Kirjoittaja Aihe: Miitit Jyväskylässä 2017  (Luettu 42851 kertaa)

poisongrrrll

  • Vieras
Miitit Jyväskylässä 2017
« : 09.01.2017, 13:22 »
Heippa kaikki Keppi-Suomen pervertikot! Mitenkäs noiden miittilöisten kanssa tänä vuonna? Viime vuonna kokeiltiin miittiajankohdan muutosta ja se tuntui sopivan monille. Ehdotan, että pitäytykäämme edelleen tiistaissa kello 18 kahdesti kuussa ja sijaintina Musta Kynnys. Seuraava kysymys kuuluukin, että miitataanko jo huomenna vai vasta 17.päivä?

tiikki

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #1 : 09.01.2017, 20:08 »
Me äänestetään 17. aloitusta.

tiikki & kettu

Fastidia

Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #2 : 09.01.2017, 20:09 »
Tällä sairatellaan, joten olen kanssa sen 17. päivä kannalla, vaikken täysin varma ole silloinkaan paikalle ehtimisestä.

eilian

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #3 : 09.01.2017, 20:39 »
Juu 17.1. ois cool. Tuun myöhässä kuten aina kaikkialle, mutta se ei haitanne.

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #4 : 16.01.2017, 12:43 »
Miitataan siis huomenna tiistaina 17.1. klo 18 tuttuun tapaan Mustassa Kynnyksessä! Pöydässä on tunnusmerkkinä varmaankin jokin kirja, Mulko-kettu, banaanikotelo tai kaikki edellämainitut tai ei mitään edellämainittua. Elämme jännittäviä aikoja!

hippa

Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #5 : 16.01.2017, 20:38 »
Mä pääsen paikalle ehkä hieman myöhässä, mutta jokin kirja siis ainakin tulossa maamerkiksi. :)

Mexit

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #6 : 26.01.2017, 21:43 »
Milloin on tarkoitus pitää seuraava miitti? Jos vaikka tulisi uusia naamoja mukaan, mikäli aikatauluun sopii.  :)

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #7 : 27.01.2017, 00:43 »
Milloin on tarkoitus pitää seuraava miitti? Jos vaikka tulisi uusia naamoja mukaan, mikäli aikatauluun sopii.  :)
31.1. näyttäisi olevan seuraava, ei ole tullut muitakaan ehdotuksia kuin tämä vanha tuttu kahden viikon välein.

Knknti

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #8 : 31.01.2017, 19:19 »
En kyllä nähnyt paikalla kettua taikka banaanikoteloa, ja jonkinlainen kirja tai vihkonen näytti olevan melkein kaikissa pöydissä.
Vähän liian suuren kynnyksen takana käydä kysymässä järjestään joka pöydässä, oletteko te niitä pervoja. :D

No, ehkä joskus uudestaan...

Kharon

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 90
  • Puukot löytyy yöpöydän laatikosta
  • Galleria
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #9 : 31.01.2017, 20:00 »
No helvetti, tän siitä saa ku ei ilmota itestään. Mä olen Mustassa Kynnyksessä, oranssikantinen paksu kirja kourass. Istun nojatuolinurkassa oven vieressä, jos joku tänne vielä eksyy.

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #10 : 31.01.2017, 20:06 »
En kyllä nähnyt paikalla kettua taikka banaanikoteloa, ja jonkinlainen kirja tai vihkonen näytti olevan melkein kaikissa pöydissä.
Vähän liian suuren kynnyksen takana käydä kysymässä järjestään joka pöydässä, oletteko te niitä pervoja. :D

No, ehkä joskus uudestaan...
Harmi, että kävit paikalla hukkareissun!  :-\  Tällä kertaa ei tosiaankaan kukaan ollut ilmoittanut täällä topikissa olevansa tulossa. Kun yksityisinä persooninamme näitä järkätään ja vakituisia miittaajia on hyppysellinen, ei ole varsinaisesti kenenkään vastuulla huolehtia miittipöydän tunnistettavuudesta. Viime vuoden miittitopikkiin yleensä postasi ennen kyseistä tiistaita joku sellainen, joka tiesi olevansa varmasti sillä kerralla tulossa ja kertoi myös tuntomerkkkinsä. Pöydän tunnistettavuus ilman sitä voi olla siksikin joskus hankala, koska samaan aikaan siellä on ruukannut olla muitakin miittejä.

Knknti

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #11 : 31.01.2017, 20:46 »
No, yritän parin viikon päästä uudestaan.

Aikaisemmin vain on ollut työn ja tuskan takana löytää vapaata miittailuun, mutta tästä eteenpäin sitä pitäisi olla enemmän. Voin sitten itsekin kysellä, josko vakioporukkaa olisi liikenteessä. Tai sitten annan tänne omat tuntomerkkini. Laitan pöytään jonkun välkkyvän ja viheltävän joulukuusen, niin ei jää kellekään mitään epäselväksi. :D

Fastidia

Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #12 : 31.01.2017, 22:01 »
Apua, mää unohdin että oli miittitiistai! Noh, jos ens kerralla muistais ja pääsis ja ehtis ja jaksais. Edellisestä miitistä johon oon päässyt on kuitenkin jo paljon aikaa.

eilian

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #13 : 31.01.2017, 22:35 »
Mulla on kaikenlaista kekeilyä aina tiistai-iltaisin, mutta jos DIY-tuskartelut kiinnostaa niin olisi joskus muuten mukava istua rennosti, jutella samalla ja hörppiä teetä porukalla.

hippa

Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #14 : 02.02.2017, 17:27 »
Kääk, sinnehän se miittitiistai tosiaan vilahti! Harmillista että Kinkynautti ja Kharon ette löytäneet toisianne.

Mulla on tässä kevätkaudella sen verran muuta harrastettavaa, etten uskalla luvata pystyväni Päivystäväksi Pervoksi joka toinen tiistai. Itsekkäistä syistä toivon luonnollisesti, että miitit pysyvät hengissä siihen asti että mullakin on taas enemmän aikaa niissä istua. :)

Tuntomerkkihommia tosiaan hankaloittaa se, että samassa tilassa samoihin aikoihin miittailee ainakin sarjakuvaseura. Mulla on paikalle päästessäni yleensä ollut mukana jotain ns. alan kirjallisuutta, lupaan huudella täällä minkä kirjan otan mukaan jos ehdin paikalle.