiöitä ja tekstiä, hymiöt on nopee tapa viestiä omat kinnostuksen kohteet kun ei kukaan jaksa romaania lukea.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #55 : 22.08.2017, 14:11 »
En oikein usko muuhun kun liveen omalla kohdalla.

Nettitreffeillä en ole käynyt sen jälkeen, kun eräiden OKC- treffien jälkeen tyyppi oli täyttänyt postilaatikkoni kymmenillä viesteillä ja tehnyt musta biisin :D.

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #56 : 22.08.2017, 16:54 »
Nettitreffeillä en ole käynyt sen jälkeen, kun eräiden OKC- treffien jälkeen tyyppi oli täyttänyt postilaatikkoni kymmenillä viesteillä ja tehnyt musta biisin :D.

Oliko hyvä biisi?

Ninni

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #57 : 22.08.2017, 17:31 »
Nettitreffeillä en ole käynyt sen jälkeen, kun eräiden OKC- treffien jälkeen tyyppi oli täyttänyt postilaatikkoni kymmenillä viesteillä ja tehnyt musta biisin :D.

Oliko hyvä biisi?

Mä mietin ihan samaa  :)) ;D

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #58 : 22.08.2017, 17:44 »
No ei sillä biisillä vielä olis Idolsia voitettu.

Hyvästä biisistä ois voinutkin jotain sääliseksiä antaa.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2612
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #59 : 22.08.2017, 17:46 »
No ei sillä biisillä vielä olis Idolsia voitettu.

Hyvästä biisistä ois voinutkin jotain sääliseksiä antaa.

Jos se ois ollu hyvä biisi, oisit menny sen kanssa vihille ilman avioehtoa jä jättäny sen siinä vaiheessa, kun rahantulo loppui ;)