Kirjoittaja Aihe: SMFR ylpeänä esittää: Fetish Warehouse @ Agros 6.6.2015  (Luettu 39891 kertaa)

Warguess

Lähes 300 kuvaa oli kameraan kertynyt, ne on nyt pikapikaa käyty läpi, valikoitu, rajattu ja parhaiten onnistuneet lähetetty asianosaisille.

Tässä vaiheesa painotus oli nopeudessa, tilaamalla saa sitten huolellisemmin fixattuja kuvia paremmalla tarkkuudella.

Kiitokset kaikille kuvattavaksi uskaltauneille. Ei tarvinnut miettiä mitään oheistoimintoja kun kaksi tuntia kului hetkessä.

Vieläkin harmittaa, kunnen uskaltautunut kameran eteen ajoissa, olisi ollut kiva vanhana aikana kiikkustuolissa, muistella upeaa iltaa  ::)

Haemis

  • Vieras
Ensimäisen kerran bileissä, ei oikein tiennyt mihin lähti mutta hauskaa oli! Saavuin paikalle pareman puoliskoni kanssa, leikkikaverin kutsumana. Emme olleet jäseniä  vielä tässä kohtaa, mutta asia setvittiin ovella erittäin mukavien ja kohteliaiden SMRF:n henkilöiden kanssa. Kiitos että oli varaa neuvotella asia niin että päästiin mukaan <3

En ole tosin ikinä käynyt kinky-bileissä, joten ihmeteltävää riitti. Eniten mieltäni lämmitti suuri yhteisöllisyyden tunne, missä ihmiset saivat olla vapaasti sitä mitä ovat. Samaa henkeä olen löytänyt psykedeelisen trance-kulttuurin ja hippien parista, joka on se minun alkuperäinen koti-skene. Mutta nautin suuresti, ja oli helppo nauttia kun kaikki oli kohdallaan: Oma tyttöystäväni nautti suuresti katseista ja huomiosta jota näyttävässä iltapuku-henkisessä ratkaisussa sai osakseen. Leikkikaveri opetti etikettiä, ja yleisesti informoi tapahtumassa tiedettävän arvoisista asioista. Kaikilla oli niin mukavaa, ja jatkoilla myäs.

Kelpasi juhlia synttärinsä, ja tullaan kyllä uudestaan.

Kiitos!

SMIle

Lähes 300 kuvaa oli kameraan kertynyt, ne on nyt pikapikaa käyty läpi, valikoitu, rajattu ja parhaiten onnistuneet lähetetty asianosaisille.

Tässä vaiheesa painotus oli nopeudessa, tilaamalla saa sitten huolellisemmin fixattuja kuvia paremmalla tarkkuudella.

Kiitokset kaikille kuvattavaksi uskaltauneille. Ei tarvinnut miettiä mitään oheistoimintoja kun kaksi tuntia kului hetkessä.

Meillä oli mukava ilta :) Illan ohjelmasta voi olla montaa mieltä, mut valokuvaus hoidettiin kyllä mallikkaasti! Kuvaaja oli laittanut asiat esille ja tarkensi vielä niitä kysyttäessä. Ei annettu turhia lupauksia, joita ei voisi sitten täyttää. Ylimääräinen kuva yhteystietojen kanssa oli fiksu keksintö. Kaiken lisäksi kuva tuli todella nopeasti sähköpostiin. Kiitos!

diaNa

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 265
  • Carpe Diem
  • Galleria
lämpimät kiitokset myös meiltä hyvin järjestetystä kuvauksesta! kuvat tulivat ällistyttävän nopeasti eikä liene kuvaajan syytä että täti näyttää raskaana olevalta....  :)) syytän punaisen mekon väriä sekä pvc:n kiiltävyyttä...

bileet sinänsä olivat ihan mukavat, väkeä paljon ja sen seurauksena tosiaan turhankin tiivis tunnelma pöydissä. tulimme paikalle n 22.20 enkä sen jälkeen ainakaan kuullut halituksen jäsenen tai kenenkään muunkaan toimesta mitään yhteisinfoa, tervetuliaissanoja tms. tilanne on yhteisöllisempi jos joku ottaa tilanteen haltuun muutamalla sanalla, olo on myös tervetulleempi vierailla. kyseessähän ei tarvitse olla pj tai edes hallituksen jäsen, riittää että joku uskaltautuu lavalle lausumaan ne parit sanat.

kiitokset kuitenkin bileistä, joissa oli taas kerran vapautunut ja salliva tunnelma. kiitokset myös kanssajuhlijoille - te / me ne bileet teemme  :love:

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2790
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Bileet alkoi klo 20, joten nuo sanat oli sanottu jo aikoja sitten...

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Ainiin, unohdin kiittää Törkyläisiä, olipas hauska esitys :)) Esityksen sermin olisi tietysti voinut jättää pois, kaikki eivät varmaan nähneet mitä toisella puolella tapahtui... itse olin onnekas ja katselin esitystä keskeltä salia.

diaNa:n kommenttiin: olen samaa mieltä. Yhdistyksethän voisivat sanoa pari sanaa myös kesken illan, toivottaa myöhemmin tulleet tervetulleiksi ja vaikka kertoa, mitä kaikkea on tarjolla. :)

diaNa

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 265
  • Carpe Diem
  • Galleria
Juuttisetä: olen tietoinen siitä että koska saavuimme vasta noinkin myöhään paikalle on mahdollista että emme "sanaa" kuulleet :)  kiitos Khyanna, järkevä pointti.