Kirjoittaja Aihe: Muuta harrastustoimintaa v. 2013  (Luettu 47386 kertaa)

LaVida

Muuta harrastustoimintaa v. 2013
« : 23.04.2013, 17:14 »
Kiitos kaikille, jotka olitte viime vuonna niin kovin ahkerasti ja innokkaasti mukana! :love:
Teen uuden topicin tälle vuodelle, sillä edellisestä taisi tulla eniten luettu ja eniten kommentoitu topici. Sieltä ei enää mitään infoa löydä.

Tarkoitus on siis tavata kerran tai kaksi viikossa, palloilun ja muun yleisen häröilyn merkeissä. Emme ole suuntaamassa ammattiliigaan, emme harrasta mitään lajia innokkaasti spesifioiden. Jos et siis ole koskaan heittänyt koria pallolla, ei se mitään, tervetuloa porukkaan, sovit hyvin joukkoon, emme ole itsekkään kovin taitavia pussittamaan palloja :D
Tämä on miitti siinä missä muutkin, meille jotka emme tykkää istua baarissa pimeässä. Meillä on tarkoitus tutustua skenen porukkaan, ja pidämme erittäin matalaa kynnystä liittyä joukkoomme.
Tuon itse paikalle futis,- lentis,- ja jalkapallon. Pelaamme sitä peliä mitä ihmiset sinä päivänä haluavat, ja miten porukkaa on mukana.

Kaikki viimevuotiset ihanuudet, Colt, Engel, Candy, Ruusu, Linda, Macce (tulethan takaisin?), Nico, Leccare, Minna, Lordimenneisyys, pikkukissa, A, Mustapukki, Pimpinella, Karma, ym ym ym ym.... Olettehan aktiivisia ja tulette mukaan jo alkukesästä. Viime vuonna oli hidas alku, loppukesästä oli aika mukavastikkin porukkaa joskus.

Paikka olisi sama, Pikku Huopalahden kenttä. Aika olisi klo 17.00-17.30 ja pelaamme niin pitkään kuin jaksamme. Mutta mikä päivä? Minulle sopii kaikki vk:n pv:t. Mitenkäs teille?
Laittakaa tänne ehdotuksia ja toiveita päivälle, yritän enemmistön mukaan sitten valita päivän.  Vappu tulee ikävään rakoon, jotenka voitaisiin aloittaa toukokuun toisella viikolla pelit?

Nähdään kentällä!
Tässä vielä kuva kartasta jonka tein viime vuonna, toivottavasti aukee.
http://www.bdsmbaari.net/index.php?action=dlattach;topic=3134.0;attach=3560;image

Lisäkysymyksiä tänne tai yksärillä!

zognored

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa v. 2013
« Vastaus #1 : 23.04.2013, 17:31 »
Kuten toisaallakin ilmaisin, tulen mielelläni mukaan koheltamaan. Ilmaisen nyt sitten täällä uudestaan.

Minullekkin periaatteessa sopii mikä viikonpäivä vain. Hommat niin projektiluontoisia että ei voi ennakoida mitään päivää joka olisi tasaiseen auki.

Niko

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa v. 2013
« Vastaus #2 : 23.04.2013, 18:27 »
Mä oon messis ja päiväks käy ma, ke, tai to.. Valkataan joku noist nii pääsen osallistuu..:D

LaVida

Vs: Muuta harrastustoimintaa v. 2013
« Vastaus #3 : 23.04.2013, 19:34 »
Viime vuonnahan tavattiin torstaisin. Luulen että mennään samalla. Katsotaan :)

LordiMenneisyys

Vs: Muuta harrastustoimintaa v. 2013
« Vastaus #4 : 23.04.2013, 20:12 »
Mukana. Minulle sopivat parhaiten keskiviikko ja torstai.

Colt84

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa v. 2013
« Vastaus #5 : 23.04.2013, 21:52 »
Moro,

Tottakai mukana ja päivät joko tiistai tai torstai.

Oisko 2.5. klo 17:30 sopiva aloituksen ajankohta?


cromzer

Vs: Muuta harrastustoimintaa v. 2013
« Vastaus #6 : 23.04.2013, 22:09 »
Letkeänleppoisa vuorotyö, eli tulen jos pääsen :D

LaVida

Vs: Muuta harrastustoimintaa v. 2013
« Vastaus #7 : 24.04.2013, 12:28 »
No kyllähän sitä vois aloittaa jo 2.5.. Ajattelin vaan tuota vappua, kuinka jengi jaksaa sen jälkeen.

Aloitetaanko sitten 2.5.? Ketäs ilmaantuu mun ja Coltin lisäks paikalle?
Siellä on muuten Coltti jo pari hanhiperhettä, kyllä niistä irtoo jo sulle vähän ;)

zognored

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa v. 2013
« Vastaus #8 : 24.04.2013, 14:51 »
Kyllä minulle 2.5. käy. Vappu on poikkeuksellisen yhdentekevä juhla minulle.

Colt84

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa v. 2013
« Vastaus #9 : 24.04.2013, 16:56 »
Kun tänä vuonna olen jo viikon myöhässä Wapun juhlimisen aloituksesta :( niin uskoisin jo 2.5. olevan sen verta takaisin tässä maailmassa et kykenen kentän laidalle saapumaan.

Onko kuvio sama et koriksella aloitellaan ja sit kun on energiat kulutettu niin muita lajeja?

Engel

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa v. 2013
« Vastaus #10 : 24.04.2013, 20:15 »
Enköhän mäkin pääse 2.5. paikalle. Itsehän en ole vielä niin vanha, että vapusta tarvisi erikseen toipua ;) Torstai on ajankohtana muutenkin varmaan aikas hyvä.

LordiMenneisyys

Vs: Muuta harrastustoimintaa v. 2013
« Vastaus #11 : 24.04.2013, 21:26 »
Mukana 2.5.

LaVida

Vs: Muuta harrastustoimintaa v. 2013
« Vastaus #12 : 25.04.2013, 19:39 »
Enköhän mäkin pääse 2.5. paikalle. Itsehän en ole vielä niin vanha, että vapusta tarvisi erikseen toipua ;) Torstai on ajankohtana muutenkin varmaan aikas hyvä.

Auts... Ei iskuja vyön alle  C:-)
Kiva nähdä taas kohta :)

Käpy

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa v. 2013
« Vastaus #13 : 25.04.2013, 21:53 »
Jaahas...
Yritetään ehtiä.

LaVida

Vs: Muuta harrastustoimintaa v. 2013
« Vastaus #14 : 28.04.2013, 18:08 »
Onko kuvio sama et koriksella aloitellaan ja sit kun on energiat kulutettu niin muita lajeja?

No jos ei jengi urpoilis ja tulis kasilta, niin tokihan sitä muuta voisi tehdä :D Mä yritän olla paikalla ekana ettei kukaan joudu yksin venaa, niin se kori tuntuu kovin luontevalta yksinään.

Ai hitto, siis ensi viikolla jo? Hmm... pitäskö vähän noita palloja kattoa että tarviiko ilmaa.