Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Suhteessa toiseen (tai useampaan) baarilaiseen olevat. Miten tapasitte?

<< < (2/9) > >>

Raduni:
Kirjoitin yhden lauseen mittaisen deitti-ilmoituksen. Sain vastauksen. Kysyin, että onko hän nyt ihan tosissaan ja ymmärtääkö mitä on tekemässä. Siitä se kai lähti.

Gitta:
Baarin chatissa heitettiin herjaa, vaihdettiin numeroita ja sit tavattiin.

Isrika:
Olin foorumilta lukenut tuon ukkelin kirjoituksia ja ne oli saanut mielenkiinnon heräämään persoonaa kohtaan. Kaverit olivat menossa kahville tyyypin kanssa, kun sattui tänne suunnalle tulemaan niin tungin mukaan, koska pakkohan se oli tavata! Mitään muuta en uskonut kyllä tapahtuvan, halusin vain nähdä henkilön nimimerkin takana. Olin uskomuksineni väärässä, mut "juotettiin ajokunnottomaksi", että menisin hänen kanssaan hotelliin yöksi. Jokusen vuoden pantiin ympäri Suomen hotelleissa, kunnes panttiin hynttyyt yhteen. Tänä vuonna tulee 6v ensitapaamisesta.

pikkusisko:
Lähes kaikki kinkysuhteeni ovat saaneet alkunsa täältä. Kiinnitetään huomio toisen kirjoituksiin, kommentoidaan, ja jompikumpi laittaa yksärin. Vaihdetaan viestejä ensin täällä, sitten vaihdetaan puhelinnumerot, ja kun lopulta tavataan onkin jo aika selvää että jotain siitä seuraa. Ihanan helppoa näin yksinkertaistettuna :))

Sen sijaan omasta deitti-ilmoituksestani aikoinaan ei siinnyt loppuviimein tuon taivaallista. Ehkei se lähestymistapa vain sopinut mulle, että yhtäkkiä ventovieraat tulee tykö ja minun täytyy sanoa kiinnostaako vai ei. Kivempi niin päin, että saa turvallisen etäisyyden päästä todeta toisen tekstien perusteella mielenkiintoiseksi, ja vasta sitten lähteä hivuttautumaan lähemmäs  :) Siihenkös tämä keskustelupalsta tarjoaa mainion mahdollisuuden. Olen vilpittömästi suuressa kiitollisuudenvelassa!  ;D :love:

viper:
Istuin ystäväni olohuoneessa (jossa on pallomeri keskellä huonetta) iltateellä ja hän sattui mainitsemaan, että jos törmään täällä baarissa tämän tyypin kirjoituksiin tai jos hän ottaa yhteyttä, niin kannattaa vastata.

Muutaman päivän pyörin profiilissa ja mietin, että mitä hittoo kirjoitan - ja sitten bongasin deitti-ilmon! Hurraa! Vastasin siihen ja nyt se pötköttää tuossa vieressä alasti ja uhkailee keittävänsä kahvia minulle. Sitä en tiiä mitä me ollaan, mutta hyvä on näin.


Ja uhkaili, että en saa hyvä tyttö -pisteitä, jos en kirjota tätä.

Edit. Ite keitin kahvini. Hmmph.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta